Mazda 323 F Silnik pali olej
Zamiast remontować taki wózek, to podjedź z nim do jakiejś wytwórni filmowej. Nie tylko będą wynajmować od Ciebie autko, ale na dodatek jeszcze będziesz mógł mówić znajomym: "O widzicie To jest mój samochód !!!!".
Poważnie: Nie wiem, skąd Ty mieszkasz ale jeśli obecnie wegetujesz w Warszawie, to namawiam Ciebie, abyś podjechał do Jaksy – naszego klubowego doktora. Tutaj na FORUM możemy sobie gdybać i snuć historie, co może się stać, lub ile może przejechać, albo ile kosztować. Tam usłyszysz to z ust profesjonalisty i albo to zaakceptujesz i będziesz jeździł tak, jak Ci, którym Jarek już pomógł przez te kilkanaście lat istnienia serwisu MAZDA, albo ponownie będziemy sobie kontynuować podtrzymujące na duchu konwersacje, a tymczasem Twój pojazd będzie palił fifty/fifty oleju/PB na 100km
Nie, żebym robił reklamę Jarkowi. Sam nie korzystałem z Jego usług (może ze względu na pewną odległość i posiadanie brata – mechanika), ale wielu z FORUM miało już przyjemność z usług tego fachowca skorzystać i nie są zawiedzeni.
Wejdź na Jego stronę:
http://www.autojaksa.com.pl
i sam oceń, że nie oddasz auta pod nóż jakiegoś rzeźnika, lecz wykwalifikowanej ekipy z profesjonalnym sprzętem. To nie warsztat Pana Kazia w garażu po srence...
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Ps. Silnika nie warto robić na zamiennikach chyba, że chcesz go najtańszym kosztem zrobić i zepchnąć do tzw. "Żyda" (przepraszam tych, ktorzy poczuli się niekomfortowo). Wtedy może i warto, ale i tak się po takim remoncie silinik rozsypie tyle, że u kogoś innego.
Ci, którzy mają na ten temat wiedzę, oraz Ci, którzy już mieli silnik robiony na częściach alternatywnych zalecają wyłącznie do silnika stosować oryginały.
Zamienniki, to można wrzucać do ogrzewania/chłodzenia, niektóre do zawieszenia (ale tylko niektóre), ale nie do silnika i hamulców.
Poważnie: Nie wiem, skąd Ty mieszkasz ale jeśli obecnie wegetujesz w Warszawie, to namawiam Ciebie, abyś podjechał do Jaksy – naszego klubowego doktora. Tutaj na FORUM możemy sobie gdybać i snuć historie, co może się stać, lub ile może przejechać, albo ile kosztować. Tam usłyszysz to z ust profesjonalisty i albo to zaakceptujesz i będziesz jeździł tak, jak Ci, którym Jarek już pomógł przez te kilkanaście lat istnienia serwisu MAZDA, albo ponownie będziemy sobie kontynuować podtrzymujące na duchu konwersacje, a tymczasem Twój pojazd będzie palił fifty/fifty oleju/PB na 100km
Nie, żebym robił reklamę Jarkowi. Sam nie korzystałem z Jego usług (może ze względu na pewną odległość i posiadanie brata – mechanika), ale wielu z FORUM miało już przyjemność z usług tego fachowca skorzystać i nie są zawiedzeni.
Wejdź na Jego stronę:
http://www.autojaksa.com.pl
i sam oceń, że nie oddasz auta pod nóż jakiegoś rzeźnika, lecz wykwalifikowanej ekipy z profesjonalnym sprzętem. To nie warsztat Pana Kazia w garażu po srence...
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Ps. Silnika nie warto robić na zamiennikach chyba, że chcesz go najtańszym kosztem zrobić i zepchnąć do tzw. "Żyda" (przepraszam tych, ktorzy poczuli się niekomfortowo). Wtedy może i warto, ale i tak się po takim remoncie silinik rozsypie tyle, że u kogoś innego.
Ci, którzy mają na ten temat wiedzę, oraz Ci, którzy już mieli silnik robiony na częściach alternatywnych zalecają wyłącznie do silnika stosować oryginały.
Zamienniki, to można wrzucać do ogrzewania/chłodzenia, niektóre do zawieszenia (ale tylko niektóre), ale nie do silnika i hamulców.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Zerknij TUTAJ oraz na Allegro – silniki do mazdy.
Pamiętaj jednak, iż nowy dla Ciebie silnik nie będzie w rzeczywistości nową jednostką napędową. Taki silnik, to kociak w woreczku. Może ktoś zrobić szybki remoncik za 1.000zł na bylejakich częściach, aby go mógł za rozsądne pieniążki zepchnąć i jeszcze przy tym wyjść na swoje.
Think about this...
Powodzenia.
Pamiętaj jednak, iż nowy dla Ciebie silnik nie będzie w rzeczywistości nową jednostką napędową. Taki silnik, to kociak w woreczku. Może ktoś zrobić szybki remoncik za 1.000zł na bylejakich częściach, aby go mógł za rozsądne pieniążki zepchnąć i jeszcze przy tym wyjść na swoje.
Think about this...
Powodzenia.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Ten z Euro Hand napewno jest ok znam tę firmę.W piątek przysyłają mi skrzynię biegów do Avensisa. ( ceny mają umiarkowane )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A ten trzeci 3.200 zł...Markos19 napisał(a): jeden kosztuje 1300 a drugi 2200
Cóż, sam sobie resztę dopowiedz.
Ten za 1.390 zł jest pordzewiały, więc pewnie leżał/leży pod chmurką. Ale najlepiej będzie, jak do gościa zadzwonisz i wypytasz się o niego, jego pochodzenie, czy ma na niego "papiery" i jeśli był on w jego aucie, to co przy nim robił i/lub dlaczego go zamienił na inny. Przecież jakiś powód musiał mieć...
Lepiej nie pytaj. Sprzedaj swoją Madzię po "okazyjnej" cenie, informując przy tym nabywcę o konieczności określonej naprawy (bądź fair, to nie będziesz później miał kłopotów), dołóż sobie kaskę i zakup następną Mazdę, tym razem z silnikiem w lepszym stanie. Jedź z fachowcem i nie napalaj się na okazyjną cenę, gdyż nie każdy musi być uczciwym sprzedawcą...Markos19 napisał(a):a czy jak bym chciał zmienic silnik na wiekszy czyli z 1.5 na 1.8 co ewentualnie musiał bym wymienic i jaki to był by koszt
I na drugi raz nie kupuj Madzi z silnikiem 1.5 BA, gdyż są dosyć delikatne i kosztowne w naprawach. Wyberz 1.6 albo 1.8 DOHC.
Powodzenia.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
wolał bym jej niezmienic i zrobic ją na cacy gdyż włożyłem w nią troche kasy myśle ze wymiana silnik uda sie i samochód bedzie jeździł jeszze kilka lat jeżeli ktos wie gdzie mozna dostac dobry silnik prosze o kontakt Pozdrawiam
- Od: 1 maja 2005, 18:49
- Posty: 16
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 323 F BA 1.5 95r
Pamiętaj, iż zmienić silnik na inny rodzaj (np. 1.8 DOHC), to nie wszystko. Pozostaje jeszcze dużo dodatków, które też wypada zmienić, są to między innymi:
komputer
pewnie wtryski
możliwe, że przepływomierz
nie zdziwiłbym się, gdyby i rozrusznik należało wymienić
prawdopodobnie skrzynia biegów
Nie wiem, jak dalej z przeniesieniem napędu, ale może coś i z tego trzeba powymieniać
Czyli razem drugie tyle, co silnik.
Czy mijam się z prawdą
No chyba, że kupisz cały komplet, choć raczej mało jest to prawdopodobne.
komputer
pewnie wtryski
możliwe, że przepływomierz
nie zdziwiłbym się, gdyby i rozrusznik należało wymienić
prawdopodobnie skrzynia biegów
Nie wiem, jak dalej z przeniesieniem napędu, ale może coś i z tego trzeba powymieniać
Czyli razem drugie tyle, co silnik.
Czy mijam się z prawdą
No chyba, że kupisz cały komplet, choć raczej mało jest to prawdopodobne.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
podjełem decyzje ze zmienie silnik o tej samej pojemnosci czyli 1.5 16v tera tylko musze znaleść jakis w miare i kupic. Stary silnik sprzedam moze komus sie przyda na czesci i troche kasy mi sie zwróci A najwyzej jak bede chciał zwiekszyc moc skontaktuje sie z dobrym warszttem zajmujacym sie tuningiem
- Od: 1 maja 2005, 18:49
- Posty: 16
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 323 F BA 1.5 95r
... który dołoży jakieś kilkanaście kucyków więcej. Razem będziesz miał może nieco ponad 100KM.Markos19 napisał(a):jak bede chciał zwiekszyc moc skontaktuje sie z dobrym warszttem zajmujacym sie tuningiem
Dołożenie turbiny wraz z przygotowaniem pojazdu do turbodoładowania (prawidłowe odprężenie silnika) w profesjonalnym warsztacie, to przedział cenowy 6.000 – 10.000zł, który będzie jak najbardziej trafnie określony.
Więcej znajdziesz TUTAJ.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
tu masz namiary na firmę sprzedającą silniki http://www.silniki.com.pl/oferta/oferta.htm
"Polemika – w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
- Od: 29 lut 2004, 07:38
- Posty: 59
- Skąd: Rybnik
- Auto: probe 2,2T prawie jak mazda
Mnie nurtuje jedno...skoro Ci zżera tyle oleju, to ten silnik poza tym pracuje normalnie ?
Bo ja mam 323 F BA i jak mi wcześniej powiedziano, że mam walnięty aparat zapłonowy....a żre mi oleji ok 1 literka na 1.000 km to chyba okazuje się, że mi zwyczajnie zarzuca na świece i nie przepala na niższych obrotach. Po ich wymianie jest u mnie jest od tygodnia spokój.
Bo ja mam 323 F BA i jak mi wcześniej powiedziano, że mam walnięty aparat zapłonowy....a żre mi oleji ok 1 literka na 1.000 km to chyba okazuje się, że mi zwyczajnie zarzuca na świece i nie przepala na niższych obrotach. Po ich wymianie jest u mnie jest od tygodnia spokój.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
albo remont !
Zakup innego silnika to troche loteria. Jak pytasz tych co te silniki sprzedają to zawsze mównią ... "panie to z rozbitego ma przejechane tylko 90 tyś" ...
a jak jest naprawde
W/g mnie lepiej remontować silnik , przynajmniej wiesz co masz
No ale to twoja kasa i twój wybór.
Zakup innego silnika to troche loteria. Jak pytasz tych co te silniki sprzedają to zawsze mównią ... "panie to z rozbitego ma przejechane tylko 90 tyś" ...
a jak jest naprawde
W/g mnie lepiej remontować silnik , przynajmniej wiesz co masz
No ale to twoja kasa i twój wybór.
"Polemika – w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
- Od: 29 lut 2004, 07:38
- Posty: 59
- Skąd: Rybnik
- Auto: probe 2,2T prawie jak mazda
Remont odpada zasiegnełem wiedzy eksperta i przypuszczalnie remont wyszedł by około 5000 zł bardzo duzo kasy wole kupic silnik i dokładnie sprawdzic a gdy cos będzie nie tak oddac na gwarancje . Nowy silnik to jedyne rozwiązanie
- Od: 1 maja 2005, 18:49
- Posty: 16
- Skąd: Siedlce
- Auto: Mazda 323 F BA 1.5 95r
Z remontem jest tak, że nie wiadomo jaki jest luz pomiędzy tłokami a cylindrami. W książce serwisowej jest określone, jaki może być maksymalny luz w tym miejscu. Jeżeli będzie on większy niż przewidziany to nawet oryginalne pierścienie nie pomogą. Nawet jeżeli pomogą to tylko na jakiś czas.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość