Falujące wolne obroty – możliwa przyczyna
Witam.
Mam taki sam problem jak wiekszosc osob tutaj piszacych, mianowicie falujace obroty.
Niedawno dowiedzialem sie, ze ma silnik z bj a przeplywomierz z ba. Czy to moze miec znaczenie??
Dzieki za odpowiedz.
Mam taki sam problem jak wiekszosc osob tutaj piszacych, mianowicie falujace obroty.
Niedawno dowiedzialem sie, ze ma silnik z bj a przeplywomierz z ba. Czy to moze miec znaczenie??
Dzieki za odpowiedz.
- Od: 10 mar 2016, 21:10
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów, Śląskie
- Auto: 323f BA 1.5 16V 98r
Dowiedzialem sie od mechanika jak rozrzad zmienial ze jest silnik z BJ.
Z tego co znalazlem na zdjeciach to przeplywomierz z Bj jest inny niz w BA.
Musialbym obudowe filtra powietrza zeby zmienic przeplywomierz.
Zastanawiam sie czy kupic z BA czy jednak zmieniac na BJ??
Z tego co znalazlem na zdjeciach to przeplywomierz z Bj jest inny niz w BA.
Musialbym obudowe filtra powietrza zeby zmienic przeplywomierz.
Zastanawiam sie czy kupic z BA czy jednak zmieniac na BJ??
- Od: 10 mar 2016, 21:10
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów, Śląskie
- Auto: 323f BA 1.5 16V 98r
Silnik z BJ wygląda jak z BA po lifcie. Przecież Twoja efka jest właśnie polifotwa. Może mechanik nie uwzględnił zmiany konstrukcji rozrządu w BA po lifcie? Tego nie wiesz. Zapodaj jakieś foty silnika i osprzętu. A falowanie to temat rzeka.
Możesz dodać na serwer zewnętrzny i zaś podać tutaj link.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0f4e1c1d7e4f47ea
Jest
Dopisano 13 mar 2016, 18:46:
U mnie najgorsze jest szarpanie przy przyspieszaniu.
Z obrotami da sie jakos zyc
Przejade pare metrow i sie uspokaja.
Mechanik mowi, ze mam problem z elektryka...
Sam juz nie wiem. moze ma racje. przy kazdym obciazeniu obroty faluja...
Podlacze nawigacje i telefon do ladowanie to caly czas utrzymuja sie ok 200...
Jest
Dopisano 13 mar 2016, 18:46:
U mnie najgorsze jest szarpanie przy przyspieszaniu.
Z obrotami da sie jakos zyc
Przejade pare metrow i sie uspokaja.
Mechanik mowi, ze mam problem z elektryka...
Sam juz nie wiem. moze ma racje. przy kazdym obciazeniu obroty faluja...
Podlacze nawigacje i telefon do ladowanie to caly czas utrzymuja sie ok 200...
- Od: 10 mar 2016, 21:10
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów, Śląskie
- Auto: 323f BA 1.5 16V 98r
Przecież to jest zwykła Z5 z BA a nie ZL z BJ. Pozostała część osprzętu również z BA. Widzę że dolot klejony taśmą.... Kup nową rurę dolotu. Na allegro już znajdziesz zamiennik za 100zł. Albo kup chociaż szczelny używany jak nie chcesz tyle kasy wywalać chociaż to gra nie warta świeczki.
Dokupilem klimatyzacje, ale boje sie, ze jaj ja zaloze to moze byc gorzej....
Dopisano 13 mar 2016, 18:56:
Po tylu latach watpie zeby byla szczelna jakas uzywka.
Kupie nowy.
Bylem w serwisie mazdy i u dwoch mechanikow. Mowili, ze jest szczelne, dlatego tym sie nie zajmowalem.
Dopisano 13 mar 2016, 18:56:
Po tylu latach watpie zeby byla szczelna jakas uzywka.
Kupie nowy.
Bylem w serwisie mazdy i u dwoch mechanikow. Mowili, ze jest szczelne, dlatego tym sie nie zajmowalem.
- Od: 10 mar 2016, 21:10
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów, Śląskie
- Auto: 323f BA 1.5 16V 98r
Proponuję Ci zrobić najpierw diagnostykę w postaci wymrugania kodów błędów komputera. Taki tester mogę Ci sprzedać z grosze ale o tym na priv jeśli jesteś zainteresowany. Po przetestowaniu można się zabrać dopiero do roboty. Przyczyn może być wiele. Przepływomierz, sonda, brudna przepustnica itp. Jeśli to będzie wyeliminowane to z powodzeniem możesz klimę włączyć i obroty nieco wzrosną i tak musi być ale silnik będzie pracować prawidłowo. Mazda to wdzięczne auto i nie takie trudne w obsłudze i naprawie tylko trzeba podejść z głową i przede wszystkim chcieć i mieć chęci.
Z tego co czytalem to wlasnie zostal mi przeplywomierz i sonda. Przepustnica byla czyszczona w mazdzie i drugi raz gdzie indziej. Ponad to przekladana byla z krokowcem z innego autka i to samo. Bez najmniejszej zmiany....
- Od: 10 mar 2016, 21:10
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów, Śląskie
- Auto: 323f BA 1.5 16V 98r
A czy ktoś regulował czujnik położenia przepustnicy?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W FAQ poszukaj a znajdziesz temat o tym.
Zresztą szukajka nie parzy więc warto z niej czasem skorzystać
Zresztą szukajka nie parzy więc warto z niej czasem skorzystać
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W sumie to jestem laikiem i nie wiem czego nawet szukac. Mam po prostu dość jeżdżenia do mechaników. Ostatni mi powiedział, że '' musze z tym żyć''
Strata czasu. 2 lata w wolnych chwilach podjeżdżam do mechanika i żadnej poprawy.
Długo to u mnie trwa ze względu na tryb pracy i brak wolnego czasu.....
Strata czasu. 2 lata w wolnych chwilach podjeżdżam do mechanika i żadnej poprawy.
Długo to u mnie trwa ze względu na tryb pracy i brak wolnego czasu.....
- Od: 10 mar 2016, 21:10
- Posty: 9
- Skąd: Chorzów, Śląskie
- Auto: 323f BA 1.5 16V 98r
Jak sie nie czujesz sam na siłach to poszukaj lepiej wśród polecanych warsztatów – chociażby zakład kolegi Tadziol'a: viewtopic.php?f=92&t=174603
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie jest to coś trudnego – wymagane tylko dwie sprawne ręce, podstawowe narzedzia i ... czytanie ze zrozumieniem.
Ale już dosyć tego OT
Ale już dosyć tego OT
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak jest na tzw. luzie to obroty nie trzymają się stałych 800 a skacza od 500-1000, do tego na wyższych biegach potrafi szarpnąć, wydaje mi się że to właśnie przez to ale jak nie to założe innny wątek
EntuEntu – twoje pytanie dodałem do istniejącej dyskusji.
Proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki i polecam lekturę tego tematu.
Warto też poczytać: viewtopic.php?f=454&t=1527
Proszę na przyszłość korzystać z wyszukiwarki i polecam lekturę tego tematu.
Warto też poczytać: viewtopic.php?f=454&t=1527
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości