Strona 2 z 3

PostNapisane: 23 sty 2009, 22:14
przez bone
marcin5644 napisał(a):Panowie czytam i czytam ale nikt nie pochwalił się jak to zrobić ? czy wystarczy tylko wystawić zegary odpiąć kostke i podpiąć nowe ? czy to coś bardziej komplikowanego ?
I czy wszystko będzie dobrze pokazywało ? (Prędkość i obroty)

Pozdrawiam



tak, zmieniałem, prędkościomierz działa normalnie, wystarczy poprzepinać kostki i linke od predkościomierza...

są 2 wersje:
wersja trudniejsza-odpinasz przy zegarach tę linke poprzez włożżenie reki spod kolumny kierownicy, musisz sie polozyc i mieć w miare "szczupłą" ręke, nie ma bata :P z racji że ja do "przy kości" nie należe wybrałem te opcje

wersja prosta- rozpinasz linke w komorze silnika, masz tam taką czarną plastykową zlączke, jak sie ją odpina to nie wiem ;/ (w innej mazdzie połamałem)

PostNapisane: 24 sty 2009, 16:44
przez Adolvo
ja wymieniłem wczoraj zegary..

zdemontowałem plastiki łącznie z kierownicą.. poszło niezbyt trudno..

chciałbym zwrócić uwagę na jeden szczegół.. wskaźnik paliwa..
miałem u siebie 3/4 baku, natomiast w nowych zegarach wskaźnik wskazywał 1/4,
musiałem "ręcznie" ustawić poziom paliwa w nowych zegarach.. teraz jest ok..

PostNapisane: 24 sty 2009, 18:19
przez marcin5644
Ok. Panowie dzięki za pomoc ;) Temat zachowuje w pamięci i odświeżę go gdy zakupie licznik :)

PostNapisane: 25 sty 2009, 15:51
przez przemek323h
marcin5644 napisał(a):Panowie czytam i czytam ale nikt nie pochwalił się jak to zrobić ? czy wystarczy tylko wystawić zegary odpiąć kostke i podpiąć nowe


Tak plag&play. Nic nie musisz dłubać, odłącz tylko linkę napędu prędkościomierza żebyś nic nie urwał.

PostNapisane: 19 lut 2009, 21:31
przez kleik87
zmienilem zegary i nie dziala kontrolka rezerwy, ponoc nie mam czujnika przy pompie.
Mam pytanie, czy jezeli zmienie pompe paliwa na taka z plywakiem tzn z czujnikiem rezerwy i podmienie u siebie to bedzie dzialac kontrolka rezerwy?? czy cos jeszcze potrzeba oprocz pompy?? chce zmienic na pompe z 1.6 ;]

PostNapisane: 26 lut 2009, 21:20
przez chabas
eee... Czy w MX-3 jest linka od predkosciomierza?? :P Bo szczerze to nie zauwazylem, zebym ja odpinal... A byly tylko 3 kostki...

PostNapisane: 10 mar 2009, 23:27
przez bartek100588
Zmieniłem zegary w Milach bez obrotomierza na zegary w kilometrach z obrotomierzem który nie działa. może ktoś wie jak go podłączyć????????????? prosze pomocy!!!!!

PostNapisane: 11 mar 2009, 17:47
przez dawidos89
odswierzam bo temat cos ucichl
i mam pytanie czy w mazdzie 323c tez sie to sprawdza bo ja mam wersje 1.3 bez obrotomierza i czy bedzie mi wszystko no nie liczac rezerwy bo i tak nie mam. czy ktos robil juz taki manewr w tym modelu???

PostNapisane: 22 mar 2009, 23:06
przez Mattheo
Witam.
Mam pytanie.. Posiadam Mazde 323BG 93r i mam wszystko podane w milach.
W momencie gdy zmienie licznik na "europejski" to będzie mi naliczał dalej w milach czy już kilometrach?
Proszę o pomoc...

PostNapisane: 22 mar 2009, 23:37
przez bone
myśle ( a raczej jestem pewnien) że to kwestia wymiany zegarów... logicznie myśląc oczywiście :D

PostNapisane: 23 mar 2009, 10:36
przez marcin5644
Panowie otóż lada dzień zabieram się za wymianę zegarów w mojej pięknej :)
Wyczytałem ze nie którym niedziała kontrolka ręcznego...
Czy to norma przy zmianie licznika ?

PostNapisane: 23 mar 2009, 10:39
przez bone
ja zmieniałem 2x i zawsze działa :)

PostNapisane: 23 mar 2009, 10:53
przez marcin5644
No to super :)

P.S. Bone odbieraj telefon jak dzwonie :D

PostNapisane: 30 mar 2009, 21:43
przez jaro23
Witam! Wymieniłem licznik ze zwykłego na z obrotomierzem ale jest problem... kontrolka przeciwmgielnych oleju i ręcznego(oczywiscie jak zaciagniety) świeca, niestety brak kontrolki ładowania przy zgaszonym silniku...

Dodam ze na starych się podświetlała a przy odpaleniu silnika zgasła... i jak dawałem wysokie obroty z winy luźnego paska lekko się podświetlała, a teraz podświetla się na wysokich obrotach na nowym liczniku kontrolka Swietł, o co możne chodzić?

PostNapisane: 2 kwi 2009, 07:34
przez jaro23
podbijam bo stoczyl sie juz dalej, a chcialbym zeby ktos udzielil pomocy.

PostNapisane: 15 kwi 2009, 18:48
przez jaro23
problem rozwiazany. odlaczylem kostke od alternatora i podlaczylem wszystko zaczelo swiecic. tylko dlaczego lampka akumulatora i lampka swiatel mijania swiea razem przy zgaszonym silniku, ale mniejsza z tym, ;p

PostNapisane: 23 sie 2009, 10:52
przez kleik87
jaro23 napisał(a):problem rozwiazany. odlaczylem kostke od alternatora i podlaczylem wszystko zaczelo swiecic. tylko dlaczego lampka akumulatora i lampka swiatel mijania swiea razem przy zgaszonym silniku, ale mniejsza z tym, ;p


to nie jest lampka swietel mijania :D:D, tylko lampka swiatel stopu, jak zapalisz silnik to musi zgasnac, w przeciwnym razie masz przepalona ktora z zarowek stopu :D

PostNapisane: 1 paź 2009, 10:54
przez Jano
Ma licznik bez obrotomierz w milach i chcę włożyć z obrotomierzem w kilometrach, tak jak bartek100588 ale nie wiem czy on sobie w końcu poradził?

PostNapisane: 1 paź 2009, 11:10
przez Markiz
Jano masz skrzynię manualną czy automatyczną? Pytam bo do manuala wszystka pasuje, natomiast z automatem są mega problemy. Mam licznik na zbyciu jak chcesz to tanio go oddam

PostNapisane: 1 paź 2009, 11:32
przez Jano
Mam manualną skrzynię, rozumiem że wystarczy podpiąć kostkę i linkę i wszystko będzie działać ? No poza tym że że pewnie kontrolka rezerwy i poziomu płynu w spryskiwaczach nie? Oraz jak mi on będzie podawał przebieg w kilometrach czy milach ? Ten licznik co masz na zbyciu jest w kilometrach czy milach oraz rozumiem że ma obrotomierz ?