Problem z Dmuchawą

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez dominGeS » 18 sie 2010, 17:44

Witam zacne grono!Proszę o pomoc w poniższej sprawie.
Otóż od kilku dni nie włącza się dmuchawa na 1 , 2 i 3 stopniu. Dopiero po przełączeniu na 4ke zasuwa jak to na 4ce:)Mało tego na 4ce po włączeniu przycisku AC nie ma reakcji, a dopiero po przełączeniu na 3 lub 2 tudzież 1, AC się załącza i zapala się dioda z tym, że na tych właśnie stopniach (jak już wyżej pisałem) nie działa dmuchawa. Czy ktoś miał może podobny problem albo wie o co kaman??
dominGeS
 

Postprzez Ptrs » 19 sie 2010, 09:44

Aż tak żeby dmuchawa się nie włączała to nie miałem, ale po wymianie filtra kabinowego na 1 stopniu dmuchał jak wcześniej na 3cim.
Jeździsz mazdą, jesteś gwiazdą.
Początkujący
 
Od: 24 cze 2009, 11:36
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ DiTD 2001

Postprzez dominGeS » 24 sie 2010, 23:18

Dzięki za mnóstwo podpowiedzi:(
Dla tych co mają podobny problem lub będą go mieć odpowiadam:Uszkodzeniu uległ rezystor(opornica) dmuchawy. Owa część zlokalizowana jest za schowkiem, wchodzi w box filtru kabinowego. Mowa oczywiście o BJtce
dominGeS
 

Postprzez ADAMOS2930 » 15 wrz 2010, 10:49

Witam.
Mam ten sam problem w GW, wrecz identyczny.
Dzieki za wstawienie odpowiedzi.
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2010, 20:08
Posty: 2
Skąd: Białogard
Auto: Mazda 626 2,0 DITD 1999 74Kw

Postprzez mxx_rs » 4 lip 2013, 09:50

A co zrobić jeśli mi coraz częściej piszczy wentylator ? Czasami pomaga przełączenie na 4 (tak jak w przypadku liścia) ale wolałbym się tam dobrać i jakoś to ładnie nasmarować ... tylko czy się da ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2008, 21:09
Posty: 78 (0/1)
Skąd: W-wa
Auto: Była: 323F '96 1.5 16V
Obecnie: 323F BJ '02 2.0 DiTD

Postprzez xedos1972 » 4 lip 2013, 10:53

wymontuj i zobacz nic trudnego.zobacz czy silniczek jest na łożyskach czy tulejkach
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez mxx_rs » 4 lip 2013, 12:25

Ale trzeba się dobrać od strony pasażera, tak ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2008, 21:09
Posty: 78 (0/1)
Skąd: W-wa
Auto: Była: 323F '96 1.5 16V
Obecnie: 323F BJ '02 2.0 DiTD

Postprzez xedos1972 » 4 lip 2013, 14:39

tak od strony pasażera
Załączniki
went.png
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez ewemarkam » 11 lip 2013, 23:02

Nie zdziwię się jak będą tulejki mosiężne. W niektórych samochodach w ich obrębię znajduję się filc. Który jest nasiąknięty olejem maszynowym lub parafinowym. No ale i tak nie zmienia to faktu że trzeba go rozebrać. Uważaj na szczotkotrzymacz i szczotki.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 09:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323