Co robić? Remont silnika?
Strona 1 z 1
wiec mam taki problem. Miałem wymieniać uszczelkę pod głowica. Ale tak mnie tknęło żeby pojechać zobaczyć ciśnienie na cylindrach. Pojechałem do swojego mechanika to sprawdził ciśnienie na 1 i 4 cylindrze, na pierwszym było prawie 10 a na czwartym mówił że dochodzi do 9,5. Mówił mi że wystarczy cała głowice w górę i szlif i wymiana zaworów wystarczy do poprawienia ciśnienia. Madzia elegancko pali nawet na mrozach nie ma z niczym problemów. Trochę oleju bierze. Co najlepiej zrobić
Może sprzedać niech ktoś inny się martwi.
Zależy też ile trzeba wydać na tą naprawę?
Może sprzedać niech ktoś inny się martwi.
Zależy też ile trzeba wydać na tą naprawę?
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, 00:35 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
- Od: 24 sie 2008, 00:10
- Posty: 68
- Skąd: kętrzyn
mi moja brała olej i postanowiłem wymienić pierścienie okazało się ze olejowe były zapieczone
kupiłem orginalne 350zł
głowica planowanie zawory uszczelniacze zimery i oring 500zł
uszczelka pod głowice 90zł
ale teraz to bajka
warto było madzia jak nowa twoja decyzja jak chcesz jeszcze jeździć to warto pomyśleć o remoncie jak coś to pytaj pozdrawiam
kupiłem orginalne 350zł
głowica planowanie zawory uszczelniacze zimery i oring 500zł
uszczelka pod głowice 90zł
ale teraz to bajka
warto było madzia jak nowa twoja decyzja jak chcesz jeszcze jeździć to warto pomyśleć o remoncie jak coś to pytaj pozdrawiam
- Od: 25 mar 2008, 20:58
- Posty: 83
- Auto: mazda mx3 1.6 16V
tak komplet na 4 tłoki
NPR są tansze cena ok 200zł też są dodobre markowe
wymiana nie jest trudna jak masz jakieś początki i troszke wiedzy to dasz rady sam to zrobić
musisz głowice odkręcić nastepnie miske olejową smoka i jeszcze jedną część by się dostać do łoków odkręcasz korbowody i wypychasz tloki do góry (uważaj na panewki nie pomieszaj ich)
tłoki podpisz który gdzie byl po wyciągnięciu dokładnie wyczyść z osadu miejsca na pierścienie zakładasz pierścienie ZNAKIEM DO GORY (literka T)i zakladasz je w te same miejsca pierścień z rantem na śridek
tuleje smarujesz olejem i tłoki wciskasz je spowrotem za pomocą klucza do wciskania pierścieni cena ok20zł puźniej zakręcasz panewki na wał i reszte składasz na silikon tu masz dokładne parametry jak dokręcać korbowody i głowice
NPR są tansze cena ok 200zł też są dodobre markowe
wymiana nie jest trudna jak masz jakieś początki i troszke wiedzy to dasz rady sam to zrobić
musisz głowice odkręcić nastepnie miske olejową smoka i jeszcze jedną część by się dostać do łoków odkręcasz korbowody i wypychasz tloki do góry (uważaj na panewki nie pomieszaj ich)
tłoki podpisz który gdzie byl po wyciągnięciu dokładnie wyczyść z osadu miejsca na pierścienie zakładasz pierścienie ZNAKIEM DO GORY (literka T)i zakladasz je w te same miejsca pierścień z rantem na śridek
tuleje smarujesz olejem i tłoki wciskasz je spowrotem za pomocą klucza do wciskania pierścieni cena ok20zł puźniej zakręcasz panewki na wał i reszte składasz na silikon tu masz dokładne parametry jak dokręcać korbowody i głowice
- Od: 25 mar 2008, 20:58
- Posty: 83
- Auto: mazda mx3 1.6 16V
- Od: 25 mar 2008, 20:58
- Posty: 83
- Auto: mazda mx3 1.6 16V
nie, ale dzisiaj sie skonsultowałem z innym mechanikiem to kazał mi wykręcić wszystkie świece i świece włożyć do przewodów żeby iskra była bo inaczej można modum jakis spieprzyć i wtedy sprawdzić ciśnienie. W środę tak zrobię i zobaczę co wyjdzie z tego.
- Od: 24 sie 2008, 00:10
- Posty: 68
- Skąd: kętrzyn
zwir_ek napisał(a):bo inaczej można modum jakis spieprzyć
dokładniej to moduł w aparacie zapłonowym. więc lepiej uważać bo tanie podobno nie jest a regeneracja to podobno shit.
sprzedam przedni prawy amore-mijo do mx3 (80%-sprawny).
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
7x przekaźnik 24V(przemysłowe na szynę DIN) oraz zasilacz 12 V cena: dogadamy się;)
- Od: 13 cze 2008, 21:49
- Posty: 112
w piątek postanowiłem obmyć silnik i był czysty aż miło. Ale po przejechaniu parunastu km zauważyłem że z prawego rogu olej można powiedzieć że leje się. Wiec może to uszczelniacze i uszczelka jest tylko wadliwa a nie pierścienie na cylindrach. Ale jeszcze w środę lub czwartek sprawdzę ciśnienie.
- Od: 24 sie 2008, 00:10
- Posty: 68
- Skąd: kętrzyn
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość