Witam,
najwyraźniej nadszedł czas na wymianę silnika w autku mojej żony. Jeździ Mazdą 323 F BA 1,5 1996.
Z silnika leje się jak z wiadra. Cała komora mokra. Spala olej i juz nie ma siły tyle co kiedyś. Chciałbym się zapytać czy wszystkie Z5 są takie same?? Przed i po lifcie?? Czy mam szukać konretnego modelu??
Wydaję mi się, że silniki się różniły.
Pozdrawiam.
Grzesiek.
Wymiana silnika – czy są jakieś różnice między silnikami?
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 18 mar 2015, 20:14 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
- Od: 13 gru 2013, 11:42
- Posty: 9
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323 F (BA) 1996r. 1,5
Polift i przedlift delikatnie się różniły. W szczególności napędem rozrządu.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Silnik kupić to nie jest sztuka – kwestia tylko jego stanu technicznego.
Za małe pieniążki nie ma co liczyć, że kupisz silnik w dobrym stanie.
Poczytaj też tutaj: viewtopic.php?f=454&t=179095
Za małe pieniążki nie ma co liczyć, że kupisz silnik w dobrym stanie.
Poczytaj też tutaj: viewtopic.php?f=454&t=179095
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kupic silnik to nie sztuka, tylko zeby nie okazalo sie ,ze ma gorsze bebchy jak ten , ktory obecnie masz. Uszczelnienie silnika nie sa jakies duze koszta. Wymyc silnik i robic.
Najlepiej jest sobie zrobic ten co sie ma i miec pewniaka, chyba ze znajdziesz silnik, ktory mozna posluchac i sprawdzic czy wali w wydech olejem czy nie.
Ale sa tez juz gotowce na allegro za 1.5 klocka po remoncie.
http://allegro.pl/silnik-mazda-323-323f ... 86449.html
Najlepiej jest sobie zrobic ten co sie ma i miec pewniaka, chyba ze znajdziesz silnik, ktory mozna posluchac i sprawdzic czy wali w wydech olejem czy nie.
Ale sa tez juz gotowce na allegro za 1.5 klocka po remoncie.
http://allegro.pl/silnik-mazda-323-323f ... 86449.html
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Zastanawiałem się już wcześniej nad tą aukcją i szczerze powiedziawszy .... wolałbym jednak jeszcze raz remontować posiadany silnik niż tamten kupić.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nooo ja osobiscie tez Ale jak kupic uzywke i nie wiadomo co z nia i dac z 8stowek to lepiej wziasc to i zawsze to jakas gwaranacja jest. A Ci co sprzedaja uzywki wiesz jakie daja gwarancje
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Dostajesz gwarancję rozruchową, że silnik (raczej) odpali i ... nic ponad to
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Macie rację, że z używanym to jest totalna loteria. Organoleptycznie się tego nie da sprawdzić. Popatrzyłem pod maskę i najgorsze jest to, że cały pasek rozrządu jest mokry.
Chyba spróbuję najpierw uszczelnić silnik i zobaczymy co dalej. Przejechałem się nim wczoraj i całkiem jeszcze idzie do przodu.
Macie może kogoś w Płocku lub okolicach kto zająłby się uszczelnieniem.
Pozdrawiam.
Chyba spróbuję najpierw uszczelnić silnik i zobaczymy co dalej. Przejechałem się nim wczoraj i całkiem jeszcze idzie do przodu.
Macie może kogoś w Płocku lub okolicach kto zająłby się uszczelnieniem.
Pozdrawiam.
- Od: 13 gru 2013, 11:42
- Posty: 9
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323 F (BA) 1996r. 1,5
Jeśli nie masz "dwóch lewych rąk" i parę podstawowych narzędzi to sam to zrobiłbyś nawet pod blokiem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie kupuj tego silnika.. a już na pewno nie od tego kto go wystawia. Facet klienta ma głęboko w d... Porażka. Miesiąc walczyłem żeby mi łaskawie przysłał oring. Także stanowczo odradzam. Można się nadziać..
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości