Witam,
Mam takie pytanko jaka jest srednica wewnetrzna/zewnetrzna rury w układzie wydechowym w Madzi takiej jak w temacie? Wie ktoś może? Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym, ale nie wiem na jaką średnicę kupić. Gdzieś tam wyczytałem, że średnice rur w wydechu mają w zależności od pojemności i mocy auta w silnikach 1.6-2.0 od 43-54 mm.
Pozdro,
Jaka średnica rur w układzie wydechowym?
Strona 1 z 1
radziu napisał(a):Witam,
Mam takie pytanko jaka jest srednica wewnetrzna/zewnetrzna rury w układzie wydechowym w Madzi takiej jak w temacie? Wie ktoś może? Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym, ale nie wiem na jaką średnicę kupić. Gdzieś tam wyczytałem, że średnice rur w wydechu mają w zależności od pojemności i mocy auta w silnikach 1.6-2.0 od 43-54 mm.
Pozdro,
Po co ci ta stumienica w wydechowym nic to nie daje szkoda kasy wsadz zwykła rure przelotowa i finito daj sobie spokój
Mniam GTR 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
radziu napisał(a):Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym
wiem, ze sama strumenica w ukladzie wydechowym nic nie da dlatego chce w dolocie dac oprocz tego strumienice i filtr stożkowy jakiś i do tego strumienice w wydechu.
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
rdziu na wylocie nic ci to nie da oprócz głośniejszej pracy
a jak chcesz poczuć różnice to oprócz strumiennicy zamontuj sobie wydech przelotowy i wtedy poczujesz różnice
PS: a jak masz wydać troszkę kasy na strumięnnice to lepiej wstawić zwykłą rurę jak napisał krzynio323f
a jak chcesz poczuć różnice to oprócz strumiennicy zamontuj sobie wydech przelotowy i wtedy poczujesz różnice
PS: a jak masz wydać troszkę kasy na strumięnnice to lepiej wstawić zwykłą rurę jak napisał krzynio323f
POZDRAWIAM
- Od: 21 mar 2005, 15:18
- Posty: 75
- Skąd: Świecie
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v `93r.
fajnie, ze sie wypowiadacie, ale najpierw przeczytacie calego posta prosze, a pozniej piszcie.
Pisze, ze chce wstawic w dolocie filtr stożkowy i strumienice DOLOTU i do tego strumienicę w wydechu.
Moze jeszcze do tego dorzuce kolektor z nierdzewki polerowanej jak kiedys bede mial wiecej $$$
wiecej info na temat tuningu dolotu i wydechu tutaj:
http://www.automotoserwis.com.pl/artyk/ ... 1/dok1.htm
Pisze, ze chce wstawic w dolocie filtr stożkowy i strumienice DOLOTU i do tego strumienicę w wydechu.
Moze jeszcze do tego dorzuce kolektor z nierdzewki polerowanej jak kiedys bede mial wiecej $$$
wiecej info na temat tuningu dolotu i wydechu tutaj:
http://www.automotoserwis.com.pl/artyk/ ... 1/dok1.htm
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
Moj kolega z Olsztyna(Kuba) tez mial GTR i wydech mial zrobiony z 3" rury z nierdzewki(w jakiejs firmie w Olsztynie za nieduza kase) a na dolocie sportowy filtr powietrza+odgodzenie filtra od komory silnika i dziury na masce aby ssal zimne powietrze. Intercooler byl od porsche(konieczna byla lekka modyfikacja przedniego zderzaka )Rury dolotowe z nierdzewki o duzej srednicy i oczywiscie zawor blow off(ladnie gwizdal). Po tych zabiegach GTR byl na tyle mocny ze zalatwil trzy skrzynie biegow. Roznica pomiedzy seria a tym co bylo po przerobkach byla kolosalna, auto tak przyspieszalo ze nie mozna bylo oderwac sie od fotela
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
no wlasnie wlasnie. wiem, ze jak to jest profesjonalnie zrobione i policzone to efekt jest w pełni odczuwalny nawet w autach z mniejsza moca. w autach z moca wieksza jest jeszcze bardziej odczuwalny. mozesz sie dowiedziec gdzie to robia dokladnie (nazwa firmy)? Moze majer-tech tuning?
pozdro,
pozdro,
===Radziu===
- Od: 19 lis 2003, 09:40
- Posty: 301
- Skąd: Gdańsk
- Auto: 626 GF 1,9i
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość