Moja ma przebieg 223kkm i nie myślę o wycięciu oryginalnego katalizatora. Nie myślę podtruwać ani siebie ani innych ludzi bardziej, niż jest to konieczne...
Moc? Niektórzy nawet ją po wyciąciu katalizatora tracą! Nie wspomnę już o tym irytującym dźwięku, jakby się w puszce konserwowej albo w szybie wentylacyjnym siedziało...
Powodzenia
..::GofNet::..
PS. Daj żyć swoim płucom...
Pada katalizator ..... co zrobic?
Nie wspomnę już o tym irytującym dźwięku,
Różnie to bywa, ja dzwięk mojego wygaru wręcz kocham
A udał się udał.... Końcówka Ultera z dyfuzorem to jest to
- Od: 6 sty 2007, 17:36
- Posty: 19
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Rover 200 1.4i
nicram323 napisał(a):A czy ktoś mi może powiedzieć czy w MAzdzie mx3 1,8 V6 1994, w katalizatorze znajduje sie sonda lambda? Ktoś mi tak powiedział i nie wiem, nie znam sie na rzeczy.
znajduje sie przed katem, a dokładnie są 2 sondy po jednej na kazdy kolekotr wydechowy
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
U mnie tez katalizator chyba doszedl do konca swojego żywota – buczy jak skurw... po przeczytaniu tego tematu sam ie wiem co zrobić, najchętniej kupiłbym chociażby uniwersalny, ale zobaczę jak to dokładnie u mnie jest z lambdą i wtedy pomyślę nad rurka – jeżeli sonda jest przed kata to mogę to ewentualnie zrobić?
Ostatnio edytowano 19 cze 2007, 18:17 przez Inte, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
Pewnie, że sonda LAMBDA jest przed katalizatorem. Mamy za stare samochody, aby druga była za katalizatorem...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
heh, dzis byłem w 3 warsztatach i o to co usłyszałem :
1) szkoda kasy wstawimy strumienice – ale ja nie chce strumienicy
2) nie wstawiam żadnych rurek bo nie jeden sie tego próbował i się na tym przejechał, wstawimy zamiennik, koszt 280 zl z montarzem – jak już to sam sobie kupie z allegro i najwyżej zawiozę do tych z trzeciego warsztatu
3) hmm przyjedz jutro zobaczymy co z nim jest bo wygląda na dziure, jak da rade to załatamy a jak nie to wytniemy i damy rurkę – chyba najrozsądniejsza propozycja...
1) szkoda kasy wstawimy strumienice – ale ja nie chce strumienicy
2) nie wstawiam żadnych rurek bo nie jeden sie tego próbował i się na tym przejechał, wstawimy zamiennik, koszt 280 zl z montarzem – jak już to sam sobie kupie z allegro i najwyżej zawiozę do tych z trzeciego warsztatu
3) hmm przyjedz jutro zobaczymy co z nim jest bo wygląda na dziure, jak da rade to załatamy a jak nie to wytniemy i damy rurkę – chyba najrozsądniejsza propozycja...
- Od: 12 cze 2007, 17:30
- Posty: 470
- Skąd: Reda/HH
- Auto: była 323BG| jest 626 GE 97 1,8
Yard napisał(a):Jeśli jest sonda to katalizator musi być.
Bajka
Co prawda MX'a ma mam dopiero 2 tygodnie ale z zabobonami bede zawsze walczyl. Po pierwsze sonda nie ma praktycznie nic wspolnego z katem. Jej zadanie to tylko sprawdzanie ilosci tlenu w spalinach. W poprzednim moim aucie wycielem kata i wstawilem rure o identycznej srednicy jak reszta wydechu. Sonda seryjnie byla w kacie , wiec musialem przespawac gwint w rurke i wkrecic sonde. Zero problemu z wykonaniem jak sie ma odrobine wprawy ze spawarka, auto sie wyraznie odmulilo. Wyraznie to mam na mysli shamowane 4KM, i co wazniejsze, 7Nm. Zreszta moje byle auto fabrycznie wychodzilo w wersji z katem i bez i co najciekawsze, wersja z katem miala fabryczie 3KM mniej. Dzwiek sie prawie nie zmienil, wiec same plusy. Akurat zdaje sobie sprawe, ze 2,0 w japonskim wykonaniu jest bardziej zaawansowane i dopracowane niz niemiecki motor ze srodka lat 80-tych ale jak sie bede bral za wydech to na 99% kata u siebie wycinam.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości