Napisane: 22 lip 2008, 20:32
moment obrotowy to raczej na wysokich obrotach gdzies kolo 4k ale watpie zebys wyczul roznice niestety do 4000 osiagi ci spadly pozostaja tylko wrazenie odluchowe
pomysl nad paroma dziurkami w najnizszym punkciie aby woda odciekla bo niestety bedzie ci zasysac jak bedziesz jechal w deszczu
airboxa mozna zrobic z tlumika szmerow od323 jak tylko nie przesadziles z wielkoscia stozka] separacja od komory silnika KONIECZNA!
pare uwag /albo konstruktywnej krytyki/
nie zwiekszaj srednicy rur powoduje to spadek cisnienia dynamicznego
-polaczenie z pcv na flexa niestety dlugo nie wytrzyma jesli tylko power tape trzyma
odcinek kolo wachacza jest za nisko/a przynajmniej tak widze na zdjeciach/ jak kolo wpadnie w dziure polamie ci rure
popraw mocowania opasek elastycznych , dla wzmocnienia mozesz uzyc drutu min 1mm srednicy w izolacji
jak na pierwsze DIY niezle napewno udoskonalisz jeszcze
checi 10
wykonanie 5
fotorelacja sama w sobie 8
pomysl nad paroma dziurkami w najnizszym punkciie aby woda odciekla bo niestety bedzie ci zasysac jak bedziesz jechal w deszczu
airboxa mozna zrobic z tlumika szmerow od323 jak tylko nie przesadziles z wielkoscia stozka] separacja od komory silnika KONIECZNA!
pare uwag /albo konstruktywnej krytyki/
nie zwiekszaj srednicy rur powoduje to spadek cisnienia dynamicznego
-polaczenie z pcv na flexa niestety dlugo nie wytrzyma jesli tylko power tape trzyma
odcinek kolo wachacza jest za nisko/a przynajmniej tak widze na zdjeciach/ jak kolo wpadnie w dziure polamie ci rure
popraw mocowania opasek elastycznych , dla wzmocnienia mozesz uzyc drutu min 1mm srednicy w izolacji
jak na pierwsze DIY niezle napewno udoskonalisz jeszcze
checi 10
wykonanie 5
fotorelacja sama w sobie 8