brak hamulca recznego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez syku85 » 6 maja 2009, 14:16

witam mam problem zwiazany z recznym i ogulnie z hamulcem na tylnej osi (hamulec tarczowy wersia gt), wymienialem klocki ze znajomym mechanikiem po sciagnieciu zacisku nie moglismy wcisnac tloczka znajomy powiedzial ze sa 2 rodzaje co sie wciska i wkreca wiec wkrecenie pomoglo tloczek sie schowal wszystko pieknie ladnie tylko niema recznego a hydralliczny hamuje jest ale to niejest to na starych klockach hamowal lepiej a ich prawie wogule nie bylo,
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lip 2007, 22:39
Posty: 9
Skąd: zabrze
Auto: 323f BG 1.8DOHC

Postprzez syku85 » 6 maja 2009, 14:19

moze jest ktos kto mial podobny problem
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lip 2007, 22:39
Posty: 9
Skąd: zabrze
Auto: 323f BG 1.8DOHC

Postprzez TALREP » 6 maja 2009, 22:23

prawde mowiac to co napisze to tylko domysly ale moze trzeba odpowiednio tloczek wkrecic. to znaczy po wkreceniu musi znajdowac sie w odpowiedniej pozycji. nie bylo zadnych znacznikow?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez Suloo » 6 maja 2009, 22:51

chyba nie.w golfie(nie smiac sie :P )4 tloczek wkrecalismy przy wymianie i ladnie hamuje.albo TALREP ma racje a nam sie udalo ustawic nie wiedzac o tym:D
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez syku85 » 7 maja 2009, 09:16

przeczytalem gdzies ze trzeba wykrecic "srube mskujaca" zeby wcisnac tloczek rozbiore to i napisze co z tego wyszlo
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lip 2007, 22:39
Posty: 9
Skąd: zabrze
Auto: 323f BG 1.8DOHC

Postprzez fafo » 7 maja 2009, 10:37

Witam.Mam Mazde 323f (BJ) z 2000 roku.U mnie też pojawił się problem z hamulcem ręcznym.(hamulec bębnowy)Najpierw zaciagałem go do połowy żeby zadziałał ale teraz zaciągam do samego końca i ledwie mi łapie ręczny a podczas hamowania to mam uczucie jakby prawie nie hamowaly [jakie?] koła.czy trzeba może coś wyregulować albo naciągnoć linkę.Czy jest tam może jakaś regulacja przy cylinderkach jak kiedyś w samochodach.Czy ktoś może wie co to mogłoby być.
Początkujący
 
Od: 29 cze 2008, 10:32
Posty: 27

Postprzez TALREP » 7 maja 2009, 12:53

W BG jest samoregulator przy cylinderku ale jak to wyglada w BJ to juz nie wiem. Regulacja naciagniecia jest na pewno. Od tego bym zaczal.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2005, 16:30
Posty: 581
Skąd: Łomianki
Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r

Postprzez LoboAlien » 7 maja 2009, 17:29

ja mam to samo brak recznego, u mnie blokuje sie tloczek, linka chodzi dobrze. W serwisie powiedzieli ze do wymiany jest zacisk hamulcowy, ewentualnie regeneracji koszt jakies 450 zł regenerowany. Jezdze bez recznego :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez syku85 » 10 maja 2009, 12:07

zrobilem . z tylu jest taka suobe na 14 klucz odkreca sie ja a wsrodku jest regulator na imbus skrecilem aby na zacisku stracil sie luz i teraz jest git
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lip 2007, 22:39
Posty: 9
Skąd: zabrze
Auto: 323f BG 1.8DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323