wymiana czy naprawa Z5
1, 2
Sprawdzana kompresja? Próba olejowa robiona? W jakim stanie głowica?
Bez takich podstawowych informacji nic nie wywróżymy
Kopci tylko po odpaleniu, czy na rozgrzanym silniku pod obciążeniem też?
Bez takich podstawowych informacji nic nie wywróżymy
Kopci tylko po odpaleniu, czy na rozgrzanym silniku pod obciążeniem też?
Czy komp nie zgłasza jakichś błędów?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
nie mam zielonego pojęcia ,próbowałem się bawić w sprawdzanie za pomocom diody ale mi nie wychodzi .
zauważyłem też że po odpaleniu silnika włącza się wentylator chłodnicy i chodzi cały czas pułki nie zgaśnie silnik
zauważyłem też że po odpaleniu silnika włącza się wentylator chłodnicy i chodzi cały czas pułki nie zgaśnie silnik
- Od: 6 lut 2013, 16:21
- Posty: 25
- Skąd: Zgrzebichy
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 16v Z5
Nie masz zmostkowanego GND + TEN w gnieździe diagnostycznym? Wtedy wentylator wskazywalby tryb serwisowy a dokładniej źle ustawienie TPSu. Tylko raczej to chyba i tak ma się nijak do brania oleju...
Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka
A wentylator nie pracuje cały czas jak sie odłączy czujnik temperatury silnika?
W X9 właśnie tak mam.
W X9 właśnie tak mam.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Możliwe więc, że czujnik temperatury padł. Tak czy siak raczej nie ma to nic wspólnego z problemem z olejem. Podstawa to sprawdzić błędy i będzie wiadomo coś wiecej. Wystarczy zwykła dioda i kawałek przewodu do zmostkowania. Wszystko jest dokładnie opisane na forum
Chociaż po równo było?
Próbę olejową robiłeś?
Próbę olejową robiłeś?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Tak czytam watek caly, i tak mysle po hu.. sie tak meczysz skoro na motor masz gwarancje? oddaj silnik i szukaj kolejny. A druga sprawa jesli mialbys leb na karku to, to co w wsadzisz w wymiany itd swoj mialbys wyremonotowany i bez meki ze cos sie dzieje.
A i trzeba bylo o silnik pytac kogos na forum tu predzej kupilbys silnik do jazdy.
A i trzeba bylo o silnik pytac kogos na forum tu predzej kupilbys silnik do jazdy.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
To jest najrozsądniejsze rozwiązanie.
Przynajmniej będziesz wiedział czym jeździsz
Swoją drogą to jak było ze zwrotem silnika?
Przynajmniej będziesz wiedział czym jeździsz
Swoją drogą to jak było ze zwrotem silnika?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
No wlasnie? bo sam jestem ciekaw:) Ja bd tez zmienial motor ale mam pewnego dawce, z ojca auta
a jak bd robil remont to poczytaj na czym dobrze zrobic zeby pozniej nie zalowac:)
PS. moge CI w lutym swoj upchnac moze bd 320kkm +
a jak bd robil remont to poczytaj na czym dobrze zrobic zeby pozniej nie zalowac:)
PS. moge CI w lutym swoj upchnac moze bd 320kkm +
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kilka lat temu miałem robiony remont silnika łącznie z robieniem głowicy. Koszt części za te rzeczy i pracę około 1450 zł. Części dobrych firm. Robocizna silnika – 600 zł w tym również zawieszenie. Sam silnik w sumie około 2 tyś zł. Do tej pory zero problemów z użytkowaniem. Chodzi jak w zegarku. Też miałem dylemat czy kupić silnik, czy remontować ten. Wybrałem drygą opcję. Wiem przynajmniej czym jeżdżę.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości