Strona 4 z 4

PostNapisane: 9 gru 2017, 22:18
przez Andrzej414
Pozostaje Ci zniszczyć całkowicie :)

PostNapisane: 18 sty 2018, 19:22
przez pulkownik
OK. Plastikowy korek usunięty ale nie wiem jak odkręcić ten czarny korek. Nie chciałbym go uszkodzić. Macie jakiś patent na jego odkrecenie?

PostNapisane: 18 sty 2018, 19:34
przez Andrzej414
Z tego co pamiętam ten korek jest bardzo delikatny. Jeśli Ci się nie uda nim obracać to jego również trzeba będzie dorobić.

Re: Sprawdzenie działania i regulacja przepustnicy (BA Z5)

PostNapisane: 6 mar 2018, 22:12
przez pulkownik
Ostatnio uszczelniałem układ chłodzenia i odpowietrzałem go.
Moja madzia cierpi na wysokie obroty i podejrzana jest też przepustnica a dokładniej jej ogrzewanie.
Na uruchomionym silniku zdjąjem wężyk którym dochodzi ciecz chłodząca i nic nie leci z niego. Zassałem go i jak zaczęło leciec wsadziłem go na miejsce.
Następnego dnia po krótkim nagrzaniu mazdy dotknałem tego wężyka ale nadal jest chłodny w porównaniu z tym co idzie na nagrzewnicę.

Jakieś pomysły na to?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

PostNapisane: 6 mar 2018, 22:19
przez Andrzej414
Ale to jest za termostatem więc zanim coś poleci to musi być fest ciepłe nie?

Re: Sprawdzenie działania i regulacja przepustnicy (BA Z5)

PostNapisane: 6 mar 2018, 22:29
przez pulkownik
Nie. Ten wężyk idzie z węża od nagrzewnicy. Jest tam rozgałęzienie.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

PostNapisane: 7 mar 2018, 15:07
przez Rene70
Witam.
Połącz dwa -ten wejściowy z wyjściowym kawałkiem przeźroczystego wężyka ,dopasuj średnicami.
Po prostu wciśnij wężyk w te dochodzące do przepustnicy.Zobaczysz czy jest krążenie cieczy.