Strona 3 z 22

PostNapisane: 17 lis 2004, 21:51
przez mrdok
Na kostce diagnostycznej jest dokładny jej opis. Nawet kręcąc całym TPS-em nie jesteś w stanie spowodować, że silnik nie odpali. Ale na twoim miejscu zacząłbym od regulacji obrotów (tez komputer w trybie serwisowym) śrubka nad kołem do którego jest przyłączona linka. Na rozgrzanym silniku powinno być 700-800 rpm. Potem na zimnym silniku jest od 1500 do 1100 rpm (w zależności od temperatury) i powoli schodzi tak, że przylepnym rozgrzaniu powinno być 700-800 rpm Ceny nie znam, staram się nie dać zarabiać mechanikom :D

PostNapisane: 18 lis 2004, 01:23
przez Mav
Hmm u mnie tuz nad tym kolkiem z linka jest taki, no nie wiem jak to nazwac, "grzybek" albo po prostu takie metalowe cos na gorze szerokie a na dole waskie. Jak sie pusci pedal gazu to taka srubka na tym kolku uderza w dol tego "grzybka". TEn dol sie wtedy troszke wsuwa w tego grzybka (tam jest taka jakby harmonijka co sie wtedy zwija). Czy to jest prawidlowe? Gdzie powinienem szukac tej srubki do regulacji wlnych obrotow?

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 13:06
przez mechanik
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 18:10
przez Mav
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 18:43
przez Jano
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 20:01
przez Mav
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 20:06
przez Waluś
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 20:24
przez Mav
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 21:11
przez SLAVKO
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 19 cze 2005, 22:28
przez Mav
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:03.
Powód: zbędne OT w temacie

Czy to komputer

PostNapisane: 20 cze 2005, 08:16
przez mechanik
Mam takie pytanie odnośnie kompa a w szczególności TPS.Dużo pisaliście na temat ustawiania TPS-u że trzeba zewrzeć styki TEN+GND i w trybie testu ustawiać TPS i tam miał wiatrak chodzić lub nie coś takiego było ale muszę powiedzieć że u mnie w trybie testu wiatrak milczy choćbym jak kręcił TPS-em .Więc moje pytanie jest takie DLACZEGO WIATRAK MILCZY czy to wina kompa.CO sprawdzić.POMOCY PLEASE.Pozdro.

Re: Czy to komputer

PostNapisane: 20 cze 2005, 12:42
przez Mumin
mechanik napisał(a):Mam takie pytanie odnośnie kompa a w szczególności TPS.Dużo pisaliście na temat ustawiania TPS-u że trzeba zewrzeć styki TEN+GND i w trybie testu ustawiać TPS i tam miał wiatrak chodzić lub nie coś takiego było ale muszę powiedzieć że u mnie w trybie testu wiatrak milczy choćbym jak kręcił TPS-em .Więc moje pytanie jest takie DLACZEGO WIATRAK MILCZY czy to wina kompa.CO sprawdzić.POMOCY PLEASE.Pozdro.


Z tego co ja zrozumiałem to wiatrak ma chodzić nie przy kręceniu TPSem tylko przy ruchu przepustnicą. A TPS trzeba tak ustawić żeby ten ruch zawierał się w przedziale od 0,1 mm (nie chodzi) do 0,5 (chodzi).

[Usunięte]

PostNapisane: 20 cze 2005, 16:17
przez Sokool
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:11.
Powód: zbędne OT w temacie

PostNapisane: 20 cze 2005, 20:31
przez newbie
Mantra:

1) TPS nie wymaga regulacji, chyba że jakiś półgłówek kręcił nim wcześniej bo nie miał co zrobić z wolnym czasem...(ja wtedy wolę się napić, albo poleżeć, choć są mi znane i inne formy wykorzystania wolnych chwil...)

2) korelacja pomiędzy stanem TPS (CTPS) a wiatrakiem (-ami) w teście zachodzi od produkcji GE do góry (ale bez przesady z tym do góry, bo lada chwila coś zaczniecie kręcić w 3-kach lub 6-kach) w BG możecie paść na kolana i modlić się tydzień a wentylator będzie milczał jak zaklęty

Zapamiętać raz na zawsze... :|

[Usunięte]

PostNapisane: 20 cze 2005, 21:28
przez Jaksa
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:11.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 20 cze 2005, 22:05
przez krzynio
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:11.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 20 cze 2005, 23:03
przez Jaksa
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:11.
Powód: zbędne OT w temacie

[Usunięte]

PostNapisane: 6 mar 2006, 14:04
przez przemko
PostTen post został usunięty przez Marek 161BD081 22 mar 2013, 10:11.
Powód: zbędne OT w temacie

PostNapisane: 6 mar 2006, 14:16
przez tomekrvf
Długi napisał(a):Przy 0,15 wiatrak ma chodzić, przy 0,5 już nie

Tak jest

PostNapisane: 7 mar 2006, 21:59
przez radzieta
Tu jest dokładny opis.

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=3861

Pozdrawiam