Jaka średnica rur w układzie wydechowym?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez radziu » 21 maja 2005, 11:48

Witam,

Mam takie pytanko jaka jest srednica wewnetrzna/zewnetrzna rury w układzie wydechowym w Madzi takiej jak w temacie? Wie ktoś może? Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym, ale nie wiem na jaką średnicę kupić. Gdzieś tam wyczytałem, że średnice rur w wydechu mają w zależności od pojemności i mocy auta w silnikach 1.6-2.0 od 43-54 mm.


Pozdro,
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez krzynio » 23 maja 2005, 13:12

radziu napisał(a):Witam,

Mam takie pytanko jaka jest srednica wewnetrzna/zewnetrzna rury w układzie wydechowym w Madzi takiej jak w temacie? Wie ktoś może? Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym, ale nie wiem na jaką średnicę kupić. Gdzieś tam wyczytałem, że średnice rur w wydechu mają w zależności od pojemności i mocy auta w silnikach 1.6-2.0 od 43-54 mm.


Pozdro,

Po co ci ta stumienica w wydechowym nic to nie daje szkoda kasy wsadz zwykła rure przelotowa i finito daj sobie spokój
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez radziu » 23 maja 2005, 13:35

radziu napisał(a):Chcę strumienicę wsadzić w dolocie i w układzie wydechowym


wiem, ze sama strumenica w ukladzie wydechowym nic nie da dlatego chce w dolocie dac oprocz tego strumienice i filtr stożkowy jakiś i do tego strumienice w wydechu.
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez cia » 23 maja 2005, 15:36

radziu napisał(a):sama strumenica w ukladzie wydechowym nic nie da dlatego chce w dolocie dac oprocz tego strumienice

true, true, podobno dziala ale tylko w komplecie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2005, 10:06
Posty: 41
Skąd: Gdynia
Auto: MX-3 1.6 '93 SOHC

Postprzez Śliwa » 23 maja 2005, 20:42

rdziu na wylocie nic ci to nie da oprócz głośniejszej pracy :(
a jak chcesz poczuć różnice to oprócz strumiennicy zamontuj sobie wydech przelotowy i wtedy poczujesz różnice !! :D
PS: a jak masz wydać troszkę :D kasy na strumięnnice to lepiej wstawić zwykłą rurę jak napisał krzynio323f
POZDRAWIAM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 15:18
Posty: 75
Skąd: Świecie
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v `93r.

Postprzez radziu » 23 maja 2005, 20:56

fajnie, ze sie wypowiadacie, ale najpierw przeczytacie calego posta prosze, a pozniej piszcie.

Pisze, ze chce wstawic w dolocie filtr stożkowy i strumienice DOLOTU i do tego strumienicę w wydechu.

Moze jeszcze do tego dorzuce kolektor z nierdzewki polerowanej jak kiedys bede mial wiecej $$$

wiecej info na temat tuningu dolotu i wydechu tutaj:
http://www.automotoserwis.com.pl/artyk/ ... 1/dok1.htm
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez tomekrvf » 27 maja 2005, 15:07

Moj kolega z Olsztyna(Kuba) tez mial GTR i wydech mial zrobiony z 3" rury z nierdzewki(w jakiejs firmie w Olsztynie za nieduza kase) a na dolocie sportowy filtr powietrza+odgodzenie filtra od komory silnika i dziury na masce aby ssal zimne powietrze. Intercooler byl od porsche(konieczna byla lekka modyfikacja przedniego zderzaka :D )Rury dolotowe z nierdzewki o duzej srednicy i oczywiscie zawor blow off(ladnie gwizdal). Po tych zabiegach GTR byl na tyle mocny ze zalatwil trzy skrzynie biegow. Roznica pomiedzy seria a tym co bylo po przerobkach byla kolosalna, auto tak przyspieszalo ze nie mozna bylo oderwac sie od fotela
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez radziu » 27 maja 2005, 17:54

no wlasnie wlasnie. wiem, ze jak to jest profesjonalnie zrobione i policzone to efekt jest w pełni odczuwalny nawet w autach z mniejsza moca. w autach z moca wieksza jest jeszcze bardziej odczuwalny. mozesz sie dowiedziec gdzie to robia dokladnie (nazwa firmy)? Moze majer-tech tuning?

pozdro,
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323