Witam
Walczę i walczę z MXem... Po wymianie czujnika temperatury obroty przestały falować jest PRAWIE cudownie..
Prawie, ponieważ najniższe obroty jakie mogę ustawić to 1000obr/min przy maksymalnie wkręconej śrubie na przepustnicy (to chyba się nazywa bypass). Dzisiaj poluzowałem trochę TPS i próbowałem nim manewrować ale to niewiele dało – chyba, że ja coś robię źle.
Przed wymianą czujnika temperatury byłem w stanie auto zdławić tą śrubą do regulacji obrotów. Teraz mogę zdławić chyba tylko siebie... :/
Teraz pytanie – czy jest jakaś regulacja o której nie wiem, albo gdzie szukać przyczyny?
Wszystko zaczęło się od wymiany czujnika.
W trybie testu (TEN-GND) obroty spadają do mniej-więcej 300-400 albo i gaśnie jak śruba jest wkręcona maksymalnie. Komputer błędów nie pokazuje, płyn chłodniczy w zbiorniku jak i chłodnicy jest tak jak powinien.
A może to przepływomierz? Jak to sprawdzić? Odłączyć kabel?
Pozdrawiam i dzięki za wskazówki
Podwyższone obroty – już zrobione
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 7 wrz 2007, 18:45 przez michasiek, łącznie edytowano 1 raz
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Ktokolwiek jakiś pomysł?
Jutro z rana jadę do jakiegoś warsztatu, gdzie ponoć typ zna się na Mazdach więc zdam relację co mi powie... Tak czy siak liczę też na waszą pomoc
Jutro z rana jadę do jakiegoś warsztatu, gdzie ponoć typ zna się na Mazdach więc zdam relację co mi powie... Tak czy siak liczę też na waszą pomoc
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
nie chciałbym Ci mącić, ale wydaje mi się, że tego bez odpowiednich przyrządów nie uda Ci się ustawić dobrze. Ja kiedyś byłem u speca od elektryki i ustawiał mi własnie chyba TPS przy pomocy jakiegos urządzonka Jeśli źle mówię, niech mnie ktoś poprawimichasiek napisał(a):Dzisiaj poluzowałem trochę TPS i próbowałem nim manewrować ale to niewiele dało – chyba, że ja coś robię źle.
Mam dwie wieści.. jedna naprawdę dobra, druga naprawdę zła.
Dobra – wyregulowałem obroty, trzyma 800 tak jak chciałem. Była mała śrubka która blokowała całkowite wyprostowanie ślimaka przepustnicy.. Nie widziałem jej odrazu, bo zasłaniał ślikam i odbojnik
Zła – wieczorem silnik się zepsuł (sorry za słownictwo, ale już nie mam sił..) Coś w silniku zaczęło klekotać, nie trzyma obrotów, w zasadzie to coś stuka na którymś z cylindrów, telepie go mocno... Mam dosyć tej Mazdy.. kupiłem trupa i teraz próbuje go utrzymać przy życiu... A kasa leci.. Jutro jade do mechanika, który robił generalny remont, będzie znów pewnie otwierał tego dziada..
Dobra – wyregulowałem obroty, trzyma 800 tak jak chciałem. Była mała śrubka która blokowała całkowite wyprostowanie ślimaka przepustnicy.. Nie widziałem jej odrazu, bo zasłaniał ślikam i odbojnik
Zła – wieczorem silnik się zepsuł (sorry za słownictwo, ale już nie mam sił..) Coś w silniku zaczęło klekotać, nie trzyma obrotów, w zasadzie to coś stuka na którymś z cylindrów, telepie go mocno... Mam dosyć tej Mazdy.. kupiłem trupa i teraz próbuje go utrzymać przy życiu... A kasa leci.. Jutro jade do mechanika, który robił generalny remont, będzie znów pewnie otwierał tego dziada..
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
michasiek napisał(a):Mam dwie wieści.. jedna naprawdę dobra, druga naprawdę zła.
Dobra – wyregulowałem obroty, trzyma 800 tak jak chciałem. Była mała śrubka która blokowała całkowite wyprostowanie ślimaka przepustnicy.. Nie widziałem jej odrazu, bo zasłaniał ślikam i odbojnik
Zła – wieczorem silnik się zepsuł (sorry za słownictwo, ale już nie mam sił..) Coś w silniku zaczęło klekotać, nie trzyma obrotów, w zasadzie to coś stuka na którymś z cylindrów, telepie go mocno... Mam dosyć tej Mazdy.. kupiłem trupa i teraz próbuje go utrzymać przy życiu... A kasa leci.. Jutro jade do mechanika, który robił generalny remont, będzie znów pewnie otwierał tego dziada..
Spokojnie może to jakaś bzdura i obędzie się bez dużych kosztów. Najważniejsze to znaleźć "dobrego" mechanika, a nie kowala nastawionego na zdarcie z klienta ile się da. Najlepiej skontaktuj się z naszym klubowym specem Jaksą – będziesz miał fachową diagnozę i naprawę za rozsądne pieniądze.
michasiek napisał(a):Mam dwie wieści.. jedna naprawdę dobra, druga naprawdę zła.
Dobra – wyregulowałem obroty, trzyma 800 tak jak chciałem. Była mała śrubka która blokowała całkowite wyprostowanie ślimaka przepustnicy.. Nie widziałem jej odrazu, bo zasłaniał ślikam i odbojnik
Zła – wieczorem silnik się zepsuł (sorry za słownictwo, ale już nie mam sił..) Coś w silniku zaczęło klekotać, nie trzyma obrotów, w zasadzie to coś stuka na którymś z cylindrów, telepie go mocno... Mam dosyć tej Mazdy.. kupiłem trupa i teraz próbuje go utrzymać przy życiu... A kasa leci.. Jutro jade do mechanika, który robił generalny remont, będzie znów pewnie otwierał tego dziada..
michasiek – strasznie mi przykro bo widze, ze naprawde sie nie mozesz nacieszyc tym samochodem.... chlopaki dobrze gadaja – skontaktuj się z Jaksa – nawet telefonicznie podpowie ci co moze byc przyczyna usterek. Ja w Legnicy tez nie mam zadnego zaufanego goscia któremu był dala grzebac sie w silniku vki... jak pojechałam do jednego i krzyknał na warsztat: " ktoś już rozbierał coś takiego??" i wszyscy krzykneli nie – to zrobiłam to co mogłam zwiałam nie czekajac na dalszy rozwój akcji....
Poszukaj w watkach polecane zakłady cos w swoich okolicach.... to chyba najlepsze wyjscie ...
Powodzenia w reanimiacji madzi
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Dzięki za słowa otuchy, są mi teraz szczególnie potrzebne..
Wczoraj (sobota) odholowałem auto na lince do mechanika, stare niezawodne Audi 80 mojego ojca wlokło bezczelnie moją Madzię.. Silnik był po kapitalce więc jakaś gwarancja na niego powinna być. W poniedziałek mechanik będzie do niej zaglądał, bo dzisiaj mieli zajęte miejsca w garażu.
Cały czas wierzę, że w końcu ta mazda będzie igiełką, że w końcu zwróci mi się czas, pieniądze i nerwy, bo wszystko jest już na skraju wyczerpania
Dzięki i pozdrawiam
Wczoraj (sobota) odholowałem auto na lince do mechanika, stare niezawodne Audi 80 mojego ojca wlokło bezczelnie moją Madzię.. Silnik był po kapitalce więc jakaś gwarancja na niego powinna być. W poniedziałek mechanik będzie do niej zaglądał, bo dzisiaj mieli zajęte miejsca w garażu.
Cały czas wierzę, że w końcu ta mazda będzie igiełką, że w końcu zwróci mi się czas, pieniądze i nerwy, bo wszystko jest już na skraju wyczerpania
Dzięki i pozdrawiam
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
ja mam wraznienie ze poprostu twoj mechanik cos spier.... brzydko mowiac bo po generalnym remoncie takie cuda nie powinny sie dziac...
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Dzisiaj dzwoniłem do mechanika. Powiedział, że przepaliła się uszczelka głowicy między drugim, a trzecim cylindrem. Czekam na nową uszczelkę...
Więc raczej to nic poważnego he he Ale czemu się przepaliła, jak była nowa? Może źle założona, krzywo albo co i dostawała po pupie, aż się przepaliła.
Dzięki za wsparcie
Więc raczej to nic poważnego he he Ale czemu się przepaliła, jak była nowa? Może źle założona, krzywo albo co i dostawała po pupie, aż się przepaliła.
Dzięki za wsparcie
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
michasiek napisał(a):Więc raczej to nic poważnego he he Ale czemu się przepaliła, jak była nowa? Może źle założona, krzywo albo co i dostawała po pupie, aż się przepaliła.
a zamowiles ORi uszczelki???
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
michasiek
w sprawie czesci serdecznie polecam ci zaopatrywanie sie u smirnoffa – ja odkad mam mazde wszelkie czesci zamiawaim u niego – oczywiscie ori.
oprocz tego smirnof zawsze sluzy mi pomoca i rada – wszystko odbywa sie wrecz ekspresowo...
w sprawie czesci serdecznie polecam ci zaopatrywanie sie u smirnoffa – ja odkad mam mazde wszelkie czesci zamiawaim u niego – oczywiscie ori.
oprocz tego smirnof zawsze sluzy mi pomoca i rada – wszystko odbywa sie wrecz ekspresowo...
In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
anonimka dzięki za informacje uszczelka była zamawiana przez warsztat w którym robiłem silnik i cały czas jest na gwarancji więc uszczelka będzie ta sama tylko nowa. Jak padnie po raz drugi to wtedy kupie z własnej kieszeni jakąś lepszą.
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
mi sie wydaje ze to nie wina uszczelki bo po tak krutkim czasie jest watpliwe zeby ja wydmuchalo .... ja obstaje przy mechaniku ze zle ja zalozyl.... na twoim miejscu bym go mzienil ale to juz tylko moja opinia.
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość