wielka prośba o pomoc – po remoncie silnika 1.6 cos poszlo nie t

Postprzez djArias » 9 maja 2009, 14:15

Rozlozylem silnik ponownie na czesci pierwsze, zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra, zawiozlem glowice do regeneracji, okazalo sie ze nic jej nie dolega, poskladalem wszystko do kupy i pojawil sie wielki problem – pomimo tego iz spaliny przestaly smierdziec i auto przestalo dymic, auto zaczelo BARDZO nierowno pracowac,PRZYGASAĆ na luzie, czasami strzela z tłumika (BARDZO GŁOŚNO), na dodatek jak usiluje jechać to na obrotach miedzy 0-2500 przerywa i szarpie calym autem... macie moze jakis pomysl co mu moze dolegac? dodam jeszcze ze wrzucilem lampe strobokopowa na przewody od swiec – w momencie jak calym szarpie autem to iskra przerywa... swiece i przewody sa w stanie idealnym.
BARDZO PROSZE O POMOC, bo naprawde nie wiem co moze mu dolegac –>
Ostatnio edytowano 31 mar 2015, 22:56 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Korekta tematu
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Suloo » 9 maja 2009, 15:18

ustawienie aparatu zaplonowego albo sam aparat zaplonowy.tak mi sie wydaje
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez qbass » 9 maja 2009, 16:41

Źle ustawiony rozrząd.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez waldii » 9 maja 2009, 22:53

djArias napisał(a):zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra,

ja [tiiit] <killer> <killer> <killer> <killer> pierwszy raz to robisz??Mam nadzieje,ze ostatni <głaszcze> co to znaczy,ze nie chcialy sie dopasowac do cylindra??Kwadratowe byly???
waldii
 

Postprzez djArias » 9 maja 2009, 23:35

waldii napisał(a):
djArias napisał(a):zmienilem pierscienie olejowe na jedno czesciowe, bo te 3 czesciowe nie bardzo chcialy sie dopasowac do cylindra,

ja [tiiit] <killer> <killer> <killer> <killer> pierwszy raz to robisz??Mam nadzieje,ze ostatni <głaszcze> co to znaczy,ze nie chcialy sie dopasowac do cylindra??Kwadratowe byly???


czy ty wogole wiesz co piszesz? to znaczy ze po przejechaniu 12 tys. km auto palilo 1L oleju na 1000km, zAKLadalem pierscienie nominalne jakies gownianej firmy CDI czy cos takiego, teraz sciagnalem pierscien z lodzkiej fabryki pierscieni tlokowych jedno czesciowy olejowy i jest duzo lepiej – robilem to drugi raz – w hondzie bylo to samo... wiec bede to robil dalej a ty mecz sie z pierscieniami 3 czesciowymi moze u ciebie dzialaja ... <lol> <lol> <lol> <lol>
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez waldii » 10 maja 2009, 16:13

djArias napisał(a):jakies gownianej firmy CDI


djArias napisał(a):teraz sciagnalem pierscien z lodzkiej fabryki pierscieni tlokowych jedno czesciowy olejowy i jest duzo lepiej

<głaszcze>

a slyszales moze o firmach takich jam np RIKken??Ponad 10klubowych mazd zrobilem(nie wspomne o innych autach) i jakos problemu nie bylo.Wiec sorka ale co to za remont skoro po 12tys km musisz poprawiac??????????????????????????? hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha


a ty mecz sie z pierscieniami 3 czesciowymi moze u ciebie dzialaja ... łoł łoł łoł łoł

nie musze sie z nimi meczyc,one poprostu dzialaja tylko potrzeba odrobiny wiedzy i sprytu ;)
waldii
 

Postprzez djArias » 24 maja 2009, 16:33

waldii zachowaj swoje komentarze dla Siebie bo miedzy bogiem a prawda to ile zrobiles aut calkowicie luzno mi lata i powiewa :D i to by bylo na tyle :> moje rozwiazanie dziala idealnie i tyle mi obchodzi :>
:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2008, 08:49
Posty: 487
Skąd: Koszalin/Poznan
Auto: Seat Ibiza ASZ :)

Postprzez Suloo » 24 maja 2009, 21:14

skoro dziala idealnie to dlaczego zakladasz temat ze cos poszlo nie tak?? <jelen>
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez waldii » 24 maja 2009, 21:23

djArias silnikow zrobilem duzo i pewnie jeszcze wiecej w przyszlosci.Jakos nikt nie narzekal i nie narzeka ;) A skoro myslisz,ze poprawisz fabryke Swoimi super mega pierscieniami od Edzia z łodzi to powodzenia.Rob tak dalej ale tylko dla Siebie ;)
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323