jaki srodek konserwacyjny mazda 323f z '91r

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wnenker » 7 paź 2010, 19:29

witam,
w niedziele kupiłem swoją wymarzoną mazda 323f z 1991r z silnikiem 1.8 na gazie;] niestety wczoraj zaglądałem pod nią i się przeraziłem co tam jest :( jest cała zardzewiała ktoś wspawał kawałki blachy w podłogę i tego nie zakonserwował :( w tylnej podłożnicy jest taka dziura ze już zawieszka lekko wchodzi do podłużnicy ale to się wytnie i wspawa nowy kawałek profilu(tak doradził mi znajomy spawacz) :( ale największy problem jest z tym ze nie wiem co zrobić z tą rdzą :( dziś kupiłem konserwacje w sprayu "boll" i trochę wyczyściłem i tym popsikałem(największą puszkę jaką mieli w sklepie ale to zaledwie wystarczyło na 15% tego co jest zardzewiałe) ale teraz tak myślę i nie wiem czy dobrze zrobiłem, POMOCY bo nie wiem co z tym robić :(

z góry dzięki

kupiłem dokładnie takie coś http://allegro.pl/konserwacja-podwozia- ... 51321.html
Ostatnio edytowano 7 paź 2010, 21:04 przez wnenker, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2010, 19:34
Posty: 40
Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r

Postprzez mad_man » 7 paź 2010, 19:58

niestety... madzia jezeli nie byla zakonserwowana to ... :( teraz pozostaje Ci to tylko wymieniac, ewentualnie piaskowanie + potem jakas dobra konserwacja imho. Ja to samo mam w GE tyle ze z wahaczami i belka tylko, obecnie poluje na belke w dobrym stanie :)... w BG ktora takze posiadam, jakos jeszcze sie trzyma podloga
http://planme.pl – jezeli szukasz harmonogramu...:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2005, 15:48
Posty: 428 (1/3)
Skąd: Oświęcim
Auto: '91 323F BG 16V 1.6 (gaz)
'95 626 GE 1.8 (rip)
'96 323F BA 1.5Z (sold)
'09 Laguna 2.0T F4R

Postprzez Ania_TM » 7 paź 2010, 20:50

24 h na zmianę tematu, inaczej KOSZ

rdza rdzą, ale regulamin trzeba znać

pozdro
Ania_TM
 

Postprzez wnenker » 7 paź 2010, 22:23

mad_man napisał(a):niestety... madzia jezeli nie byla zakonserwowana to ... :( teraz pozostaje Ci to tylko wymieniac,


była ale tylko częściowo :( jak będę miał czas to zrobię jutro foto i pokaże :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2010, 19:34
Posty: 40
Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r

Postprzez win386 » 7 paź 2010, 23:38

Niczym tego nie zakonserwujesz. Na konserwację jest za późno. Konserwuje się po to aby nie było korozji!!. Gdy ta już wystąpi to należy tylko wyciąć to co przegniło i wstawić nowe. Na moje gra nie warta świeczki w tak starym samochodzie. Masz nauczkę, że należy każdy samochód BARDZO DOKŁADNIE oglądać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2010, 21:25
Posty: 83
Skąd: Poznań-Wlkp
Auto: R2 4V

Postprzez ROMAN-R87 » 24 paź 2010, 08:08

doraznie mozesz zapobiec dalszej korozji stosuja srodek o nazwie CORTANIN-F(produkt ORGANIKA) stosujes go bezposrednio na rdze, powstrzyma po czesci dalsza korozje ale nie na dlugo(cena ok 8zl 0,5l)
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez wnenker » 24 paź 2010, 15:38

ROMAN-R87 a wytrzyma to chociaż do następnych wakacji? oczywiście trzeba wyczyścić z grubej rdzy co się tylko da, ten środek nałożyć a potem konserwacje... ile by to mniej więcej wytrzymało? robił ktoś tak już?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2010, 19:34
Posty: 40
Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r

Postprzez 2585000 » 25 paź 2010, 23:24

zrob koniecznie zdjecia i wstaw, bo tak ciezko powiedziec... popukaj malym mloteczkiem tez tam gdize nie ma rdzy, i zobacz jak wszystko wyglada. To ze nie widac rdzy to nie znaczy ze nie ma jej w srodku, czekamy na zdjecia :–)
Początkujący
 
Od: 25 paź 2009, 14:55
Posty: 21
Skąd: Wałcz/ Poznań
Auto: Madzia 323f BG 1.6 8V 1989r

Postprzez wnenker » 26 paź 2010, 15:34

niestety zdjęć nie zrobię;/ brak przepływki(właśnie zamówiłem do 7 dni powinna być) a po jutrze będzie cewka kable i świece... auto się marnuje przez tydzień pod domem nie mam jak wjechać na kanał:( jak tylko go odpalę to wrzucę foto;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2010, 19:34
Posty: 40
Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r

Postprzez Kioto » 26 paź 2010, 22:11

cortaniny ,,konserwacja wszystko o kant <dupa> rozbic ,,kupiles szrota na remont podlogi progow podluznic i kielichow wydasz tyle co dales za ta mazde ,,, a bylo sobie poczytac zanim kupiles np na tym forum temat walkowany ciagle jak kupywac mazde ...masz dwa wyjscia olac ja i jezdzic az sie polamie albo remontowac albo kupic druga pusta bude ,,,znam mazde kupe lat jak gnije podluznica to ona nie gnije od zewnatrz a od srodka ! wiec twoje wycinanie latanie psu na bude piaskowanie tez bo piach nie dotrze w profil zamkniety konserwacja na rdze to glupota bezsesowna strata kasy ,odpusc sobie ta mazde a pieniadze zbieraj na lepsze auto tzn w lepszym stanie lub duzo lepsza karoserie od niemiaszkow
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 00:14
Posty: 167
Skąd: pomorskie
Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323