Montaż elektrycznysz szyb 323F BG!
Strona 1 z 1
Witam wszytkich mam taki problem otóż zakupiłem kompletna elektrykę do swojego auta wraz z boczkami.Podłączyłem drzwi kierowcy iw wszytko chodzi zmieniłem kable które wychodził ze słupka.Dziś chciałem podłączyć drzwi pasażera wszytko tak jak od kierowcy zrobiłem i nie działa silniczek!?Pożniej spróbowałem jeszcze lewy tył i też nie działało ani z własnego guzika ani od kierowcy i w tylnym słupku zauważyłem ze idą tylko dwa kable zielony i czerwony a z tej wiązki co miałem podłaczyć idzie 5 lub 6 pomoże ktoś co mam zrobic?Wszytskie silniczki sa sprawne sprawdzałem je od strony kierowcy!!
- Od: 12 kwi 2009, 18:05
- Posty: 34
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest
Melduję się.
Kolego musisz mieć koniecznie z tyłu i z boku instalację pięcio przewodową.
Z tego 2 przewody idą bezpośrednio do silnika 2 następne przewody idą od włącznika kierowcy do tych tylnych i bocznej.
natomiast ostatni kabel najczęściej na środku wtyczki podaje na włącznik +12v po zapłonie tak abyś mógł sterować szybą nie tylko od kierowcy ale też z każdych drzwi .
Więcej info możesz dostać pod tel. 513 183 043
Pozdrawiam
Kolego musisz mieć koniecznie z tyłu i z boku instalację pięcio przewodową.
Z tego 2 przewody idą bezpośrednio do silnika 2 następne przewody idą od włącznika kierowcy do tych tylnych i bocznej.
natomiast ostatni kabel najczęściej na środku wtyczki podaje na włącznik +12v po zapłonie tak abyś mógł sterować szybą nie tylko od kierowcy ale też z każdych drzwi .
Więcej info możesz dostać pod tel. 513 183 043
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
klimo38 napisał(a): zakupiłem kompletna elektrykę do swojego auta wraz z boczkami.
Kupowałeś jakiś zestaw poprzez allegro czy normalnie w sklepie? Bo planuje kupić do swojej madziany tylko chcę zamontować na sam przód i nie wiem czy te na allegro to przypadkiem nie jakiś szajs.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Właśnie patrzę,że na allegro za ok 150zł można kupić kompletną instalację z 2-letnią gwarancją.Chyba w nią zainwestuję i pobawię się w montaż elektr szyb i zobaczymy co z tego wyjdzie.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
To chyba uniwersalna będzie , sam kiedyś się nad tym zastanawiałem, później odpuściłem zabawę w to ale jak zmieniłem głośniki w drzwiach 323f bg na 160mm to tapicerka odstaje i korbka terze o nią. Jak ktoś ma te wynalazki z allegro niech się wypowie na temat tego
- Od: 9 lut 2009, 21:26
- Posty: 38
- Skąd: Bielawa
- Auto: Mazda 323F BG 1.8 16V SOHC '91
No właśnie to jest uniwersalny i nie wiem czy będzie pasował,wiec lepiej poczekam jak pisze kolega Piciek ,aż wypowie się ktoś kto montował te zestawy z allegro ,żeby kasa nie poszła w błoto.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
ja zakladalem to kolesiowi do eskorta przez 2 tygodnie nawet to chodzilo puzniej zaczelo piszczec az wkoncu wyciagnelo smuge dymu ,,,i zdecho ...kup sobie ze szrotu od jakiejs juz zajechanej mazdy i wstaw ,,, ja do swojej efki wstawilem od 323 sedana i smiga mi ponad 2 lata bezproblemowo
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
lakierowanie to pasja nie praca
- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
Tutaj jest fotorelacja z montażu elektr. szyb do 323c może trochę rozjaśni co nieco.Pozdr
viewtopic.php?t=56190
viewtopic.php?t=56190
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Myślałem ,że jest tam coś o podłączaniu , nie czytałem jeszcze tego postu .Weź napisz napisz do Grześka na PW to powinien Ci pomóc z tymi kabelkami.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
- Od: 8 sty 2009, 00:52
- Posty: 271
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV
Kolego klimo musisz pociągnąć po 2 kable na każde boczne drzwi aż od samego panelu w drzwiach kierowcy i do tego potrzebujesz dociągnąć do tych 3 bocznych drzwi przewód podający +12v po stacyjce.
Ja bym zrobił to tak:
Jeżeli nie masz pełnej instalacji tj brak jest połączenia kablowego między wnętrzem drzwi a karoserią od strony kierowcy to musisz rozwiercić umiejętnie wtyk na karoserii pod przepustem gumowym, tak aby powstał kanał do przepuszczenia kabli bezpośrednio bez łączeń – zastosuj kable o przekroju min 0,7 mm2 może być 1mm2 jeżeli to wszystko się pomieści
Teraz bezpośrednio do drzwi wpuszczam 7 przewodów tj po 3 X 2 kable na każde drzwi i jeden z +12 po zapłonie z panelu głównego i ten przewód zaraz po przejściu do wnętrza auta rozdzielam na 3 do każdych drzwi
Mam nadzieję że zrozumiałe.
Reszta w następnym odcinku.
Pozdrawiam
Ja bym zrobił to tak:
Jeżeli nie masz pełnej instalacji tj brak jest połączenia kablowego między wnętrzem drzwi a karoserią od strony kierowcy to musisz rozwiercić umiejętnie wtyk na karoserii pod przepustem gumowym, tak aby powstał kanał do przepuszczenia kabli bezpośrednio bez łączeń – zastosuj kable o przekroju min 0,7 mm2 może być 1mm2 jeżeli to wszystko się pomieści
Teraz bezpośrednio do drzwi wpuszczam 7 przewodów tj po 3 X 2 kable na każde drzwi i jeden z +12 po zapłonie z panelu głównego i ten przewód zaraz po przejściu do wnętrza auta rozdzielam na 3 do każdych drzwi
Mam nadzieję że zrozumiałe.
Reszta w następnym odcinku.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość