Strona 2 z 2

Re: Oslona silnika

PostNapisane: 4 mar 2012, 15:29
przez sztosik
Mam dylemat. Chce kupić osłonę silnika. Znalazłem dwie różne osłony. Jedna z materiału cytat "Wykonana z elastycznego i odpornego na uszkodzenia HDPE(rodzaj plastiku), oraz druga osłona cytat" osłona silnika ABS+PCV MAZDA 323 (BJ), 01.01-09.03. Osłony różnią się nieznacznie od siebie. Oczywiście obie pasują do mazdy 323f Bj. Moje pytanie Ktoś montował którąś z osłon ?? Która wybrać ?? :|

Re: Oslona silnika

PostNapisane: 5 mar 2012, 11:16
przez gutek_wrb
Mi montowali w AZ Puławska w Warszawie i była ona zamiennikiem za 150 zeta w tamtym roku,chyba jest to ABS+PCV ,ważne aby materiał był plastyczny bardziej niz twardy bo chodzi tu tylko o osłonięcie przed błotem i śmieciami na drodze aby nie wpadły do wewnątrz maski silnika.

Re: Oslona silnika

PostNapisane: 10 lut 2014, 01:39
przez orzechzg
Witam, pozwolę sobie odświeżyć temat ;)
Moja osłona również jest pogruchotana, a dosadniej mówiąc praktycznie jej nie ma. Zakupiłem już nowy zamiennik do diesla (po dluższych poszukiwaniach udało się <jupi> – dla zainteresowanych użytkownik PinKI_2004 na alledrogo). Zaglądałem już pobieżnie pod spód auta jednak rodzi się pytanie w jaki sposób przypiąć osłony do podwozia. Gdzieniegdzie widzę miejsca na śruby, ale w innych miejscach są tylko otwory bez żadnego gwintu i tu jest problem. Czy ktoś orientuje się w tym temacie? Jakichś spinek czy czegoś w tym rodzaju trzeba użyć? I w jakiej ilości? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź :)

PostNapisane: 11 lut 2014, 00:04
przez black_pablo
ja bym olał spinki i w te miejsca zastosował nitonakrętki 6 i wtedy oslone na śruby spinki to zło :)

Re: Oslona silnika

PostNapisane: 12 lut 2014, 02:26
przez orzechzg
black_pablo, dzięki, dobrze prawisz :) tylko nie bardzo mam skąd pożyczyć nitownicę do tego. Rozejrzę się w castoramie, może będzie jakaś, której można użyć bez uszkadzania opakowania ;) Myślałem też o blaszkach montażowych z gwintem, choć na razie nie znalazłem u siebie w mieście takowych.

PostNapisane: 12 lut 2014, 03:45
przez xedos1972
fabryczna osłona jest na śrubach w was jest inaczej ? nie można wykorzystać fabrycznych otworów które są chyba gwintowane (tak mi coś świta ).

PostNapisane: 12 lut 2014, 18:38
przez topik
Witam. Fabryczne otwory są gwintowane. Pozdrawiam

PostNapisane: 12 lut 2014, 18:51
przez black_pablo
z boku jest pare spinek ;) ostatnio ściągałem

PostNapisane: 12 lut 2014, 22:05
przez topik
Od strony koła jest kołek plastikowy a reszta to śruby i wkręty.

PostNapisane: 13 lut 2014, 20:47
przez orzechzg
topik napisał(a): reszta to śruby i wkręty.

topik masz na myśli blachowkręty?

PostNapisane: 13 lut 2014, 21:03
przez topik
orzechzg napisał(a):topik masz na myśli blachowkręty?


Witam. Śruby i blachowkręty na klucz nr 10.