Witam wszystkich
od jakiegoś czasu śledzę forum, ponieważ w moje posiadanie weszła mazda 323 Samochód kupiłem w opłakanym stanie. Po zakupie wymieniłem kompletne (wszystkie kompletne wahacze tył/przód, końcówki drążków kierowniczych, łączniki, nawet amortyzatory i poduszki z tyłu- ile ja się tego naszukałem) zawieszenie. Później przyszedł czas na napęd wymieniłem świece na denso, kable NGK, cewki janmor, pasek od alternatora (alternator poszedł do sprawdzenia- jest ok), wyregulowałem luzy zaworowe, przepływomierz wyczyszczony- aż się rezystorki świecą. Na szczęście rozrząd ktoś zrobił 10 tyś km temu. Oczywiście o komplecie filtrów i zmianie oleju nie wspomnę. Ale niestety problem z którym się borykam jest nadal, a mianowicie drżenie kabiny na jałowym. Czytałem, że ten typ tak ma... no ale dziś zauważyłem, że podczas skręcania kierownicą na postoju przy włączonym silniku drżenie kabiny się zwiększa i na jakieś 1,5-2 sekund zwiększają się obroty by później unormować się na poziomie 800/min. Czy któryś z forumowiczów wie, co może być przyczyną takie stanu? Dodam, że miałem permanentny problem z dławieniem się przy dodawaniu gazu, podczas przyśpieszania jakby w pewnym zakresie tracił moc, ten problem powiedzmy, że został zażegnany. Ciekawi mnie jeszcze jedno... przed wymianą cewek termometr zewnętrzny (którego wyświetlacz jest nad panelem klimatyzacji) wskazywał ciągle -40 stopni. Wiem że ostatnio było zimno, ale aż tak? Po wymianie najpierw kabli WN później cewek wskazuje poprawną temp. Co to za zależność. Drżenie przy większym obciążeniu na postoju gdy włączę klimę, ogrzewanie tylnej szyby i nawiew na 3-4 to już praktycznie silnik wyskakuje z komory.. Do tego jeszcze te chwilowe skoki obrotów przy skręcie kierownicą. Czy może ktoś pomóc?
Skręcanie kierownicą a zwiększone obroty?
Strona 1 z 1
skoki obrotów przy kręceniu w miejscu są normalne mi w 626 też podskakują,co do drżenia kabiny to mogą być poduszki silnika do wymiany,drążek biegów też trzęsie?
Wszystko sie trzesie... im wieksze obciazenie (swiatla, radio, nawiew, a jak sie klime wlaczy o ogrzewanie tylnej szyby to juz tragedia) tym wieksze trzesienie... jak w lato stalem w korku przy wlaczonej klimie to nie szlo w kabinie wytrzymac:–/
- Od: 8 paź 2016, 13:16
- Posty: 5
- Auto: mazda 323S bj 1.5 pb
jakie obroty na biegu jałowym? do ilu spada podczas pełnego obciążenia ?
Obroty na biegu jałowym 800 obr/min trzęsie kabiną + warczenie po stronie altka, obroty przy pełnym obciążeniu 800 obr/min trzęsie kabiną tak że zęby wypadają + jeszcze większe warczenie po tej samej stronie...
Wiem, że wibracje przechodzące na karoserie mogą być spowodowane zużytymi poduszkami. Ale nierówna praca silnia, warczenie, wibracje na karoserii, że aż zęby bolą? Może wina jest w rozrządzie?
Wiem, że wibracje przechodzące na karoserie mogą być spowodowane zużytymi poduszkami. Ale nierówna praca silnia, warczenie, wibracje na karoserii, że aż zęby bolą? Może wina jest w rozrządzie?
- Od: 8 paź 2016, 13:16
- Posty: 5
- Auto: mazda 323S bj 1.5 pb
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość