Wymiana napinacza łańcuszka rozrządu (BA Z5)
1, 2
gdzie można kupić ten łańcuszek ?
jakieś namiary ?
pierwsze 3 sklepy typu "japan parts" – nie mają, nie mogą w żadnej hurtowni znaleźć...
jakieś namiary ?
pierwsze 3 sklepy typu "japan parts" – nie mają, nie mogą w żadnej hurtowni znaleźć...
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
Ktoś mógłby mnie naprostować bo już sie troche pogubiłem. Łańcuszek był tylko w wersjach przedliftowych czy tylko poliftowych? Da rade jakoś sprawdzić czy jest czy go nie ma bez zdejmowania pokrywy?
rider143 napisał(a):Łańcuszek w przedlifcie.
A da rade jakoś zewnętrznie (zaglądając pod maske) stwierdzić czy z czy bez? Dodam że sprawdzanie po numerze VIN czy roczniku odpada bo problem w tym, że prawdopodobnie silnik miałem w przeszłości zmieniany
No ja mam tak wlasnie , ze jest lancuszek a buda jest po fl i caly osprzet pod maska. to chyba zalezy, z ktorego okresu po wprowadzeniu fl bylo auto. ja mam auto z marca i wlasnie silnik jest z przed fl.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
najpewniej wygląda to tak:
modele '97 po FL miały silnik z łańcuszkiem,
modele '98 miały silniki bez łańcuszka. Robiłem oba roczniki i widziałem obie opcje.
Sprawdzić to można łatwiej, odkręcić górną osłonę rozrządu, jak pamiętam to są 2-3 śrubki i widać czy pasek jest na 2 kołach zębatych wałków czy na jednym dużym i małej rolce zębatej, przy opcji z małą rolką zębatą jest łańcuszek wewnątrz.
Tak na marginesie to się zastanawiam czy nie dałoby się tego łatwo przerobić na ten nowszy typ, nie pamiętam czy w wałku wydechowym był gwint zrobiony czy nie. Wywalić łańcuszek, zaślepić otwory napinacza, zakręcić 2 mniejsze koła pasowe rozrządu i założyć nowy typ rozrządu...tylko czy jest sens
modele '97 po FL miały silnik z łańcuszkiem,
modele '98 miały silniki bez łańcuszka. Robiłem oba roczniki i widziałem obie opcje.
Sprawdzić to można łatwiej, odkręcić górną osłonę rozrządu, jak pamiętam to są 2-3 śrubki i widać czy pasek jest na 2 kołach zębatych wałków czy na jednym dużym i małej rolce zębatej, przy opcji z małą rolką zębatą jest łańcuszek wewnątrz.
Tak na marginesie to się zastanawiam czy nie dałoby się tego łatwo przerobić na ten nowszy typ, nie pamiętam czy w wałku wydechowym był gwint zrobiony czy nie. Wywalić łańcuszek, zaślepić otwory napinacza, zakręcić 2 mniejsze koła pasowe rozrządu i założyć nowy typ rozrządu...tylko czy jest sens
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Cos Ty, kupic wszystko zabawy i wogole.. Lepiej i latwiej kupic motorwnie bez lancuszka:) ja tam osobiscie w sumie nie myslalalem nad tym, zeby tak modzic. jak jest lanuszek niech bd.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
też mi się tak wydaje że szkoda czasu i kasy na zabawę, to już nie te lata żeby aż tak kombinować, tym bardziej że przy poważnej awarii i tak silnik można kupić za paczkę śliwek.
Poza tym każdy model umrze śmiercią naturalną, zostaną pojedyncze sztuki, a większość pojedzie na kąpiel do huty...
niemniej jednak dałoby sie taki bajer zrobić:D tak myślę
Poza tym każdy model umrze śmiercią naturalną, zostaną pojedyncze sztuki, a większość pojedzie na kąpiel do huty...
niemniej jednak dałoby sie taki bajer zrobić:D tak myślę
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości