Strona 1 z 3

wymiana zegarów

PostNapisane: 26 mar 2005, 17:33
przez zyx
Czy ktoś może próbował wymieniać zegary bez obrotomierza na te bogatsze z obrotomierzem? Czy jest to wogóle wykonalne bez przeróbek? (tzn czy pasuje kostka).
No i jak ma się sprawa z samym obrotomierzem?
Mam okazję kupić takie zegary tylko nie wiem czy to wogóle da się zrobić (?)...

PostNapisane: 26 mar 2005, 22:10
przez Globy
Nie ma problemu.

PostNapisane: 27 mar 2005, 03:01
przez zyx
Dzięki!
Super, ale obrotomierz też bedzie działał??
Pozdrawiam
zyx

PostNapisane: 11 kwi 2005, 00:04
przez Jano
Jaki jest koszt tych zegarów z obrotomierzem?

PostNapisane: 11 kwi 2005, 10:13
przez zyx
Kupilem za 70zl – działa super – przede wszystkim obrotomierz i inne, natomiast nie swieci rezerwa paliwa, hamulec reczny oraz wskaznik swiatel mijania

PostNapisane: 11 kwi 2005, 10:17
przez Jano
o to wcale nie tak drogo sam obrotomierz oddzielnie kupowany kosztuje powyżej >80 zł. Może żarówki śa popalaone albo coś nie łączy.

PostNapisane: 26 gru 2008, 19:38
przez kleik87
witam, odswiezam temat gdyż zakupiłem sobie zegary z obrotomierzem, o ile dobrze wyczytalem to zmieniajac zegary zmieniam takze przebieg na liczniku? i teraz pytanie gdyz mam przejechane 235 tys a na zakupionym jest 214 chcialbym zrobic tak jak bylo na moim aktualnie czyli te 235tys? po prostu nie chce siebie i nikogo oszukiwac i staram sie miec przebieg taki jaki powinien

pozdrawiam

PostNapisane: 26 gru 2008, 19:45
przez BratCukierka
wiertarką możesz przewinąć... to opcja jeśli nie chcesz rozbierać zegarów :)

PostNapisane: 26 gru 2008, 19:53
przez kleik87
BratCukierka napisał(a):wiertarką możesz przewinąć... to opcja jeśli nie chcesz rozbierać zegarów :)

heh no to tez czytalem, a nie da sie jakos nie ingerujac w nie za bardzo? :D

PostNapisane: 26 gru 2008, 19:58
przez BratCukierka
ja odkręciłem cały ten mechanizm z cyferkami :P odblokowałem zapadki, które nie pozwalały normalnie przesunąć cyfer od przodu licznika, ustawiłem przebieg zapadki zablokowałem i złożyłem wszystko :) także bez rozebrania licznika u mnie się nie obyło... bo ponad 100.000 musiałem zwiększyć przebieg :P

praca na 10-15 minut... chyba że masz 2 lewe ręce ;) :P

PostNapisane: 26 gru 2008, 20:00
przez kleik87
BratCukierka napisał(a):ja odkręciłem cały ten mechanizm z cyferkami :P odblokowałem zapadki, które nie pozwalały normalnie przesunąć cyfer od przodu licznika, ustawiłem przebieg zapadki zablokowałem i złożyłem wszystko :) także bez rozebrania licznika u mnie się nie obyło... bo ponad 100.000 musiałem zwiększyć przebieg :P

praca na 10-15 minut... chyba że masz 2 lewe ręce ;) :P

no raczje nie :D rozumiem przez to ze zmieniales rowniez zegary. A jak sie prezentują kontrolki?? wszystkie smigaja jak trzeba?

PostNapisane: 26 gru 2008, 20:03
przez BratCukierka
tak, ja także zmieniałem zegary :)

u mnie nie działa kontrolka ręcznego :( jak będę przekładał silnik to sprawdzę licznik, bo może jakaś ścieżka jest uszkodzona...

PostNapisane: 26 gru 2008, 20:06
przez kleik87
BratCukierka napisał(a):tak, ja także zmieniałem zegary :)

u mnie nie działa kontrolka ręcznego :( jak będę przekładał silnik to sprawdzę licznik, bo może jakaś ścieżka jest uszkodzona...


ale reszta dziala tak? chodzi mi glownie o rezerwe oraz z swiatla mijania : D
http://www.aukcjoner.pl/gallery/000656445-.html#I1

PostNapisane: 26 gru 2008, 20:20
przez BratCukierka
u mnie rezerwa nie działa :( podobno nie mam czujnika w baku :P

światła mijania i reszta działa :)

PostNapisane: 26 gru 2008, 20:21
przez kleik87
ok wielkie dzieki

PostNapisane: 23 sty 2009, 17:43
przez kleik87
troche rozkrece temacik znowu, chcialbym aby dzialala mi kontrolka rezerwy paliwa
mam wiec pytanie:
Co odpowiada za właczanie tejże kontrolki?
i b jeżeli nie mam tego w moim modelu to czy od innego bedzie pasowac?
mam tutaj glownie na mysle pompe paliwa lub zbiornik paliwa bo ponoc cos tam jest co za to odpowiada ale ja nie mam pojecia co i jak.

2 pytanie w jaki sposob zapala sie kontrolka rezerwy spryskiwaczy? :]

Pozdrawiam

PostNapisane: 23 sty 2009, 19:35
przez przemek323h
Co do kontrolki rezerwy paliwa to musisz mieć czujnik przy pompie paliwa jeśli nie masz to kup pompę z tym czujnikiem( może być od 1.3 do 1.8 sohc byle na pełnym wtrysku). Kontrolki i obrotomierz będą działać na pewno bez rzeźby wszystkie kostki pasują.
Co do płynu do spryskiwaczy to ta sama bajka, musisz mieć czujnik w zbiorniczku.

PostNapisane: 23 sty 2009, 20:13
przez bone
kleik napisał(a):2 pytanie w jaki sposob zapala sie kontrolka rezerwy spryskiwaczy?



hahaha

normalnie, jak wszystkie inne żaróweczki :P

mi sie zapaliła, starczyło na 2 psiknięcia i to wszystko ;/ chyba troche za późno reaguje

PostNapisane: 23 sty 2009, 21:11
przez marcin5644
Panowie czytam i czytam ale nikt nie pochwalił się jak to zrobić ? czy wystarczy tylko wystawić zegary odpiąć kostke i podpiąć nowe ? czy to coś bardziej komplikowanego ?
I czy wszystko będzie dobrze pokazywało ? (Prędkość i obroty)

Pozdrawiam

PostNapisane: 23 sty 2009, 22:07
przez kleik87
marcin5644 napisał(a):Panowie czytam i czytam ale nikt nie pochwalił się jak to zrobić ? czy wystarczy tylko wystawić zegary odpiąć kostke i podpiąć nowe ? czy to coś bardziej komplikowanego ?
I czy wszystko będzie dobrze pokazywało ? (Prędkość i obroty)

Pozdrawiam

niedawno zmienialem jakos moze w tym roku juz ;].
smiga jak nalezy nie da sie ich inaczej podlaczyc, mozesz miec problem z wyjeciem starych ze wzgledu na to ze ja nie moglem odlaczyc linki predkosciomierza w od zegara, wiec odlaczylem od strony komory silnika, a tak pozatym to uwazac na plastiki
zapytaj bratcukierka on jest w tym temacie dobry :D