Strona 1 z 1

Brak napięcia na pompie, bezpiecznik cały.

PostNapisane: 18 lis 2018, 12:48
przez thesilent
Witajcie. Jak w temacie. Moja była 323f ba 1.5 1997r. służyła szwagrowi odtatnie pięć lat. Parę dni temu rzuciła palenie.

Kręci rozrusznik, iskra jest. Zdjąłem siedzisko tylnej kanapy, żeby posłuchać czy pompa po zapłonie rusza, ale niestety kompletna cisza. Chyba powinno ją być słychać? Na kostce od pompy nie ma napięcia po zapłonie, a bezpiecznik ENGINE w skrzynce przy pedałach jest cały i jest za nim napięcie. Trochę zgłupiałem. Kabel?

Re: Brak napięcia na pompie, bezpiecznik cały.

PostNapisane: 19 lis 2018, 20:35
przez rafał88
Pompa rusza dopiero po ruszeniu rozrusznika. Ale tez dziala chwile po tym jak sie " strzeli" rozursznikiem i słychać cyknięcie przekaźnika, jesli przekaznik jest uszkodzny to pompa nie ruszy. Tez możesz sprawdzic czy pompa rusza dajac bezposrednio do niej prad, lub spinajac w kosci diagnostycznej 2 piny. Gdzies na forum bylo to napisane, ale nie moge znalesc.

PostNapisane: 20 lis 2018, 08:56
przez krzysek71
A nie przypadkiem FP i B+

PostNapisane: 20 lis 2018, 19:58
przez Andrzej414
Tak. Fuel pump i Battery +. FP z B+ zmostkować.

Re: Brak napięcia na pompie, bezpiecznik cały.

PostNapisane: 22 lis 2018, 22:18
przez thesilent
a gdzie to FP i B+ zmostkować? A jeszcze tak mnie naszło, gdzie jest wyłącznik uderzeniowy, który wyłącza pompę w razie wypadku?

PostNapisane: 23 lis 2018, 16:41
przez adamax4
FP i B+ jest w gnieździe diagnostycznym po maską.

Wyłącznika uderzeniowego nie ma w tym samochodzie.

PostNapisane: 28 lis 2018, 10:37
przez Marek 161BD081
Nie tak do końca!
Aby pompę uruchomić do testu połącz w złączu diagnostycznym pin FP z GND (z masą).
Połączenie FP z B+ nic nie da.
Oczywiście w czasie tego testu zapłon musi być włączony.