Rozlozylem silnik ponownie na czesci pierwsze, zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra, zawiozlem glowice do regeneracji, okazalo sie ze nic jej nie dolega, poskladalem wszystko do kupy i pojawil sie wielki problem – pomimo tego iz spaliny przestaly smierdziec i auto przestalo dymic, auto zaczelo BARDZO nierowno pracowac,PRZYGASAĆ na luzie, czasami strzela z tłumika (BARDZO GŁOŚNO), na dodatek jak usiluje jechać to na obrotach miedzy 0-2500 przerywa i szarpie calym autem... macie moze jakis pomysl co mu moze dolegac? dodam jeszcze ze wrzucilem lampe strobokopowa na przewody od swiec – w momencie jak calym szarpie autem to iskra przerywa... swiece i przewody sa w stanie idealnym.
BARDZO PROSZE O POMOC, bo naprawde nie wiem co moze mu dolegac –>
wielka prośba o pomoc – po remoncie silnika 1.6 cos poszlo nie t
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 31 mar 2015, 22:56 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
djArias napisał(a):zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra,
ja [tiiit] pierwszy raz to robisz??Mam nadzieje,ze ostatni co to znaczy,ze nie chcialy sie dopasowac do cylindra??Kwadratowe byly???
-
waldii
waldii napisał(a):djArias napisał(a):zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra,
ja [tiiit] pierwszy raz to robisz??Mam nadzieje,ze ostatni co to znaczy,ze nie chcialy sie dopasowac do cylindra??Kwadratowe byly???
czy ty wogole wiesz co piszesz? to znaczy ze po przejechaniu 12 tys. km auto palilo 1L oleju na 1000km, zAKLadalem pierscienie nominalne jakies gownianej firmy CDI czy cos takiego, teraz sciagnalem pierscien z lodzkiej fabryki pierscieni tlokowych jedno czesciowy olejowy i jest duzo lepiej – robilem to drugi raz – w hondzie bylo to samo... wiec bede to robil dalej a ty mecz sie z pierscieniami 3 czesciowymi moze u ciebie dzialaja ...
:D
- Od: 10 wrz 2008, 08:49
- Posty: 487
- Skąd: Koszalin/Poznan
- Auto: Seat Ibiza ASZ :)
djArias napisał(a):jakies gownianej firmy CDI
djArias napisał(a):teraz sciagnalem pierscien z lodzkiej fabryki pierscieni tlokowych jedno czesciowy olejowy i jest duzo lepiej
a slyszales moze o firmach takich jam np RIKken??Ponad 10klubowych mazd zrobilem(nie wspomne o innych autach) i jakos problemu nie bylo.Wiec sorka ale co to za remont skoro po 12tys km musisz poprawiac???????????????????????????
a ty mecz sie z pierscieniami 3 czesciowymi moze u ciebie dzialaja ... łoł łoł łoł łoł
nie musze sie z nimi meczyc,one poprostu dzialaja tylko potrzeba odrobiny wiedzy i sprytu
-
waldii
djArias silnikow zrobilem duzo i pewnie jeszcze wiecej w przyszlosci.Jakos nikt nie narzekal i nie narzeka A skoro myslisz,ze poprawisz fabryke Swoimi super mega pierscieniami od Edzia z łodzi to powodzenia.Rob tak dalej ale tylko dla Siebie
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości