Silnik k8 roznice miedzy przedlift a poliftowym
Strona 1 z 1
Bez problemu zrobisz swapa, a jaką masz bude i jaki silnik chcesz włożyć? Różnic jest nie wiele, dokładniej to po roku 94 w aparacie zapłonowym był zamieniony przewód czerwony z niebieskim w kostce 3 pinowej, jeden czujnik temperatury mniej oraz inny czujnik położenia wału.
Więc jak masz bude po lifcie a wkładasz stary silnik to tylko musisz pociągnać dodatkowy kabelek od czujnika temperatury do ECU i zastosowac ECU k819, jak zostawisz swój aparat to wtyczki od niego już nie ruszasz.
a jak masz bude przed liftem a chcesz włożyć nowszy silnik to jedna kostka od czujnika zostanie wolna a podpinasz ecu k834, aparat jak zostawisz swój to też nic nie ruszasz.
Więc jak masz bude po lifcie a wkładasz stary silnik to tylko musisz pociągnać dodatkowy kabelek od czujnika temperatury do ECU i zastosowac ECU k819, jak zostawisz swój aparat to wtyczki od niego już nie ruszasz.
a jak masz bude przed liftem a chcesz włożyć nowszy silnik to jedna kostka od czujnika zostanie wolna a podpinasz ecu k834, aparat jak zostawisz swój to też nic nie ruszasz.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Mam wersja POliftowa, a silnik znalazlem PRZEDliftowy
Czyli musialbym kupic silnik razem z ECU i gdzie konkretnie dolutowac przewod od czujnika, czy jest jakies howto? Zastanawiam sie, bo silnik jest do wziecia za 500zl slupek i jest gwarancja. Jeszcze jedno pytanie o immo, czy znajduje sie w ECU? U mnie w ogole go nie ma, mam zwykly kluczyk.
Czyli musialbym kupic silnik razem z ECU i gdzie konkretnie dolutowac przewod od czujnika, czy jest jakies howto? Zastanawiam sie, bo silnik jest do wziecia za 500zl slupek i jest gwarancja. Jeszcze jedno pytanie o immo, czy znajduje sie w ECU? U mnie w ogole go nie ma, mam zwykly kluczyk.
To jak go nie masz to tylko cię cieszyć Kupujesz silnik wraz z ECU od niego, a jak gość nie będzie miał ECU to musisz szukać takiego z oznaczeniem K819 bo to jest przed lift.
Ostatnio był sprawny kompletny KL ze sprzegłem za 400zł więc może tego silnika poszukaj Przy swapie i tak masz to samo do zrobienia
Więc tak jak zostawiasz swój aparat zapłonowy to w kostkach od niego nic nie ruszasz.
We wiązce brakuje Ci jedno czujnika temperatury, dokładnie od wentylatorów. Najlepiej skołować taką kostkę i musisz tylko połączyc tak jak na tych fotkach
I w sumie będziesz musiał jeszcze jakoś podłączyć czujnik położenia wału ale to tylko podlutować kostkę.
Reszta to samo i pasuje ok
Ostatnio był sprawny kompletny KL ze sprzegłem za 400zł więc może tego silnika poszukaj Przy swapie i tak masz to samo do zrobienia
Więc tak jak zostawiasz swój aparat zapłonowy to w kostkach od niego nic nie ruszasz.
We wiązce brakuje Ci jedno czujnika temperatury, dokładnie od wentylatorów. Najlepiej skołować taką kostkę i musisz tylko połączyc tak jak na tych fotkach
I w sumie będziesz musiał jeszcze jakoś podłączyć czujnik położenia wału ale to tylko podlutować kostkę.
Reszta to samo i pasuje ok
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Wersja poliftowa k8 jest z jedna sonda lambda?
Kupilem kompeltny tlumik z przedlifta k8, bo trafil sie z kwasowki 60mm za rozsadne pieniadze.
W przedlifcie sa dwie sondy w pierwszym elemencie tlumika, ktory jest skrecony z kolektorem wydechowym
W polifcie zas widoczna jest jedna sonda od frontu, drugiej nie uchwycilem, nie ma?
Kupilem kompeltny tlumik z przedlifta k8, bo trafil sie z kwasowki 60mm za rozsadne pieniadze.
W przedlifcie sa dwie sondy w pierwszym elemencie tlumika, ktory jest skrecony z kolektorem wydechowym
W polifcie zas widoczna jest jedna sonda od frontu, drugiej nie uchwycilem, nie ma?
Są dwie sondy, tylko po lifcie były stosowane inne kolektory wydechowe z dodatkowym katalizatorem i sondy nie były montowane w tych łaczanych kolektorach z plecionką, tylko w tych przy silniku. Ale do bloku pasuje wszystkie wymiennie więc jakikolwiek silnik kupisz, kiedy przykręcisz swój cały układ wydechowy będzie pasować.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości