Wymiana kpl rozrządu | MX-3 V6

Postprzez maris801801 » 30 wrz 2011, 08:52

No hehe :D Właśnie to mi się podoba w tych v'kach... jak mało oleju-- klekoczą :D hh

Pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez D4NI3L » 30 wrz 2011, 09:36

ciekawe czy dał chociaż na zimnym do odcinki podczas klekotu? <lol> <lol> hahaha hahaha <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez maris801801 » 30 wrz 2011, 16:43

Jak katować to na całego xD
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez dominik1330 » 3 paź 2011, 21:08

teraz powiedzcie mi drodzy koledzy parę rzeczy;p Miałem przestawiony rozrząd o jeden ząbek i zapieczony jeden z zaworów. Teraz mechanik wszystko już naprawił i czy będzie mi teraz brał troszkę mniej oleju? proszę się nie śmiać jestem laikiem w tym temacie;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez D4NI3L » 4 paź 2011, 10:32

jest to mozliwe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez dominik1330 » 22 lut 2012, 22:44

Panowie i Panie mam taki problem. Otóż niedawno wymieniłem kompletny rozrząd wraz z pompą wody. Po dwóch miesiącach jazdy tym samochodem nagle rozrząd przeskoczył o kilka ząbków. Po prostu w czasie delikatnej jazdy rozrząd przeskoczył. Jakie mogą być przyczyny przeskoczenia takiego NOWEGO rozrządu. Czy silnik 1.8 v6 jest bezkolizyjny?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez D4NI3L » 22 lut 2012, 22:48

tak, było juz o tym na forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez dominik1330 » 22 lut 2012, 23:07

czyli jak założę nowy rozrząd to wszystko będzie okej:)? obejdzie się bez remontu silnika:)? pozostaje tylko kwestia jak ten nowy rozrząd mógł przeskoczyć? Czy możliwe jest że mechanik coś źle założył?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez D4NI3L » 22 lut 2012, 23:14

Nakładaj pasek i śmigaj :)

czy aby napewno od początku był dobrze złożony ?

jakiej firmy cześci zamontowałeś? OEM??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez dominik1330 » 22 lut 2012, 23:18

no autko paliło i chodziło normalnie..nie było z nim żadnych problemów.. moc też miało odpowiednią.. a tu nagle trach i pasek przeskoczył.. teraz pytanie jak rozmawiać z tym mechanikiem? czy to była jego wina że coś źle dokręcił i teraz pasek przeskoczył?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez mariusz2313 » 23 lut 2012, 18:33

Jest jedna najważniejsza czesc w wymianie rozrzadu a mianowicie napinacz ktory jak nie "trzyma" to ci zawsze pasek przeskoczy. Wymieniles napinacz?
mariusz2313
 

Postprzez dominik1330 » 23 lut 2012, 18:37

Tak wymieniłem napinacz. Wymieniłem kompletny rozrząd razem z napinaczem rolkami i pompą wody. Zrobiłem może tysiąc kilometrów na tym zestawie i przed wczoraj mi przeskoczył. Możliwe jest że mechanik coś źle przykręcił i dlatego pasek przeskoczył?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez qazxsw1 » 23 lut 2012, 21:26

dominik1330 nie odpowiedziałeś na pytanie jakiej firmy i gdzie kupiłeś ten komplet. Jeśli na allegro napinacz w tej śmiesznej cenie, to masz pecha, bo one były kiedyś wycofane ze sprzedaży (miały jakąś wadę fabryczną) i trafiły do internetu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez dominik1330 » 23 lut 2012, 21:47

– pasek gates
– 3 rolki NSK
– napinacz hydrauliczny oryginał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez D4NI3L » 24 lut 2012, 10:25

dominik1330 napisał(a):– pasek gates
– 3 rolki NSK
– napinacz hydrauliczny oryginał


ile zapłaciłeś jezlei mozna zapytać i z jakiego źródła? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2861 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez dominik1330 » 24 lut 2012, 11:22

o ile dobrze pamiętam zapłaciłem 790 zł w japan carze w krakowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Postprzez sq2jul » 24 lut 2012, 19:02

Wariant #1 – na 100.000km – 650zł, zawiera:
– pasek SUN japoński
– hydronapinacz NTN japoński
– rolka NTN
– rolka NSK
– rolka napinająca GMB

Wariant #2 – na 60.000km – 550zł, zawiera:
– pasek Mitsuboshi
– hydronapinacz NTN
– 3 rolki GMB


Jest to wycena, ktora wlasnie dostalem od Smirnoffa ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Gared » 23 maja 2012, 19:08

dominik1330 napisał(a): Możliwe jest że mechanik coś źle przykręcił i dlatego pasek przeskoczył?

Tak, jest to możliwe, np zerwanie gwintu na śrubie mocującej napinacz. Po jakimś czasie się wszystko poluzuje i przeskok rozrządu jest jak najbardziej możliwy, by nie napisać pewny.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323