Szarpanie na jedynce

Postprzez marvvtin » 15 wrz 2010, 16:32

szarpało podczas obciążenia silnika (skręcanie kołami, podjazd, właczenie nawiewu), samochod łapał zadyszkę, ale po kilku sekundach obroty stabilizowały się. zostały wyregulowane obroty na biegu jałowym i problem zniknał.
Początkujący
 
Od: 2 sie 2010, 14:14
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F , 1.5B, 1999 rok
(BJ) przebieg 112 tys.

Postprzez mario1616 » 15 wrz 2010, 16:35

Eee czyli nie miales nic zepsute, tylko sie rozregulowalo... farciarz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2009, 14:18
Posty: 160
Skąd: KNW/Gliwice
Auto: 323f BA Z5 97r (byla) // VW golf 4

Postprzez fishi_85 » 12 gru 2010, 00:51

a ja właśnie dzisiaj obejrzałem rurę dolotu i...
...i kurde była od spodu pęknięta aż do połowy, wymontowałem, okleiłem tymczasowo izolacją i dalej zamierzam szukać rurki termokurczliwej fi 90 i zrobić na cacy, ale powiem, że efekt bez porównania od razu płynna, przyjemna jazda <jupi>


mazda jest jak Tyskie, ponad wszystkie!!! <diabełek>
fishi_85
 

Postprzez beata26 » 12 gru 2010, 12:28

Gratuluje fishi_85! Wyobraz sobie jaka byla moja radosc, gdy mialam podobne problemy co osoby na tym forum i odkrylam, ze problem zwiazany byl z ta zakichana rura. Tyle ze o tym nie dowiedzialam sie z tego forum (tu mi sugerowali amortyzatory itp. :)), tylko grzebiac po calym internecie i roznorakich innych forach doszlam do tego, ze trzeba sprawdzic ten element i a nuz...
Zawsze trzeba zaczynac od najprostszych rzeczy – te rury w wiekszosci mazd sa oryginalne, i po kilkunastu latach jazdy maja prawo popekac...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2009, 13:59
Posty: 127
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f BA 1.5 (1996)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323