Dziwne zachowanie po wymianie filtra paliwa
1, 2
Witam
Dzisiaj wymienilem filtr paliwa. Wszystko poszlo dosc ladnie choc dostep fatalny. Musialem wyjac akumulator..ale problem jest inny. Powymianie tego filtra mam strasznie niskie obroty na biegu jalowym. Nie chcialem nic na razie krecic przy przepustnicy, raczej nikt nic tam nie kombinowal, podobnie TPS. Czy moze byc to wina komputera po odlaczeniu akumulatora??
Szperalem na forum, czytalem i czyrtalem ale nie znalazlem odpowieidz. Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Dzisiaj wymienilem filtr paliwa. Wszystko poszlo dosc ladnie choc dostep fatalny. Musialem wyjac akumulator..ale problem jest inny. Powymianie tego filtra mam strasznie niskie obroty na biegu jalowym. Nie chcialem nic na razie krecic przy przepustnicy, raczej nikt nic tam nie kombinowal, podobnie TPS. Czy moze byc to wina komputera po odlaczeniu akumulatora??
Szperalem na forum, czytalem i czyrtalem ale nie znalazlem odpowieidz. Prosze o pomoc
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
Witam !
A czy czasami nie dostal sie Tobie syf ze starego filtra (podczas wyciagania) do wtryskow? Dysza we wtrysku jest mikroskopijna jakikolwiek pruszek z filtra moze ją całkowicie lub niecałkowicie zatkac...
pozdrawiam
Mikolaj (AbatinXS)
A czy czasami nie dostal sie Tobie syf ze starego filtra (podczas wyciagania) do wtryskow? Dysza we wtrysku jest mikroskopijna jakikolwiek pruszek z filtra moze ją całkowicie lub niecałkowicie zatkac...
pozdrawiam
Mikolaj (AbatinXS)
Nie ma drogi na skróty do miejsca do którego dojść warto...
- Od: 3 lut 2006, 02:35
- Posty: 32
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323F BA 96 klima 1.5
Witam
Tak zamontowalem w dobra strone ( patrzac na silnik stojac przodem do niego to zagieta cesc z kruccem po prawej stronie, tak samo jak stary. A ze starego lecial totalny syf a czy dostal sie na wtryskiwacze ciezko powiedizec. Wiem ze przez przypadek zle podlaczylem weze i auto nie chcialo zakrecic trochenprobowalem ale potem zeminilem i zaskoczylo od razu moze to mialo jaki wplyw. Mowie o wezach, tych dwu idacych na wtryskiwacze
Pozdrawiam
Tak zamontowalem w dobra strone ( patrzac na silnik stojac przodem do niego to zagieta cesc z kruccem po prawej stronie, tak samo jak stary. A ze starego lecial totalny syf a czy dostal sie na wtryskiwacze ciezko powiedizec. Wiem ze przez przypadek zle podlaczylem weze i auto nie chcialo zakrecic trochenprobowalem ale potem zeminilem i zaskoczylo od razu moze to mialo jaki wplyw. Mowie o wezach, tych dwu idacych na wtryskiwacze
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
Jakies sugesteie? Co raz to czesciej gasnei mi aut na biegu jalowym. Czy po wymianie filtra nie trzeba regulowac obrotow za pomoca srubki naprzepustnicy? Moze zeminia sie mieszanka bo czyste paliwo...tak sobie to tlumacze ale nie chce narazie krecic. Aha. Na przepustnicy zarazgdzie wchodiz do kolektora sa wsadzone dwa zielone papierki, co to moze byc??
Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos mi pomoze!
Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos mi pomoze!
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
daj po zaworkach jej troszke na dłózszym odcinku jak nie przejdzie to trzeba wyregulować
Mazda 323f 1.8 16v GT rok 1991
----JAPAN POWER----
----JAPAN POWER----
- Od: 14 lis 2006, 12:08
- Posty: 9
- Skąd: Tarnobrzeg
- Auto: Mazda 323f 1.8 16v GT rok 1991
kajot_84 napisał(a):Na przepustnicy zarazgdzie wchodiz do kolektora sa wsadzone dwa zielone papierki, co to moze byc??
Zapewne uszczelki elementu dystansowego przepustnicy.
A obrotami bym się nie stresował tylko wyregulował.
Witam ponownie
Dzeki za sugestje. Tylko interesuje mnie cala ta sprawa po wymianie jaka to jest zaleznosc. Czy jest "lepsza" bezyna – bo ze starego filtra lecial syf – prawie czarna. Sprobuj jutro przygazowac go mocniej – apropos czy to jest jakas metada na "ustawienie" komputera po dluzszym odlaczeniu akumulatora??
Pozdrawiam
Dzeki za sugestje. Tylko interesuje mnie cala ta sprawa po wymianie jaka to jest zaleznosc. Czy jest "lepsza" bezyna – bo ze starego filtra lecial syf – prawie czarna. Sprobuj jutro przygazowac go mocniej – apropos czy to jest jakas metada na "ustawienie" komputera po dluzszym odlaczeniu akumulatora??
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
kajot_84 napisał(a):apropos czy to jest jakas metada na "ustawienie" komputera po dluzszym odlaczeniu akumulatora??
poszukaj na forum.
Powinienes po podłączeniu akku odpalić silnik i rozgrzać go bez gazowania (na wolnych obrotach) (i jeżdżenia siłą rzeczy)
Jeśli tego nie zrobiłeś to możesz odłączyć akku ponownie, wcisnąć hamulec na 20sek., podłączyć akku i przeprowadzić powyższą operację "uczenia" kompa
Wlansie nie moglem sie tego gdoczytac na forum. Bylo wiele o resecie kompa ale nie bylo tego o samouczeniu. Wyczytalem gdizes ze trzeba kilkadizesiat km pojezdzic.Nabilem dizsiaj troszke km ale nic. Regulowalem kiedys srubka przy porzepustnicy obroty w madzi 626 GE ale podniosly sie bardzoo malutko. Jutro sprobuje zresetowc i ustawic, bo przed wymiana filtra mial obroty w granicach 650 – 700. Po takim ustawienu sotsowac powyzsze rady – pogonic go na jakims odcinku "ile fabryka dala"??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
Witam
Dzisiaj z rana poszedlem zresetwoac komputer, potem poczekalem na jalowym az silnik sie zagrzeje, potem przegonilem go troche po ulicach wroclawia na wyzsych obrotac. Wydawalo sie byc ciutke lepie bo nie gasl ale obroty i tak sa troche powyzej 1 kreski. Wiec zabralem sie za regulacje. Zwarlem TEN i GND w zlacuy diagnostycznym a samochod ZGASL!! i cos zaczelo syczec wiec szybko rozwarlem styki... I CO NAJLEPSZE AUTO ZNOW MI GASNIE PO PRZEGAZOWANIU
Czy ktos wie dla czego? Poczekac az schlodzi sie silnik i wykonac ponowny reste kompa?
Prosze o pomoc!!
POZDRAWIAM
Dzisiaj z rana poszedlem zresetwoac komputer, potem poczekalem na jalowym az silnik sie zagrzeje, potem przegonilem go troche po ulicach wroclawia na wyzsych obrotac. Wydawalo sie byc ciutke lepie bo nie gasl ale obroty i tak sa troche powyzej 1 kreski. Wiec zabralem sie za regulacje. Zwarlem TEN i GND w zlacuy diagnostycznym a samochod ZGASL!! i cos zaczelo syczec wiec szybko rozwarlem styki... I CO NAJLEPSZE AUTO ZNOW MI GASNIE PO PRZEGAZOWANIU
Czy ktos wie dla czego? Poczekac az schlodzi sie silnik i wykonac ponowny reste kompa?
Prosze o pomoc!!
POZDRAWIAM
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
1) uruchom silnik
2) poczekaj aż się nagrzeje
3) wyłącz silnik
4) zewrzyj TEN z GND
5) uruchom silnik
6) reguluj
Jakby nie był w stanie utrzymać obrotów między punktami 5 i 6 to pomóż sobie przepustnicą, podnieś jałowe mocno i schodź potem w dół (przepustnica zamknięta).
2) poczekaj aż się nagrzeje
3) wyłącz silnik
4) zewrzyj TEN z GND
5) uruchom silnik
6) reguluj
Jakby nie był w stanie utrzymać obrotów między punktami 5 i 6 to pomóż sobie przepustnicą, podnieś jałowe mocno i schodź potem w dół (przepustnica zamknięta).
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość