Wymiana kpl rozrządu | MX-3 V6
No hehe Właśnie to mi się podoba w tych v'kach... jak mało oleju-- klekoczą hh
Pozdr0!
Pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
ciekawe czy dał chociaż na zimnym do odcinki podczas klekotu?
Jak katować to na całego xD
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
teraz powiedzcie mi drodzy koledzy parę rzeczy;p Miałem przestawiony rozrząd o jeden ząbek i zapieczony jeden z zaworów. Teraz mechanik wszystko już naprawił i czy będzie mi teraz brał troszkę mniej oleju? proszę się nie śmiać jestem laikiem w tym temacie;p
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
jest to mozliwe
Panowie i Panie mam taki problem. Otóż niedawno wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Po dwóch miesiącach jazdy tym samochodem nagle rozrząd przeskoczył o kilka ząbków. Po prostu w czasie delikatnej jazdy rozrząd przeskoczył. Jakie mogą być przyczyny przeskoczenia takiego NOWEGO rozrządu. Czy silnik 1.8 v6 jest bezkolizyjny?
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
tak, było juz o tym na forum
czyli jak założę nowy rozrząd to wszystko będzie okej:)? obejdzie się bez remontu silnika:)? pozostaje tylko kwestia jak ten nowy rozrząd mógł przeskoczyć? Czy możliwe jest że mechanik coś źle założył?
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
Nakładaj pasek i śmigaj
czy aby napewno od początku był dobrze złożony ?
jakiej firmy cześci zamontowałeś? OEM??
czy aby napewno od początku był dobrze złożony ?
jakiej firmy cześci zamontowałeś? OEM??
no autko paliło i chodziło normalnie..nie było z nim żadnych problemów.. moc też miało odpowiednią.. a tu nagle trach i pasek przeskoczył.. teraz pytanie jak rozmawiać z tym mechanikiem? czy to była jego wina że coś źle dokręcił i teraz pasek przeskoczył?
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
Jest jedna najważniejsza czesc w wymianie rozrzadu a mianowicie napinacz ktory jak nie "trzyma" to ci zawsze pasek przeskoczy. Wymieniles napinacz?
-
mariusz2313
Tak wymieniłem napinacz. Wymieniłem kompletny rozrząd razem z napinaczem rolkami i pompą wody. Zrobiłem może tysiąc kilometrów na tym zestawie i przed wczoraj mi przeskoczył. Możliwe jest że mechanik coś źle przykręcił i dlatego pasek przeskoczył?
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
dominik1330 nie odpowiedziałeś na pytanie jakiej firmy i gdzie kupiłeś ten komplet. Jeśli na allegro napinacz w tej śmiesznej cenie, to masz pecha, bo one były kiedyś wycofane ze sprzedaży (miały jakąś wadę fabryczną) i trafiły do internetu.
- Od: 12 cze 2008, 12:34
- Posty: 232
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.
– pasek gates
– 3 rolki NSK
– napinacz hydrauliczny oryginał
– 3 rolki NSK
– napinacz hydrauliczny oryginał
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
dominik1330 napisał(a):– pasek gates
– 3 rolki NSK
– napinacz hydrauliczny oryginał
ile zapłaciłeś jezlei mozna zapytać i z jakiego źródła?
o ile dobrze pamiętam zapłaciłem 790 zł w japan carze w krakowie.
- Od: 22 cze 2011, 21:41
- Posty: 53
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v
Wariant #1 – na 100.000km – 650zł, zawiera:
– pasek SUN japoński
– hydronapinacz NTN japoński
– rolka NTN
– rolka NSK
– rolka napinająca GMB
Wariant #2 – na 60.000km – 550zł, zawiera:
– pasek Mitsuboshi
– hydronapinacz NTN
– 3 rolki GMB
Jest to wycena, ktora wlasnie dostalem od Smirnoffa
dominik1330 napisał(a): Możliwe jest że mechanik coś źle przykręcił i dlatego pasek przeskoczył?
Tak, jest to możliwe, np zerwanie gwintu na śrubie mocującej napinacz. Po jakimś czasie się wszystko poluzuje i przeskok rozrządu jest jak najbardziej możliwy, by nie napisać pewny.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości