Piszczący pasek klinowy przy zimnym silnku

Postprzez norten18 » 24 paź 2014, 14:54

Wymiana jest kłopotliwa ?
Też mi piszczą paski jak jest mokro na dworze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Postprzez rafał88 » 24 paź 2014, 19:33

Czy ja wiem, wystarczy napinac zluzowac, i odpychac alternator w strone silnika, i pompa wspomagania tak samo w strone silnik. Nalepiej jeszcze zluzowac sruby trzymajace alternator jak i pomy ,zeby latwiej poszlo. spokoj na dobrych kilka lat.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez norten18 » 3 cze 2015, 15:33

Pojeździłem może 2 miesiące góra bez pisków, znowu to samo... Żadne psikania na pasek nic nie dają, trzeba za każdym razem podciągać pasek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2013, 10:18
Posty: 112
Skąd: Wrocław/Zgorzelec
Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995

Postprzez rafał88 » 8 cze 2015, 07:54

Musisz kola pasowe wyczyscic , pewnie syf jest. Paski tak czy inaczej trzeba po czasie podciagnac, a jak psikasz wynalazkami to tylko niszczy to pasek i nie dlugo znow bedziesz musial wymienic. A tym samym jeszcze bardziej kola pasowe zbieraja wiecej syfu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Gabrysia » 7 paź 2015, 20:24

Paski w mojej mazdzie 626 tez zmienione z 4 miesiace i piszcza oba duzo i często az mnie trafia szlak. Slychac je w sąsiednim. Powiecie. Wszystki niby ok z naciągiem. Te sa wloskiej firmy a stare byly oryginalne. I nie piszczaly.poradzcie. cos bo ogłuchne. Kupilam smar w spreju. I fukam ale to rozwiazanie na chwile <glupek2>

Dopisano 7 paź 2015, 20:29:

Paski w mojej mazdzie 626 tez zmienione z 4 miesiace i piszcza oba duzo i często az mnie trafia szlak. Slychac je w sąsiednim. Powiecie. Wszystki niby ok z naciągiem. Te sa wloskiej firmy a stare byly oryginalne. I nie piszczaly.poradzcie. cos bo ogłuchne. Kupilam smar w spreju. I fukam ale to rozwiazanie na chwile <glupek2>
Gabrysia
 

Postprzez rafał88 » 7 paź 2015, 20:46

Po tym szprayu tylko sie paski nisza :P

Zdjac paski, wyczyscic kola pasowe szczotka druciana porzadnie, jak w paskach nie ma kamykow i sa ok to zalozyc znow i dobrze naciagnac.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Dave » 9 paź 2015, 14:13

A nie ma jakiegoś paska z innej mieszanki co byłby bardziej przyczepny?

Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Siemandero
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 sie 2013, 22:59
Posty: 1400 (412/119)
Skąd: Bydgoszcz, Pruszcz k./Gostycyn
Auto: Obecnie: Mazda 5 2.0 Pb+LPG '07
Mitsubishi Colt CZ3 1.3 '05
Kiedyś: Mazda 323c BA 1.3 '94
Mazda 323f BA 1.8 '94
Mazda MPV LW 2.0 '00

Postprzez rafał88 » 9 paź 2015, 17:36

<co?> :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Dave » 9 paź 2015, 21:50

Co co? jak by był bardziej przyczepny to by nie piszczał tylko ciągnął, to pewnie kwestia mieszanki gumy (podobnie letnie opony zimą się ślizgają, jak pasek na metalowej rolce) pytanie jakiej firmy paski kupujecie? może któryś jest mniej podatny na ten niemiły dźwięk

Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Siemandero
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 sie 2013, 22:59
Posty: 1400 (412/119)
Skąd: Bydgoszcz, Pruszcz k./Gostycyn
Auto: Obecnie: Mazda 5 2.0 Pb+LPG '07
Mitsubishi Colt CZ3 1.3 '05
Kiedyś: Mazda 323c BA 1.3 '94
Mazda 323f BA 1.8 '94
Mazda MPV LW 2.0 '00

Postprzez rafał88 » 9 paź 2015, 22:13

SLuchaj, ja mialem dayco i conti. Zaden nie piszczal po czyszczeniu kół pasowych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

PostTen post został usunięty przez MariuszTG 20 paź 2015, 18:31.
Powód: nie ten dział

Postprzez plastek1979 » 24 paź 2015, 22:34

Ja mam nowy conti i mi piszczy przy starcie na zimnym.Miałem stary orginał z fabryki jeszcze(twardy jak beton;-D) i nie piszczał w ogóle.Nie pomaga naciąganie(zajechalem tak pompę wody).
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2011, 19:32
Posty: 33
Skąd: Żary
Auto: 323f ba 1.5 16v 96r+LPG

Postprzez rafał88 » 24 paź 2015, 23:23

Bo sie kola pasowe oczyszcza... Kurna trzeba 100000000000000000000000razy pisac ,zeby dotarlo..

Mi tez piszalo i po wyczyszczeniu koł i zmianie paskow, co zaloze to nie piszczy. Podobno tez pomaga przetarcie papierem sciernym w rowkach
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot] i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323