FAQ | Silnik 1.8 V6 24V K8

Postprzez piachu » 2 cze 2011, 09:14

wracając do tematu co może dać co można zyskać zaślepiając EGR [gdzie jest ? :D] i wywalając węrzyk od odmy z dolotu ? Czy silnik będzie lepiej reagować na gaz ?

Bo zastanawiam się co zrobić z tym kwiatkiem ponieważ przymierzam się do zrobienia CAI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2011, 18:15
Posty: 50
Skąd: Lubin
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V

Postprzez Lukano » 2 cze 2011, 10:13

Moim zdaniem oprócz czystszego dolotu więcej nic nie da.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Rafał_ » 5 cze 2011, 02:16

piachu napisał(a):A przechadzac do sedna co sadzicie o wydechach M-Tech'a?? Oczywiscie pelna przelotowka ood kata.

Ja jestem zadowolony.
Jak chcesz uzyskać +8KM to zrób porządny CAI -400zł, kolektory wydechowe -700zł, układ wydechowy 2"na dwóch tłumikach – 1000zł.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mazdix2 » 12 wrz 2011, 21:49

Orientuje sie ktoś czy dużo byloby robotki zeby takie k8 wstawic do 323f BA?
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 19:17
Posty: 73
Skąd: Chorzele/Olsztyn
Auto: Mazda 323f 1.5 BA 95r.

Postprzez damigda » 12 wrz 2011, 22:58

to nie lepiej 2.0 V6 ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2011, 22:19
Posty: 790
Skąd: Gdańsk
Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675

Postprzez Gared » 14 wrz 2011, 21:25

mazdix2 napisał(a):Orientuje sie ktoś czy dużo byloby robotki zeby takie k8 wstawic do 323f BA?

Tyle ile mniej więcej przy przeszczepienie każdej "fałki" za rzędowy silnik, czyli dużo za dużo. Powszechnie zalecana jest sprzedaż 1.5 i kupno 2.0 jako tańsza i łatwiejsza wersja swapa. Ewentualnie jeśli interesują cię moce w okolicy K8 to już lepiej się zainteresować wszczepieniem BP – prościej i taniej, efekt mniej więcej ten sam.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez D4NI3L » 27 wrz 2011, 10:26

temat stanął :) chyba będzie kosz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez HKSze » 8 paź 2011, 14:59

D4NI3L napisał(a):temat stanął :) chyba będzie kosz :)


a czemu tak?
Moze znajda sie ludzie ktorzy beda chcieli K8 usprawnic...
swego czasu zastanawialem sie nad tym
i tak doszedlem do wniosku ze mozna by wrzucic jakies wydech 2,25" +CAI +ostre walki + Walbro + regulator cisnienia + Ecumaster i mysle ze jakies 150+ mozna by bylo osiagnac...
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez Lukano » 8 paź 2011, 20:59

HKSze K8 raczej za bardzo reformowalny nie jest, jak BP.
Wszyscy i tak pewnie zrobią jak Ty. 2,5 to jest wreszcie silnik który V-ką powinien się nazywać.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez janiszzz_mx3 » 9 paź 2011, 20:42

te, ścigamy się? :)
Jaka jest granica wytrzymałości seryjnego K8? Jak Luksterowi 2,5 sypać się zaczęło przy 350 to K8 przy 300? Bez przesady, zakute K8 nie będzie dużo gorsze od kl.
Zamiast wałków wstaw turbo, koszt praktycznie taki sam a zamiast 10KM dojdzie 40 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Gared » 11 paź 2011, 08:20

Walkerowi się K8 przy turbo nie posypał, a zdaje się jeździło to całkiem szybko. Raczej lepiej od większości KLek.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez HKSze » 22 paź 2011, 13:47

Gared napisał(a):Walkerowi się K8 przy turbo nie posypał, a zdaje się jeździło to całkiem szybko. Raczej lepiej od większości KLek.



z tego co wiem to on dostawal od KL'ek :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez janiszzz_mx3 » 22 paź 2011, 17:44

Jest jakaś baza czasów na 1/4 ze zlotów?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Gared » 23 paź 2011, 13:37

HKSze napisał(a):
Gared napisał(a):Walkerowi się K8 przy turbo nie posypał, a zdaje się jeździło to całkiem szybko. Raczej lepiej od większości KLek.



z tego co wiem to on dostawal od KL'ek :P

Od KL czy od KLZE?

Ale przynajmniej było to swego czasu jedyne turbo K8 na forum :P
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez HKSze » 23 paź 2011, 14:52

janiszzz_mx3 napisał(a):Jest jakaś baza czasów na 1/4 ze zlotów?


a co cie interesuje? Mi nie udalo sie znalesc czasow Walkera ale slyszalem ze dostawal baty od Corolli TS ktora jezdzi troszke wolniej od KL KLZE
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez janiszzz_mx3 » 23 paź 2011, 23:44

Interesuje mnie top 50 najszybszych mazd :) Z ciekawości po prostu do którego auta mógłbym się porównać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez KoKo » 28 paź 2011, 16:01

Mnie też troche szkoda tego silnika bo faktycznie jest przyćmiony przez wiekszych i mocniejszych braci. Ciekaw jestem czy idzie coś ugrać zmieniając osprzęt od KF lub KL (glowice, wałki, kolektory itp). Robił ktoś cos takiego ? Nawet jak da to 5 koni to chciałbym o tym wiedzieć a nie tylko slyszec o tym co wiedzą wszyscy, czyli kl-ze
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Majki88 » 3 lis 2011, 11:25

Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój stary silnik KF miał głowice K8 ale oznaczeń wałków nie pamiętam
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez HKSze » 4 lis 2011, 12:38

Majki88 napisał(a):Jeżeli mnie pamięć nie myli to mój stary silnik KF miał głowice K8 ale oznaczeń wałków nie pamiętam


to glowice w K-series sa takie same?
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez MIRU » 13 sty 2012, 00:56

Nie sa :) k8 i kf maja takie same czyli K8 i wałki; ssacy KL01 a wydechowy K801. Natomiast w 2.5v6 KL głowice kl i wałki ssący/wydechowy kl01
No i HLA wygląda na to że pasują KF-KL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323