lukasz22i skoro znalazłeś orientacyjne miejsce usterki to spróbuj ruszać pojedynczymi wtykami i odpalać. Jak poruszysz ten właściwy i auto odpali to wiesz który styk nie ma kontaktu. Sprawdzisz to następnego dnia dla 100% pewności i jeśli to ten to masz 2 opcje:
1. Jedziesz do elektryka na wymianę złączki
2. Robisz to sam.
Ja niedawno miałem problemy z przekaźnikiem VRIS bo też dopiero po ruszeniu łapał kontakt. Smarowanie/doginanie dawało efekt na 1-2 dni. Wymiana złączki rozwiązała problem. Tyle, że żeby nie skracać przewodu odcinając złączkę wziąłem pilnik i zeszlifowałem złączkę aż odpadła z przewodu, a drugą zagniotłem na tym samym miejscu. Kabelki oczywiście wcześniej przeczyściłem. Od 3 miesięcy hula aż miło.
323C 1.5 Silnik gaśnie w trakcie jazdy/problemy z elektryką!
1, 2
gregorius 323 F napisał(a):Sprawdź główną masę do silnika – taka elastyczna miedziana taśma.
Brak dobrej masy szczególnie przy paleniu wywołuje takie dziwne zachowanie
w którym miejscu jest ta główna masa silnika ?
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
odświeżam temat.... mazda 323 F 1,5 16V BA jadę 90... 100 ..,. 110... 60... nieważnie, auto gaśnie, wskazówka obrotomierz na 0 i kropka, na początku odpalała po jakiejś chwili dopiero teraz odpala zaraz po zgaśnięciu, dodam jeszcze że dzieje się tak głównie w trakcie jazdy po mieście :/ dzisiaj np trasa Zambrów-Białystok przez wysokie mazowieckie około 70 km całą drogę ok po wjechaniu do miasta już w Kleosinie zdechła ale zaraz odpaliła i pojechałem dalej, dolegliwość występuje od około 2 tygodni, auto wcześniej nierówno pracowało około 2 tygodni temu również miałem problem z grzaniem się auta... mechanik obstawi termostat, ja stawiałem na zużytą pompę, korzystając z okazji, że rozrząd miał już najechane swoje kilometry wymieniłem pasek rolki napinacz i pompę wody oraz termostat, po wyjechaniu z warsztatu auto dalej się grzało, okazało się że problem leży po stronie niedrożnej chłodnicy... z uwagi na to , że po wyjęciu okazało się że była kiedyś lutowana i podczas płukania spoina odpadła zakupiłem nową, temperatura wróciła do normy... ale to wtedy 2 tygodnie temu jak skoczyła temperatura auto zgasło podczas jazdy pierwszy raz i po wyeliminowaniu grzania się auto nadal potrafi zgasnąć czy to na benzynie czy na gazie
edit:
w moim przypadku pomogła naprawa w/g viewtopic.php?f=116&t=46037 na dzień dzisiejszy zrobiłem po naprawie około 400 km i wszystko jest do odizolowania użyłem folii oraz preparatu GRAVIT 600 Szybko wysycha i tworzy ładną równą warstwę jest to preparat antykorozyjny dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym ....
Uploaded with ImageShack.us
edit:
w moim przypadku pomogła naprawa w/g viewtopic.php?f=116&t=46037 na dzień dzisiejszy zrobiłem po naprawie około 400 km i wszystko jest do odizolowania użyłem folii oraz preparatu GRAVIT 600 Szybko wysycha i tworzy ładną równą warstwę jest to preparat antykorozyjny dostępny w każdym sklepie motoryzacyjnym ....
Uploaded with ImageShack.us
- Od: 5 mar 2009, 18:38
- Posty: 35
- Skąd: Zambrów
- Auto: było->Mazda 323 F BA 1,5 16V DOHC 88KM 1995 jest-> Seat Toledo II 2,3 VR5 AQN 170 KM:D 2001
Peugeot Boxer 2,5 D
Kolego jeśli zyjesz napisz co pomoglo
- Od: 22 maja 2013, 19:44
- Posty: 14
- Auto: Mazda 323C BA Z5 97r 1,5L 16V B/G
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości