FAQ | Silnik 1.8 V6 24V K8
1, 2
wracając do tematu co może dać co można zyskać zaślepiając EGR [gdzie jest ? ] i wywalając węrzyk od odmy z dolotu ? Czy silnik będzie lepiej reagować na gaz ?
Bo zastanawiam się co zrobić z tym kwiatkiem ponieważ przymierzam się do zrobienia CAI
Bo zastanawiam się co zrobić z tym kwiatkiem ponieważ przymierzam się do zrobienia CAI
- Od: 1 kwi 2011, 18:15
- Posty: 50
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
piachu napisał(a):A przechadzac do sedna co sadzicie o wydechach M-Tech'a?? Oczywiscie pelna przelotowka ood kata.
Ja jestem zadowolony.
Jak chcesz uzyskać +8KM to zrób porządny CAI -400zł, kolektory wydechowe -700zł, układ wydechowy 2"na dwóch tłumikach – 1000zł.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
to nie lepiej 2.0 V6 ?
- Od: 20 lut 2011, 22:19
- Posty: 790
- Skąd: Gdańsk
- Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675
mazdix2 napisał(a):Orientuje sie ktoś czy dużo byloby robotki zeby takie k8 wstawic do 323f BA?
Tyle ile mniej więcej przy przeszczepienie każdej "fałki" za rzędowy silnik, czyli dużo za dużo. Powszechnie zalecana jest sprzedaż 1.5 i kupno 2.0 jako tańsza i łatwiejsza wersja swapa. Ewentualnie jeśli interesują cię moce w okolicy K8 to już lepiej się zainteresować wszczepieniem BP – prościej i taniej, efekt mniej więcej ten sam.
temat stanął chyba będzie kosz
D4NI3L napisał(a):temat stanął chyba będzie kosz
a czemu tak?
Moze znajda sie ludzie ktorzy beda chcieli K8 usprawnic...
swego czasu zastanawialem sie nad tym
i tak doszedlem do wniosku ze mozna by wrzucic jakies wydech 2,25" +CAI +ostre walki + Walbro + regulator cisnienia + Ecumaster i mysle ze jakies 150+ mozna by bylo osiagnac...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
te, ścigamy się?
Jaka jest granica wytrzymałości seryjnego K8? Jak Luksterowi 2,5 sypać się zaczęło przy 350 to K8 przy 300? Bez przesady, zakute K8 nie będzie dużo gorsze od kl.
Zamiast wałków wstaw turbo, koszt praktycznie taki sam a zamiast 10KM dojdzie 40
Jaka jest granica wytrzymałości seryjnego K8? Jak Luksterowi 2,5 sypać się zaczęło przy 350 to K8 przy 300? Bez przesady, zakute K8 nie będzie dużo gorsze od kl.
Zamiast wałków wstaw turbo, koszt praktycznie taki sam a zamiast 10KM dojdzie 40
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Walkerowi się K8 przy turbo nie posypał, a zdaje się jeździło to całkiem szybko. Raczej lepiej od większości KLek.
Gared napisał(a):Walkerowi się K8 przy turbo nie posypał, a zdaje się jeździło to całkiem szybko. Raczej lepiej od większości KLek.
z tego co wiem to on dostawal od KL'ek
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
Jest jakaś baza czasów na 1/4 ze zlotów?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
HKSze napisał(a):Gared napisał(a):Walkerowi się K8 przy turbo nie posypał, a zdaje się jeździło to całkiem szybko. Raczej lepiej od większości KLek.
z tego co wiem to on dostawal od KL'ek
Od KL czy od KLZE?
Ale przynajmniej było to swego czasu jedyne turbo K8 na forum
janiszzz_mx3 napisał(a):Jest jakaś baza czasów na 1/4 ze zlotów?
a co cie interesuje? Mi nie udalo sie znalesc czasow Walkera ale slyszalem ze dostawal baty od Corolli TS ktora jezdzi troszke wolniej od KL KLZE
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
Interesuje mnie top 50 najszybszych mazd Z ciekawości po prostu do którego auta mógłbym się porównać
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Mnie też troche szkoda tego silnika bo faktycznie jest przyćmiony przez wiekszych i mocniejszych braci. Ciekaw jestem czy idzie coś ugrać zmieniając osprzęt od KF lub KL (glowice, wałki, kolektory itp). Robił ktoś cos takiego ? Nawet jak da to 5 koni to chciałbym o tym wiedzieć a nie tylko slyszec o tym co wiedzą wszyscy, czyli kl-ze
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój stary silnik KF miał głowice K8 ale oznaczeń wałków nie pamiętam
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój stary silnik KF miał głowice K8 ale oznaczeń wałków nie pamiętam
to glowice w K-series sa takie same?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość