Strona 19 z 22

PostNapisane: 3 lut 2013, 21:06
przez Marcis
w Z2 i Z4 jest napewno. Może masz na imbus....

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 4 lut 2013, 18:32
przez rafał88
No wlasnie jak to jest z tym krokowym, Ja mam ta nowa przepustnice i jak to jest? lepiej jak jest wykrona ta srubka w krokowym czy jak jest bardziej wkrecona?? A moze ma byc jakas wartosc na tych kablach do krokowego?

PostNapisane: 5 lut 2013, 15:20
przez Marcis
Może ustaw sobie aby po jeździe na rozgrzanym silniku, przy dodaniu gazu na 2000rpm spadało szybko na 1000rpm i powolutku na 750rpm u mnie brat w Xedosie KF tak ma, obroty silnika nie mają żadnej reakcji do obciążenia i silnik pracuje czysto. Przy włączaniu klimy obroty podnoszą się na 850rpm

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 5 lut 2013, 20:01
przez motorzystaa
No i lipa... Nie wiem czemu ale po wprowadzeniu kompa w tryb serwisowy samochód nie chciał odpalić. Teraz obroty mam za małe a nie znalazłem tej śrubki na gwiazdkę o której pisaliście...

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 5 lut 2013, 22:13
przez rafał88
A silnik miales rozgarzany? musi byc w temp roboczej zeby zlapal w trybie serwisowym. Sruba do regulacji obrotow znajduje sie od gory w przepustnicy w takiej jakby tuleji.
A co ustawienia krokowca to takie ustawienie raczej mnie nie zadowala, nagram jutro jak sie zachowuja podczas jazdy:) A i wlasnie jak to jest z tym obciazeniem? bo wkrecilem dosyc mocno te srube od krokowca ale jak wylacze np swiatla to oborty wskakuja momentalnie na 1000rmp i wracaj rownie szybko na 750rmp, a i ssanie po zapaleniu jest na 1600rmp i doslowanie po 2 sekundach spada na 1300-1400rmp. A jak znow wykrecilem ta srubke w krokowym to ssanie mialem cholernie wysokie bo na 2000rmp wskakiwalo chilwa 1700-1800rmp i po takiej minucie pracy spadalo na 1400rmp. takze wydaje mi sie ze jest ok choc moge mylic i trzeba jeszcze chyba ja wkrecic. A i krokowego nie czyscilem, bo nie moglem wykrecic 2 srub a tez nie chcialem obrobic.

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 6 lut 2013, 01:16
przez motorzystaa
a widzisz..... za dużo piwek wcześniej i nie rozgrzałem silnika :) jutro może coś pocuduje bo spalanie teraz z 15 mam jak wolne obroty były ponad 1000 :D

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 6 lut 2013, 23:36
przez rafał88
Nagralem dzisiaj specialnie jak sie zachowuja obroty podczas jazdy:) jakosc jest :P

PostNapisane: 7 lut 2013, 18:55
przez Marcis
Moim zdaniem masz bardzo dobrze:) Tylko paliwa za mało:P

PostNapisane: 9 lut 2013, 11:56
przez Marcis
a na zimnym jakie masz obroty?

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 9 lut 2013, 15:25
przez rafał88
Jak odpale to na 1600-1700 wskoczy i doslownie po seknudzie na 1400 spada.

PostNapisane: 10 lut 2013, 15:29
przez Marcis
no to może tak być:)

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 11 lut 2013, 22:07
przez rafał88
A mozna jeszcze nizej zbic ssanie? bo to po wkreceniu tej sruby w krokowym dopiero ssanie mi zeszlo na takie obroty.

PostNapisane: 12 lut 2013, 11:04
przez lukasssss1
Ustawiłem TPS i obroty na jałowym w trybie serwisowym na około 800. Po wyjściu z trybu serwisowego powoduje spadek obrotów na 750, niżej nie spadają ale to trochę za mało żeby Vka równo pracowała. Lepiej podkręcić jeszcze śrubką bypass w trybie serwisowym czy ustawić bez TEN+GND ??
Druga sprawa kiedyś było tak że obroty z wyższych spadały na 1000 i później powoli opadały na te 750/800, później gdzieś to znikło i teraz opadają od razu na 750 tak bardziej chaotycznie nie ma już tego delikatnego przejścia co za to odpowiada i jak przywrócić takie zachowanie ??

PostNapisane: 13 lut 2013, 20:04
przez lukasssss1
Dzięki Panowie więc w takim razie nie ruszam obrotów niech zostaną na 750 jak od zakupu ;)
A wiadomo jak zrobić ten "efekt" wolnego spadania obrotów czyli ze zatrzymuje się na 1000 i powoli opada dalej ?? ;)

PostNapisane: 13 lut 2013, 20:13
przez Marcis
poszukaj może w dziale xedos6 CA tam dużo osób ma V6 :)

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 18 lut 2013, 20:13
przez leonbubu
Ja jeszcze od siebie dodam że dość długo walczyłem z ustawieniem obrotów jak nie za wysokie to za niskie albo podbijał albo obniżał... tps przepustnica krokowy wszystko idealnie wyregulowane wyczyszczone i nic ale zawsze ustawiałem w trybie serwisowym bez obciązenia, czyli przede wszystkim świateł gdzie teraz zawsze muszą być włączone... i wpadłem na pomysł żeby tym razem wyregulować w trybie serwisowym ale tak jak zazwyczaj jeżdzimy z włączonymi światłami no i bingo obroty idealne...

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 18 lut 2013, 22:36
przez rafał88
Ale przeciez tak sie powinno ustawiac oborty:) nie wiem skad pomysl zeby ustawiwac bez obiazenia.

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 19 lut 2013, 15:39
przez leonbubu
Niby tak... :P

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 19 lut 2013, 22:09
przez rafał88
ja z tymi obrotami szczerze mam roznie ale tylko na LPG:/ wtryski valtec lipa totalna...
Na pb jest perfekcyjnie , nie wazne czy jest obcizenia czy zawsze jednkowo opadaja i zatrzymuja sie na 750rmp +/–

Re: Regulacja czujnika położenia przepustnicy TPS

PostNapisane: 21 lut 2013, 18:30
przez siwy01321
Panowie a jak wyglada sytuacja w silniku 1.8 bo chyba z tym wiatrakiem to tez nie za bardzo ;p