Strona 2 z 2

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 cze 2010, 19:49
przez Lesiu
LESIUX u mnie też nie wypełnił, miejsce jest tam zostawione, żeby oring miał miejsce na ułożenie się jak zostanie ściśnięty od zewnątrz


aha
według mnie lepiej kupić oring w sklepie hydraulicznym za 1zł niż oryginał za 11zł. czym się to różni ? nazwą ? :D

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 cze 2010, 21:49
przez grzesiek1989cz
moze mi ktos dokladnie opisac co moge zrobic zle przy wymianie ORINGU na kopulce i jakie moga byc skutki mojego bledu??:)bo nie wiem czy sie za to zabierac:)

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 cze 2010, 21:53
przez esina
zaznacz tylko w jakim miejscu jest aparat, przykręć go tak w takiej samej pozycji

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 cze 2010, 22:11
przez grzesiek1989cz
a tam w srodku sa takie wciecia jak bede go wyjmowal albo wkladam to tam sie nic nie przestawi??

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 cze 2010, 22:18
przez puznies0
grzesiek1989cz napisał(a):a tam w srodku sa takie wciecia jak bede go wyjmowal albo wkladam to tam sie nic nie przestawi??



aparat musi ci najść w te wcięcia... nie wpasuje się inaczej... masz z jednej strony taki ząbek głębszy a z drugiej jest bez ząbka... tak samo masz w wałku rozrządu bo to w nim masz zamieszczoną końcówkę aparatu... musisz sobie zajrzeć tam głębiej z latarką i będziesz widział... ząbek do ząbka a płaskie do płaskiego... nic nie przestawisz bo inaczej ci nie podejdzie...

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 25 wrz 2010, 17:31
przez Leszek
Wielkie dzięki za tę fotorelację. Dodałem do zbioru <spoko>

Dzisiaj uporałem się z tym problemem u siebie. Przy okazji czyściłem silnik i skrzynię, więc trochę mi zleciało. Ale sama wymiana oringu to 15 minut. Uszczelka u mnie wyglądała jak plastikowa część aparatu :|
Przy okazji podziękowania dla Christophorusa za zakup oringu, u mnie nie było :P

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 14 lut 2011, 16:41
przez Garbage1989
Mam takie pytanie co to za masa podpięta do śruby mocującej osłonę kolektora wydechowego?? bo u mnie czegoś takiego w ogóle nie ma. Rozumiem, że w różnych modelach różnie to wyglądało ale może być tak że to poprzedniemu właścicielowi przeszkadzało czy coś i się pozbył, a lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć :D

Re: Fotorelacja: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 8 lip 2011, 21:21
przez mykel
Dzisiaj wymieniłem ten oring bo mi ciekło. Oring kupiłem za 1,40zł w sklepie z oringami i innymi uszczelkami :D, rozmiar oczywiście 38x3.5 i wszedł bez problemu. Wymiana zajęła mi 30min.

Pozdro

Re: Fotorelacja: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 lip 2011, 10:47
przez ggmarszal
Pytanie z innej beczki. W sklepie mają oringi 38x3,5, ale temperatura maksymalna 100 stopni. Wystarczy?

Re: Fotorelacja: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 lip 2011, 15:57
przez Przemek323c
Dobry bedzie. Nalepiej jakby mieli olejoodporne, chociaz ja u siebie mam zwykly i daje rade juz ponad 10 tysiecy km.

Re: Fotorelacja: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym

PostNapisane: 18 lip 2011, 21:30
przez lesiux
ja też mam zwykły i daje rade

Re: Wymiana oringu w aparacie zapłonowym BA Z5

PostNapisane: 15 lip 2015, 13:34
przez dayman
Fotki wygasly, a przydały mi by sie gdyz musze wymienic oring przy aparacie

PostNapisane: 19 lip 2015, 09:16
przez Andrzej414
Dasz radę zrobić to bez fotorelacji. Mogę Tobie zrobić zdjęcie silnika i na jego podstawie pokazać co i jak. Ale aparatu wyciągać specjalnie nie będę.

PostNapisane: 21 lip 2015, 11:02
przez Marek 161BD081
Faktycznie nie jest to jakaś b. trudna operacja :)

W niedługim czasie sam muszę to zrobić więc jak nie zapomnę to cykne parę fotek.
Zresztą jak będziesz dayman wymieniał u siebie to też mógłbyś zrobić kilka fotek dla potomnych ;)