Ostatnio najprawdoopdobniej zatarł mi się tłoczek na prawym zacisku z łyłu . Wygląda to tak, że jak zaciągne reczny i potem zawolnie, tłoczek pozostaje u góry i tacza jest zablokowana. Zeby ją odblokować trzeba tłoczek z powrotem wbić motkiem
Ma ktoś może pomysł czy da się coś z tym zrobić?
I jeszcze chciałem wiedzieć czy jakis inne modele Mazdy miały ten sam typ zacisków co moja? Bo niestety narazie nic nie moge znaleść w urzywkach.
Problem z zaciskiem na tyle (323F BG 1,8 GT)
Strona 1 z 1
Nie szukaj w zaciskach tylko w zestawach naprawczych. Dokładnie chodzi o nowe "ogumienie" chroniące przed wodą i innym syfem powodującym właśnie takie efekty jak u Ciebie. Na dobrą sprawę może wystarczy rozebrać zacisk, porządnie oczyścić i nasmarować?
Poszukaj jakiegoś postu Walusia (dział 626) – ma on w sygnaturce różne fotorelacje – trochę inny samochód ale budowa zacisku bardzo zbliżona i myślę, że bez problemu sobie poradzisz
Pozdrawiam
Poszukaj jakiegoś postu Walusia (dział 626) – ma on w sygnaturce różne fotorelacje – trochę inny samochód ale budowa zacisku bardzo zbliżona i myślę, że bez problemu sobie poradzisz
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość