Zeby dopelnic formalnosci i niczego nie spiepszyc
Te cztery przewody kabla WN nasadzane na aparacie zaplonowym rozumiem,ze w identycznej kolejnosci musza byc zalozone,jak byly sciagane...czyli przed sciagnieciem lepiej czyms zaznaczyc,ktory gdzie byl?
Przy skladaniu juz aparatu zaplonowego, trzy elementy na ktorych narysowalismy znaki (przy rozbieraniu aparatu) skadamy tak,aby przedluzenie tych znakow tworzylo linię;) i zalecane jest przekrecenie minimalnie w prawo (o 1-2mm) srodkowej,naznaczonej czesci wzgledem pozostalych w celu przyspieszenia minimalnie zaplonu?
No reszta to chyba jasna,najwyzej w praniu wyjdzie;)
PS
Mam auto zagazowane i jadac na benzynie prawie nie odczuwam tych szarpniec,natomiast na gazie znacznie je odczuwam i jest to denerwujace.Ogolnie myslalem,ze to moze wina zle ustawionego kompa gazu itp.,ale widzac ten watek i dosc proste rozwiazanie tego problemu,dla pewnosci zrobie najpierw ten aparat,przyda sie pewnie nawet na przyszlosc;)