Witam kolegów z forum.
Ostatnio zauważyłem w mojej maździe 323f BA że na obrotach powyżej około 4500 słychać głośne strzały z silnika . Dźwięk jest mniej więcej podobny jak jazda bez tłumika, jest cały czas gdy mamy wdeptany głęboko pedał gazu, przy delikatnym gazowaniu na takich obrotach to dzwięku nie ma jak również podczas hamowania silnikiem. Poza tymi specjalnymi efektami akustycznymi nie zauważam żadnych nieprawidłowości w pracy silnika. Poniżej 4500 nawet gaz do spodu nie powoduje tego dźwieku.
Na postoju nie jestem w stanie wygenerować tego dzwięku – bo silnik musiałby być obciążony , a na luzie nie jest wiec pod maską nic nie zobaczę.
Czy spotkał się ktoś z was kiedyś z podobnym problemem ?
Może jest jakiś układ który sie załącza przy wysokich obrotach ?
Strzały z silnika na dużych obrotach
Strona 1 z 1
Zrób na początek podstawową diagnostykę silnika (jest opis na Forum) a może to cię nakieruje na coś konkretniejszego.
Temat przenoszę do działu silnikowego – proszę na przyszłość o zapoznanie się z Podziałem Działów Technicznych.
Temat przenoszę do działu silnikowego – proszę na przyszłość o zapoznanie się z Podziałem Działów Technicznych.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Niestety nie posiadam interfejsu do komputera aby sprawdzić błędy .
Zawsze można gdzieś podjechać na diagnostykę.
Inna opcja to poczytać np. tutaj: viewtopic.php?f=454&t=99250
Pamiętaj, że masz tam kody 4-cyfrowe więc diagnostyka ciut inaczej wygląda niż np. w pierwszych postach tego tematu.
Inna opcja to poczytać np. tutaj: viewtopic.php?f=454&t=99250
Pamiętaj, że masz tam kody 4-cyfrowe więc diagnostyka ciut inaczej wygląda niż np. w pierwszych postach tego tematu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Pewnie świece sie konczą albo gdzies nieszczlnosc w dolocie i daje taki efekt. ALe sprawdzenie bledow tez moze pokazać cos. Tak jak Marek pisze, powinienes zaczać od podstaw świece, przewoedy, nieszczelnosc.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości