Obroty jak zwykle, wieszające się itd

Postprzez Pantas » 23 maja 2010, 13:17

Od początku posiadania mojej Mazdy 323F BA 1994 r. mam ogromny problem z obrotami, samochód po rozgrzaniu się porządnym ma problemy z wracaniem na niskie obroty, wiesza się na górze i tak zostaje. Co mam zrobić?

Żaden mechanik w Dąbrowie nie potrafi sobie z tym poradzić, kierują mnie na komputer i tyle.

Proszę mnie nie odsyłać do innych tematów na forum, bo naprawdę znam je bardzo dobrze, na dole wklejam co w aucie było wymieniane.

Czy jest na Śląsku jakiś mechanik który naprawdę się na tym zna? Chciałem jechać do Jaksy, ale do Warszawy to mam kawał drogi, wyprawa spora, a z autem w takim stanie to taka jazda to tylko problem, zresztą to wyprawa na kilka dni, a ja pracuję.

– alufelgi oraz opony BF GoodRich 195/55x15;
– sonda lambda;
– świece zapłonowe Denso;
– filtr powietrza;
– uszczelka pokrywy zaworów OE Mazda;
– klocki hamulcowe przód japońskie;
– osłona przegubu zewnętrznego prawego japońska;
– tłumik końcowy;
– drążek kierowniczy prawy;
– żarówki H1 2szt. światła drogowe Philips Premium +30% (listopad 2009r.);
– płyn chłodniczy Prestone (listopad 2009r.);
– filtr paliwa Mabushi (listopad 2009r.);
– łączniki stabilizatorów tył lewy i pracy CTR (listopad 2009r.);
– oring aparatu zapłonowego (listopad 2009r.);
– uszczelki wnętrza aparatu zapłonowego (listopad 2009r.);
– akumulator Centra Futura (listopad 2009r.);
– felgi stalowe oraz opony Fulda Kristall Montero 2 175/70x14 (listopad 2009r.);
– dywaniki gumowe korytkowe (listopad 2009r.);
– termometr z zegarkiem i woltomierzem (listopad 2009r.);
– płyn hamulcowy dot-4 (listopad 2009r.);
– strumienica (listopad 2009r.);
– wąż chłodniczy prawy (styczeń 2010r.);
– płyn chłodniczy Prestone (styczeń 2010r.);
– żarówki H3 2szt. światła mijania Osram NightBreaker +90% (luty 2010r.);
– Bosch 3 szt. wycieraczki przód i tył (luty 2010r.);
przy przebiegu – 175410:
– tulejki lewarka zmiany biegów wraz ze smarowaniem i śrubami (22 maj 2010r.);
– kompletny rozrząd wraz z pompą wody (22 maj 2010r.);
– uszczelniacze wałków oryginalne Mazdy (22 maj 2010r.);
– filtr kabinowy (22 maj 2010r.);
– olej silnikowy Mobil Super S 10W40 (22 maj 2010r.);
– olej do skrzyni biegów Valvoline 75W90 (22 maj 2010r.);
– amortyzatory tył Magnum (22 maj 2010r.);
– odboje sachs amortyzatorów tył (22 maj 2010r.);
– osłona przegubu zewnętrznego lewego japońska (22 maj 2010r.);
– przepustnica używana wraz z silniczkiem krokowym (22 maj 2010r.);
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 00:03
Posty: 260 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BA 94r. LPG

Postprzez Beny » 23 maja 2010, 14:33

Widzę ze wymieniales pzepustnice i krokowca a może spróbój je porzadnie wyczyscic a później ustawić.
U mnie był uwalony krokowy i falowaly mocno obroty.Po kąpieli w benzynie wszystko wrocilo od normy.
A mechaników radze zmienic,widze ze na forum jestes od dawna i nie słyszałes o Tadziolu?
Najlepszy mechanik mazdy z katowic polecam.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Pantas » 23 maja 2010, 14:36

Słyszałem właśnie o Tadziolu i chyba będę musiał tam zawitać, krokowca i przepustnice obie myłem w benzynie czyściłem, z ustawianiem to już gorzej.

Jeszcze myślę, że to może być filtr powietrza lub dolot.

Macie namiar na Tadziola? Skontaktuje się i umówię, może wreszcie coś z tym się uda zrobić.
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 00:03
Posty: 260 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BA 94r. LPG

Postprzez Beny » 23 maja 2010, 14:50

Tadziol 601436706
A krokowca odkrecałeś od przepustnicy i czyściłes? U mnie zacinała sie sprężynka i dopieroo po rozkreceniu udało sie ją wyczyścić.Wczesniej czysciłem przepustnice razem z krokowcem i nie dało to zadnego efektu.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Pantas » 23 maja 2010, 15:04

Tak odkręcałem, zresztą ja mam dwie przepustnice teraz, jedną starą, drugą nową używaną w 100% sprawną, obie razem z silniczkiem, ale różne rzeczy się zdarzają, więc wolę zaufać profesjonaliście i niech to przeczyści, wtedy będę wiedział że wszystko jest zrobione trzy razy to samo i jak nie pomoże to już nie wiem ;D
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 00:03
Posty: 260 (0/1)
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BA 94r. LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323