Po wymianie sondy wiecej pali
Strona 1 z 1
Witam panowie mam pewien problem.. Otoz do tej pory jeździłem z odłączoną lambda bo mialem uszkodzoną. Ostatnio kulilem sobie oryginalna uzywks z allegro podpialem i zatankowalem za 50zł. Troche sie zdziwiłem , bo na liczniku dopiero 110km przejechane a tu juz mi sie rezerwa zaswiecila... Bez sondy za 50zł robiłem 160km sonda sprawna bo mechanik sprawdzal
- Od: 24 gru 2015, 16:22
- Posty: 30
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BA 1997 1.5 90KM
Najwidoczniej sonda nie jest sprawna. Trzeba było kupić nową ngk lub denso.
Kiedyś kupiłem nowa sondę w sklepie i od startu była niezbyt sprawna a po miesiącu przestała całkiem pracować.
Zareklamowałem i ... dostałem sprawną.
Kupno używanej sondy to trochę nieporozumienie
Zareklamowałem i ... dostałem sprawną.
Kupno używanej sondy to trochę nieporozumienie
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
To ladne jaja a panowie da sie to jakos samemu sprawdzic czy jest sprawna ? Bo tak jak mowie mechanik mi ta sonde zalatwil i powiedzial ze jest sprawna.. W takim razie gosc chcial sobie tylko zarobic heh we wtorek do niego pojade zeby mi kase oddal
- Od: 24 gru 2015, 16:22
- Posty: 30
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BA 1997 1.5 90KM
Rafał wlasnie z odlaczona sonda nie jedzie od dolu dopiero od 3k czuc moc a teraz z sonda podlaczona normalnie od dolu ciagnie dlatego troche sie zdziwilem.. Bo teoretycznie lepiej jedzie ale pali duzo wiecej heh
- Od: 24 gru 2015, 16:22
- Posty: 30
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BA 1997 1.5 90KM
Zasadniczo to tak jak to robisz to sie spalania nie mierzy bo tokeny mało dokladny pomiar.
Zatankuj na full do pierwszego odbicia nalewaka, przejedz te 50-100km i znów tak samo zatankuj najlepiej na tym samym dystrybutorze.
To jest jedyna i skuteczna metoda
A co do sprawdzenia sondy to trochę jest o tym na Forum – wystarczy poszukać.
Poszukaj też na Forum opisu pinu MEN złącza diagnostycznego.
Zatankuj na full do pierwszego odbicia nalewaka, przejedz te 50-100km i znów tak samo zatankuj najlepiej na tym samym dystrybutorze.
To jest jedyna i skuteczna metoda
A co do sprawdzenia sondy to trochę jest o tym na Forum – wystarczy poszukać.
Poszukaj też na Forum opisu pinu MEN złącza diagnostycznego.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości