No to dziwne, jakby z paliwem bylo cos nie tak to silnik krztusilby sie przy wyzszych obrotach.
Ale sprawdz uklad tak czy inaczej.
Długa reakcja po wciśnięciu pedału gazu
1, 2
gdzieś w tygodniu sprawdze ale faktycznie jeśli była by to wina paliwa to raczej zanim zaślepiłem egr i zawór bimetaliczny to nie zalewało by mi jej tak szybko
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
Cos czuje ze bedziesz musial cala listwe rozberac i kazdy wttrsykiwac czyscic/przedmuchiwac.. I lepiej zebys to zrobil, jest to moze i przykra robota, ale mysle ze warto:) Sam czyscielem kazdy wtryskiwac, wlewalem rozpusczalnik albo nafte przedmuchuwiwalem, a pozniej wlewalem i cyaklem nimi o aku , 2 kabelki jakis przelacznik tak czyscilem no i auto odzwyskalo wigor:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
a możesz mi powiedzieć jak dokładnie to robiłeś ?
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
W zasadzie warto też byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa w listwie i zarazem działanie regulatora ciśnienia.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A w jaki sposób to sprawdzic?
- Od: 17 gru 2014, 21:33
- Posty: 34
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 95r
Hmm w sumie cisnienie mozna sprawdzic, ale jak ciagnie do odcinki dobrze to cisnienie moze byc ok. Do mechaniiora jakiego musisz podjechac ,zeby Ci sie wpial w uklad i sprawdzil cisnienie.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ciśnienie sprawdzić to żaden kłopot – wpinamy się trójnikiem w przewód idący od pompy paliwa do listwy wtryskowej.
Przy okazji sprawdzić trzeba działanie regulatora ciśnienia paliwa. W manualu mamy podane, że przy zapiętym podciśnieniu powinno być ok 2.3 – 2.7 bara.
Jeśli odłączymy od regulatora podciśnienie wartość ciśnienia paliwa powinna skoczyć na poziom 2.8 – 3.2 bara.
Praca regulatora ciśnienia ma znaczenie szczególnie w momentach jak naciśniemy na pedał gazu czyli w momencie przyśpieszania.
Podczas kręcenia silnika na postoju nawet do przysłowiowej "odcinki" wtryskiwacze nie dają aż tak wiele paliwa co podczas pracy pod obciążeniem (np. w czasie jazdy).
Przy okazji sprawdzić trzeba działanie regulatora ciśnienia paliwa. W manualu mamy podane, że przy zapiętym podciśnieniu powinno być ok 2.3 – 2.7 bara.
Jeśli odłączymy od regulatora podciśnienie wartość ciśnienia paliwa powinna skoczyć na poziom 2.8 – 3.2 bara.
Praca regulatora ciśnienia ma znaczenie szczególnie w momentach jak naciśniemy na pedał gazu czyli w momencie przyśpieszania.
Podczas kręcenia silnika na postoju nawet do przysłowiowej "odcinki" wtryskiwacze nie dają aż tak wiele paliwa co podczas pracy pod obciążeniem (np. w czasie jazdy).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości