czy daje sie naprawić moduł zapłonowy
Strona 1 z 1
witam.czy naprawia sie aparaty zapłonowy ,a jak tak to w jakim zakresie,bo na diagnostyce wyszlo ze mam do wymiany aparat i cewkie zaplonową a nie jest to tanie.A moze ktoś ma na sprzedaż ten aparat najlepiej było by z warszawy lub z okolicy stolicy.dzieki
Ostatnio edytowano 16 maja 2006, 16:18 przez romario83, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 18 kwi 2006, 16:16
- Posty: 5
- Skąd: przasnysz
- Auto: mx3 1.8 v6
Witam juz przerabialem temat aparatu,na alegro reklamuje sie gosciu który podobno naprawia te aparaty ale ja niebardzo w to wierze,a ceny aparatu wachają sie od 500-800zł,zalerzy gdzie znajdziesz,najlepiej spisz numer seryjny z aparatu bo były dwa rodzaje,zależne od roku produkcji autka do 93r. i po 94r.
-
Amber
U mnie aparat z roku '94.. .jednym slowem same problemy, sama cewka nowa nie do dostania w zaden sposob, a cena nowego aparatu... szkoda gadac
Przechodzilem jazdy z aparatem zaplonowym 2 razy... wiec opisze jak to u mnie bylo...
pierwsza naprawa to kupno uzywanego aparatu za 700 PLN... auto chodzilo.. przez 5 miesiecy i padla cewka i modul tak ze kasa wyrzucona w bloto bo uzywka moze pasc tez w kazdej chwili o czym sie przekonalem na wlasnej skorze
teraz dalem aparat do naprawy i wyrzucili mi ta przekleta cewke na zewnatrz aparatu,
dano gwarancje pol roku i poki co auto jezdzi w porzadku a jak mnie zepewniano gdyby padla znowu cewka to cena bedzie groszowa w porownaniu z nowym aparatem lub jego naprawa i co najwazniejsze nie padnie wtedy modul tak jak to ma miejsce w tych aparatach oryginalnych gdzie cewka jest wewnatrz aparatu... w tych V6 z tego co wyczytalem awaria aparatu zaplonowego to normalka ten model tak ma juz chyba
aha cena naprawy aparatu 1100 PLN
adres dla zainteresowanych:
"JETTRO" Andrzej Franaszczuk 501-285-950 Wolska 82
pozdr.
Dethar
Przechodzilem jazdy z aparatem zaplonowym 2 razy... wiec opisze jak to u mnie bylo...
pierwsza naprawa to kupno uzywanego aparatu za 700 PLN... auto chodzilo.. przez 5 miesiecy i padla cewka i modul tak ze kasa wyrzucona w bloto bo uzywka moze pasc tez w kazdej chwili o czym sie przekonalem na wlasnej skorze
teraz dalem aparat do naprawy i wyrzucili mi ta przekleta cewke na zewnatrz aparatu,
dano gwarancje pol roku i poki co auto jezdzi w porzadku a jak mnie zepewniano gdyby padla znowu cewka to cena bedzie groszowa w porownaniu z nowym aparatem lub jego naprawa i co najwazniejsze nie padnie wtedy modul tak jak to ma miejsce w tych aparatach oryginalnych gdzie cewka jest wewnatrz aparatu... w tych V6 z tego co wyczytalem awaria aparatu zaplonowego to normalka ten model tak ma juz chyba
aha cena naprawy aparatu 1100 PLN
adres dla zainteresowanych:
"JETTRO" Andrzej Franaszczuk 501-285-950 Wolska 82
pozdr.
Dethar
- Od: 18 mar 2005, 22:50
- Posty: 138
- Skąd: Festung Breslau / Warsaw
- Auto: MX-3 1.8 V6 '94
Ja mam wstawioną cewkę koło filtra powietrza ( od strony błotnika ) auto na tym patencie śmiga już 3 latka. Polecam Jedynie co to trzeba długi przewód wysokiego napięcia kupić dodatkowo i pociągnąć Oczywiście cewkę też.
Zdaje egzamin i nie boję się, że w przypadku przebicia padnie moduł
Zdaje egzamin i nie boję się, że w przypadku przebicia padnie moduł
- Od: 13 lip 2005, 23:29
- Posty: 112
- Skąd: Michałowice k Brzegu
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość