Koszt regulacji zaworow + nieszczelny uklad (na koncu tematu)
Strona 1 z 1
Witam czy ktos moze z was podac przyblizona cene regulacji luzow zaworowych?? Bo nie wiem czy cena proponowana przez mechaniora jest w miare normalna.
Ostatnio edytowano 15 kwi 2009, 13:16 przez oql, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 lip 2008, 11:39
- Posty: 39
- Skąd: Wrocław
- Auto: mazda 323c 1.5 16v DOHC
Mi mechanik powiedział że około 200zł oczywiście go olałem i będe samemu regulował zawory jak będe miał ino troche czasu! A tobie ile zażyczył?
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
200 zł?!?!?!?!?!?!!?!?!!!? za co?!?!?!?!?!? jak mnie pamięć nie myli to regulacja odbywa się w ten sposób że , przygotowujemy sobie narzędzia :
– cienka blaszka o grubości 0,5 mm
– srubokręt mały
– podnosnik do auta
– i tam chyba imbus do odkrecenia pokrywy zaworów albo zwykły srubokręt.
u mnie regulacja trawała około 30 minut. po 100km sprawdzałem czy wszystkie normalnie chodząi jest OK a kątem ucha słyszałem że w naszych japończykach to tak średnio co 100.000 km sie reguluje. Jedyne co można "popśuć" to dokrecić zbyt mocno a wtedy wypala sie podczas jazdy gniazdo zaworu , potem spala sie zawór , i tak dalej i tak dalej... ale 200zł!??!?!?!?!?! bez jaj, nie dałbym tyle
– cienka blaszka o grubości 0,5 mm
– srubokręt mały
– podnosnik do auta
– i tam chyba imbus do odkrecenia pokrywy zaworów albo zwykły srubokręt.
u mnie regulacja trawała około 30 minut. po 100km sprawdzałem czy wszystkie normalnie chodząi jest OK a kątem ucha słyszałem że w naszych japończykach to tak średnio co 100.000 km sie reguluje. Jedyne co można "popśuć" to dokrecić zbyt mocno a wtedy wypala sie podczas jazdy gniazdo zaworu , potem spala sie zawór , i tak dalej i tak dalej... ale 200zł!??!?!?!?!?! bez jaj, nie dałbym tyle
MAZDA 323 C IV
Nadwozie : HATCHBACK
Napęd : FWD
Pojemność: 1300i
16V
Symbol nadwozia : BG1
Symbol silnika : B3 – Be Free,Mazda... i wsio jasne
Moc (KM) : 73 KM ,54 kW
Jadę wolno , widzę więcej
Nadwozie : HATCHBACK
Napęd : FWD
Pojemność: 1300i
16V
Symbol nadwozia : BG1
Symbol silnika : B3 – Be Free,Mazda... i wsio jasne
Moc (KM) : 73 KM ,54 kW
Jadę wolno , widzę więcej
- Od: 15 paź 2008, 20:08
- Posty: 23
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 96'
te 200 to ja uwazam ze to przesada
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Kolego Marcys323c Ty masz silnik 1.3 i możesz sobie regulowac śrubokrętem, w Z5 jest regulacja płytkowa i jest troche wiecej problemów.
Cena tej usługi powinna raczej być uzależniona od ilości płytek do regulacji, mniejsze zło jeśli sa za małe luzy płytki można zeszlifować na odpowiedni wymiar, jeśli są za duże i trzeba kupić płytki to niestety bedzie problem z dostaniem takich płytek, maja je chyba tylko ASO i w carspeedzie można zamówić ok. 40 zł szt.
Cena tej usługi powinna raczej być uzależniona od ilości płytek do regulacji, mniejsze zło jeśli sa za małe luzy płytki można zeszlifować na odpowiedni wymiar, jeśli są za duże i trzeba kupić płytki to niestety bedzie problem z dostaniem takich płytek, maja je chyba tylko ASO i w carspeedzie można zamówić ok. 40 zł szt.
możliwe ale jak drganie obrotów- sprawdź szczelność karbonowej rury dolotu koło puszki, potem krokowiec itd, jest o tym masa na forum
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
czlowieku nie ucz ojca dzieci robic ja juz i filtry i plyn w chlodnicy krokowca dolot i sonde lambda i wszystkie inne gowna na tej liscie sprawdzilem i obroty mi skacza tak 730-750-770 . Co jakis czas ;] i nie jest to sppoodowane zalaczaniem sie wentylatora . Hehe wiec to juz chyba moja ostatnia deska ratunku
- Od: 24 lip 2008, 11:39
- Posty: 39
- Skąd: Wrocław
- Auto: mazda 323c 1.5 16v DOHC
Ja ostatnio regulowałem 90zł robota + 10 zł szlif 3 płytek ( u innego gościa)
- Od: 6 lut 2009, 17:31
- Posty: 17
- Skąd: Wadowice
- Auto: 323c 1.5 16v '96 BA
No też właśnie kolesia wyśmiałem za to:P a jak narazie to nieprędko wyreguluje te zaworki bo mało czasu jest (szkoła, praca ,itp.) ale jak będe robił to napewno wrzuce fotorelacje! regulacja jest banalna tylko gorzej jest z dostaniem tych płytek i ich kosztem:P
- Od: 17 lis 2008, 19:23
- Posty: 144
- Skąd: Lędziny/Tychy
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 24v 96r:)
witam a wiec moje problemy z drganiem obrotow po regulacji luzow gowno daly ale te mazdy glupie nikt nie wie o co chodzi.... A za regulacje zaplacilem 60 zl 50 za uszczelke we wrocku Auto Art Jaremko, swoja droga polecam znaja sie na mazdach.
- Od: 24 lip 2008, 11:39
- Posty: 39
- Skąd: Wrocław
- Auto: mazda 323c 1.5 16v DOHC
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości