O'ring przy aparacie zapłonowym – wątek wspólny
nie jest tylko ten jeden oring. Możesz jeszcze dać sylikon, ja dawałem. Nie zapomnij zrobić znaków i założyć tak jak będziesz wyjmował
ja założyłem 38x3.5 średnicy wewnętrznej i nic złego się nie dzieje osobiście tego nie zakładałem bo i tak oddawałem do mechanika żeby mi uszczelniacze zaworowe wymienił i dałem mu żeby tym też się zajął bo musiał zdemontować wałki rozrządu
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
ja takiego nie dostałem i wziąłem mniejsza średnicę wew o 3mm (35x3,5). Myślę na chłopski rozum, że to nie będzie miało znaczenia, o te 3m on się naciągnął na swoje miejsce tak i tak. Poczekamy zobaczymy
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
asterf napisał(a):ja takiego nie dostałem i wziąłem mniejsza średnicę wew o 3mm (35x3,5). Myślę na chłopski rozum, że to nie będzie miało znaczenia, o te 3m on się naciągnął na swoje miejsce tak i tak. Poczekamy zobaczymy
To juz jest pewne ze bedzie lecieć
Oryginalny kosztuje całe 13zł
-
Lantis 89
nie sądzę Kupiłbym oryginał, ale do ASO daleko, a mało sklepów od nich ściąga u mnie
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
jak będzie 3,5 mm to nie będzie ciekło, ciężko wchodzi... dlatego warto sobie pomóc olejem.
taki sam jak do 1.5 jest do V6
taki sam jak do 1.5 jest do V6
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
ja uważam, że niewielka różnica w wew średnicy nie ma znaczenia, on wchodzi na swoje miejsce, może niezauważalnie trzeba go naciągnąć mocniej niż normalnie, grubość ma odpowiednia i 3,5mm szerokości.
Ale żeby nie być gołosłownym wobec kolegi Lantis 89 poczekamy, zobaczymy
Ale żeby nie być gołosłownym wobec kolegi Lantis 89 poczekamy, zobaczymy
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
asterf napisał(a):ja takiego nie dostałem i wziąłem mniejsza średnicę wew o 3mm (35x3,5). Myślę na chłopski rozum, że to nie będzie miało znaczenia, o te 3m on się naciągnął na swoje miejsce tak i tak. Poczekamy zobaczymy
tez mam taki od 3 miesięcy i na razie cisza spokój ;p
U mnie zwykly "hydrauliczny" poddal sie po pol roku. Teraz kupilem na zapas jakies lepsze olejo,paliwo,temperaturo odporne i nie wykazuja oznak zuzycia a troche juz takich zalozylem.
-
Przemek323c
Witam mam problem cieknie olej w pobliżu aparatu zapłonowego najlepsze jest to ,że jest po wymianie rozrządu a przy okazji wymieniłem uszczelke od pokrywy zaworów na orginalną i cieknie dziwne
a może ci cieknie spod aparatu?
- Od: 15 gru 2011, 13:57
- Posty: 73
- Skąd: Skierniewice
- Auto: 323f BA, 1.5l, '95r
nie dziwne bo pewnie nie wymieniłeś o-ringa pod aparatem zapłonowym za 1zł
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kolego zł nie kosztuje tylko 20 zł z przesyłką oto link http://allegro.pl/oring-mazda-323-323f- ... 71694.html a dwa spod aparatu nie leci tylko w pobliżu aparatu a trzy jak to wymienić trzeba zdjąć aparat ?
u mnie też cieknie pomimo że wymieniłem o-ringa i drugiego nawet podsmarowałem sylikonem czerwonym normalnie się poddaje kupie nową uszczelkę i nowego o-ringa żeby mi ktoś to wymienił za jednym razem. Wszystko było okey do momentu gdy nie zacząłem się bawić aparatem bo wydawało mi się że może stwarzać problemy. Najlepiej zaznaczyć na obudowie punk pisakiem jak był ustawiony odkręcasz go zmieniasz o-ringa i zakręcasz wszystko tak jak było dobrze jest podsmarować nowego olejem przed złożeniem. W sumie mogę napisać moją obserwację bo na forum znalazłem że o-ring aparatu zapłonowego ma rozmiar 38 x 3,5 a dla testu kupiłem 38 x 4 i wchodzi elegancko więc to nie ma az takiego znaczenia a olejoodporny o-ring w tym rozmiarze kosztuje nie więcej niż 2 zeta fakt może to nie jest OE Mazda ale mam wrażenie ze tu nie ma co cudować
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości