Regulacja zaworów w BA Z5?

Postprzez lesiux » 21 lip 2010, 14:38

bobinho napisał(a):No to ja odpowiem sobie sam na swoje pytanie, bo juz wszystko wiem. W Z5 nie reguluje sie zaworów!!!! i tyle


życzę szczęśliwego użytkowania w takim razie <bicz>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez sebas0026 » 22 lip 2010, 10:24

lesiux napisał(a):
bobinho napisał(a):No to ja odpowiem sobie sam na swoje pytanie, bo juz wszystko wiem. W Z5 nie reguluje sie zaworów!!!! i tyle


życzę szczęśliwego użytkowania w takim razie <bicz>



ja jestem w trakcie regulacji 1.8 98r jak i 1.5 wczesniej. Wiec rowniez zycze powodzenia :) Regulacja zaworow to podstawa zeby samochod odzyskal moc i nie falowaly obroty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez lesiux » 22 lip 2010, 12:53

1.8 bez HLA?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez flywin » 22 lip 2010, 12:58

@lesiux było już w kit wałkowane 1.8 przed 96 miały HLA po 96 maja płytki jak Z5
a co do regulacji Seba0026 poprzez wymianę płytek? droga przyjemność?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez sebas0026 » 22 lip 2010, 17:44

250zł 8 plytek oryginalnych mazda from Japan :) porobilem zdjecia ale nie wiem czy bedzie mi sie chcialo fotorelacje robic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez flywin » 22 lip 2010, 19:00

zrób:) przyda się na pewno :) sam skorzystam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez bobinho » 22 lip 2010, 22:35

Hmm dziwne dostalem tą informacje od mechanika ktory takze ma z5 i powiedzial ze tam sa samoregulatory ktore pod cisnieniem oleju same ustawiają luzy zaworowe...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2010, 14:20
Posty: 94
Skąd: Zgierz
Auto: 323F BA 1.5 96R

Postprzez Malina » 22 lip 2010, 22:38

Chyba najwyższy czas na zmianę mechanika Ja regulowałem płytkami u siebie więc na 100% są płytki !!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 16:53
Posty: 114
Skąd: Tarnów
Auto: 323F 97' 1,5l BA Z5 :) LPG BRC SQ24

Postprzez flywin » 23 lip 2010, 00:26

dobrze kolega mówi,
ile można wałkować ze HLA jest tylko w V6 i w BP 94-96 późniejsze maiły płytki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez mr_willow » 13 maja 2011, 14:00

witam...

mazda 323f '97 1,5 L V16 silnik Z5 BA

dręczy mnie pytanie czy zawory w tym modelu same się regulują są hydrauliczne czy trzeba je regulować ?? na zimnym silniku troszke słychać że klepią odgłos ustaje po chwili... i co się stanie jesli sie ich nie wyreguluje ??

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 26 sie 2009, 16:55
Posty: 20
Skąd: Krynica

Postprzez lesiux » 13 maja 2011, 14:03

w Z5 reguluje się płytkami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez zagraniczny » 13 maja 2011, 16:01

Potwierdzam plytki do regulacji koszt nowych okolo 40 zł a używane 10-15 zł + robocizna okolo 120zl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lip 2008, 20:55
Posty: 23
Skąd: Gliwice
Auto: mazda 323f BA 97r Z5 1.5

Postprzez Yellowmen » 13 maja 2011, 20:58

zagraniczny napisał(a):Potwierdzam plytki do regulacji koszt nowych okolo 40 zł a używane 10-15 zł + robocizna okolo 120zl


w ASO 31zł/szt....ale nie wszystkie grubości mają.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez sebas0026 » 13 maja 2011, 21:05

maja wszystkie grubosci :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez lesiux » 14 maja 2011, 15:38

a czemu to trzeba kupować w aso? w zakładach, które robią płytki można już za parę złotych kupić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez sebas0026 » 14 maja 2011, 17:52

bo ja wierze w made in japan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez Yellowmen » 14 maja 2011, 19:14

sebas0026 napisał(a):bo ja wierze w made in japan :)


ja też....dla tego ASO
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2007, 21:51
Posty: 626
Skąd: Sosnowiec
Auto: była Mazda 323F 1,5....
...teraz Francuz 3,0 V6

Postprzez MIRU » 14 maja 2011, 22:02

z angoli i przeszlifowac mozna za pare gr :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez sebas0026 » 15 maja 2011, 09:45

nie popieram takiej patelachy, robcie co chcecie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez bzzyczek » 15 maja 2011, 10:52

A czemu to nie popierasz szlifowania? jeśli jest za mały luz szlifujemy płytkę i po problemie oczywiście ta stronę z która nie wspólpracuje krzywka, jeśli za duży luz no to wtedy już trzeba szukać grubszej, ale i tak wtedy koszt takiej operacji jest dużo niższy niż kupno wszystkich nowych płytek :) (A jeszcze jedno niektóre płytki można pozamieniac miejscami i wtedy do kupna pozostaje nie wiele)
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323