Na postoju silnik pracuje normalnie a w czasie jazdy szarpie

Postprzez pafel86 » 16 maja 2015, 19:53

Witam mój problem pojawił się dzisiaj w czasie jazdy szarpnoł po czym przestał reagować na gaz , silnik głośniej pracuje gdy się chce przyspieszyć.. w czasie postoju samochód zachowuje się normalnie tylko w czasie jazdy jest szarpanie więc nie da się jechać szybciej niż 40km/h.. co może być przyczyną??
Początkujący
 
Od: 16 maja 2015, 19:47
Posty: 4

Postprzez rafał88 » 16 maja 2015, 21:20

Nieszczelny dolot. Problem z paliwem, brak.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez pafel86 » 17 maja 2015, 13:36

dolot sprawdzałem jest szczelny , komputer podłączyłem błędów nie ma , paliwo zalałem bez zmian , jeszcze zauważyłem ze jak jest silnik zimny na chwile to normalnie jest a po czasie zaczyna szarpać w czasie jazdy ..
Początkujący
 
Od: 16 maja 2015, 19:47
Posty: 4

Postprzez rafał88 » 17 maja 2015, 13:40

Przewody i swiece.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez pafel86 » 17 maja 2015, 15:01

Przewody i Świece były zmienianie 3 lata temu , nawet sprawdzałem wczoraj przewody wodą i nic widać nie było, jedyne to co mnie zastanawia to przy zapłonie na dole olej jest ale oring już był wymieniany czy to może mieć taki przyczyny czy może coś sie dzieje z pompą paliwa??
Początkujący
 
Od: 16 maja 2015, 19:47
Posty: 4

Postprzez rafał88 » 17 maja 2015, 15:07

aha, ale jakie te przwody?? To ,ze z zewantrz nie bija nie oznacza ,ze nie maja przebicia wewnatrz, na fajce.
A swiece moze tez juz maja dosc po 3 latach.
Olej i pompa paliwa przy aparacie zaplonowym hahaha <glupek2>

Wez to zrob bo Ci przewod od chlodnicy strzeli.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez pafel86 » 17 maja 2015, 15:11

nie chodzi o to że pompa paliwa przy aparacie zapłonowym , tylko zakładam że to mogą być przyczyny albo pompa paliwa już siada albo zapłon jest zalany i są przebicia ..

Dopisano 17 maja 2015, 15:14:

przewód od chłodnicy w zeszłym roku strzelił zaraz po chłodnicy więc już raczej mi to nie grozi.. hehe
Początkujący
 
Od: 16 maja 2015, 19:47
Posty: 4

Postprzez rafał88 » 17 maja 2015, 15:17

Jesli nie usuniesz wycieku oleju to mozesz sie grubo zdziwic.

Sprawdz zaplon na poczatek to co najwazniejsze. wez nawet fajki owin tasma izolacyjna ,ze wyelimonowac ta opcje. Jesli sie poprawisz wiesz co robic a jak nie to szukac dalej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Marek 161BD081 » 18 maja 2015, 07:59

pafel86 – proszę o uzupełnienie profilu o model auta i lokalizację.
Nie stało się to przypadkiem zaraz po zatankowaniu auta?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323