O'ring przy aparacie zapłonowym – wątek wspólny

Postprzez lukasssss1 » 14 sty 2012, 13:06

nie jest tylko ten jeden oring. Możesz jeszcze dać sylikon, ja dawałem. Nie zapomnij zrobić znaków i założyć tak jak będziesz wyjmował
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez devil-80 » 31 sty 2012, 15:23

a jaki jest dokładny wymiar tego oringa chodzi o średnica wewnetrzna / średnica zewnetrzna / grubość pierścieni?
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez flywin » 31 sty 2012, 17:15

38x3.5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez Garbage1989 » 1 lut 2012, 12:55

ja założyłem 38x3.5 średnicy wewnętrznej i nic złego się nie dzieje osobiście tego nie zakładałem bo i tak oddawałem do mechanika żeby mi uszczelniacze zaworowe wymienił i dałem mu żeby tym też się zajął bo musiał zdemontować wałki rozrządu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Postprzez scrabi » 1 lut 2012, 16:45

ja dokładnie taki sam jak na fotorelacji jest wymieniałem koszt jak pamietam ok 2zł w sklepie rolniczym.
scrabi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 20:12
Posty: 173 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: MAZDA 323 1,5 BA 94r.
LPG-sekwencja

Postprzez Garbage1989 » 1 lut 2012, 20:54

ja w krakowie w "specjalu" na Gromadzkiej zapłaciłem całe 50 groszy za sztuke
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Postprzez devil-80 » 16 lut 2012, 11:27

Moje wymiary to:
średnica wew 38,5
grubość 3,5mm
o-ring oryginalny z serwisu mazdy do 99 rok 323 bj 1.3 16v
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2008, 00:23
Posty: 102 (1/0)
Auto: Mazda 6 1.8 MZR
Mitsubishi Carisma 1.3

Postprzez asterf » 11 gru 2012, 13:35

ja takiego nie dostałem i wziąłem mniejsza średnicę wew o 3mm (35x3,5). Myślę na chłopski rozum, że to nie będzie miało znaczenia, o te 3m on się naciągnął na swoje miejsce tak i tak. Poczekamy zobaczymy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez Lantis 89 » 11 gru 2012, 13:40

asterf napisał(a):ja takiego nie dostałem i wziąłem mniejsza średnicę wew o 3mm (35x3,5). Myślę na chłopski rozum, że to nie będzie miało znaczenia, o te 3m on się naciągnął na swoje miejsce tak i tak. Poczekamy zobaczymy :)


To juz jest pewne ze bedzie lecieć ;)
Oryginalny kosztuje całe 13zł :)
Lantis 89
 

Postprzez asterf » 11 gru 2012, 13:49

nie sądzę :) Kupiłbym oryginał, ale do ASO daleko, a mało sklepów od nich ściąga u mnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez ProboszczV6 » 11 gru 2012, 14:50

jak będzie 3,5 mm to nie będzie ciekło, ciężko wchodzi... dlatego warto sobie pomóc olejem.
taki sam jak do 1.5 jest do V6
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez asterf » 11 gru 2012, 18:16

ja uważam, że niewielka różnica w wew średnicy nie ma znaczenia, on wchodzi na swoje miejsce, może niezauważalnie trzeba go naciągnąć mocniej niż normalnie, grubość ma odpowiednia i 3,5mm szerokości.

Ale żeby nie być gołosłownym wobec kolegi Lantis 89 poczekamy, zobaczymy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez Lantis 89 » 11 gru 2012, 18:17

Ja już nic nie mówię :D
Lantis 89
 

Postprzez łukaszinio » 11 gru 2012, 21:21

asterf napisał(a):ja takiego nie dostałem i wziąłem mniejsza średnicę wew o 3mm (35x3,5). Myślę na chłopski rozum, że to nie będzie miało znaczenia, o te 3m on się naciągnął na swoje miejsce tak i tak. Poczekamy zobaczymy :)

tez mam taki od 3 miesięcy i na razie cisza spokój ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2011, 19:48
Posty: 190 (0/1)
Skąd: okolice Ostrowca św.
Auto: BYŁO MAZDA 1.5 16V 97
JEST AUDI A4 B5 2000 1.8

Postprzez Przemek323c » 12 gru 2012, 08:42

U mnie zwykly "hydrauliczny" poddal sie po pol roku. Teraz kupilem na zapas jakies lepsze olejo,paliwo,temperaturo odporne i nie wykazuja oznak zuzycia a troche juz takich zalozylem.
Przemek323c
 

Postprzez damianmatrix1986 » 19 gru 2012, 21:15

Witam mam problem cieknie olej w pobliżu aparatu zapłonowego najlepsze jest to ,że jest po wymianie rozrządu a przy okazji wymieniłem uszczelke od pokrywy zaworów na orginalną i cieknie dziwne ??
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez Grzechu_rwk » 19 gru 2012, 21:59

a może ci cieknie spod aparatu?
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2011, 13:57
Posty: 73
Skąd: Skierniewice
Auto: 323f BA, 1.5l, '95r

Postprzez ProboszczV6 » 19 gru 2012, 22:40

nie dziwne bo pewnie nie wymieniłeś o-ringa pod aparatem zapłonowym za 1zł :]
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez damianmatrix1986 » 20 gru 2012, 20:39

Kolego zł nie kosztuje tylko 20 zł z przesyłką oto link http://allegro.pl/oring-mazda-323-323f- ... 71694.html a dwa spod aparatu nie leci tylko w pobliżu aparatu a trzy jak to wymienić trzeba zdjąć aparat ???
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 20:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez Garbage1989 » 20 gru 2012, 21:10

u mnie też cieknie pomimo że wymieniłem o-ringa i drugiego nawet podsmarowałem sylikonem czerwonym normalnie się poddaje kupie nową uszczelkę i nowego o-ringa żeby mi ktoś to wymienił za jednym razem. Wszystko było okey do momentu gdy nie zacząłem się bawić aparatem bo wydawało mi się że może stwarzać problemy. Najlepiej zaznaczyć na obudowie punk pisakiem jak był ustawiony odkręcasz go zmieniasz o-ringa i zakręcasz wszystko tak jak było dobrze jest podsmarować nowego olejem przed złożeniem. W sumie mogę napisać moją obserwację bo na forum znalazłem że o-ring aparatu zapłonowego ma rozmiar 38 x 3,5 a dla testu kupiłem 38 x 4 i wchodzi elegancko więc to nie ma az takiego znaczenia a olejoodporny o-ring w tym rozmiarze kosztuje nie więcej niż 2 zeta fakt może to nie jest OE Mazda ale mam wrażenie ze tu nie ma co cudować
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323