moduł czy cewka

Postprzez mlody3mm » 20 lut 2008, 00:11

witam was serdecznie przepraszam bo moze był ten temat poruszany ale wybaczcie bo naprawde nie mam czasu i jestem ostatnio gosciem w domu a potrzebuje fachowej porady gdyz nie chce wyrzucac pieniedzy w bloto. mianowicie przy rozgrzanym silniku szarpie mi moja mazdunia od dolnej partii obrotów do 2000obr/min pozniej wskakuje na wszystkie gary i jest ok i pisza ze w silnikach Z5 padaja aparaty zaplonowe i pomoze temu wymiana cewki. i tu pojawia sie problem jedni nazywaja to cewka a dródzy modulem a podobno to dwie rozne rzeczy i u mnie w sklepie modul kosztuje 130zl a cewka 180zl w innych sklepach cewki zaczynaja sie od 260-280zl ale to szczegol a za taka kase to aparat zaplonowy juz sie wyrwie i nie wiem co mam kupic cewke czy modul a musze to wymienic gdyz robie ostatnio duzo kilometrow i ktoregos dnia stane na krzyzowce i jej nie odpale pomozcie prosze was potrzebuke konkretnych odpowiedzi i szybko z gory dziekuje za wszystko wierze ze mi pomozecie pozdrawiam wszystkich mazdowiczow
Początkujący
 
Od: 28 gru 2007, 14:48
Posty: 21
Skąd: Kutno
Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.

Postprzez Gość » 20 lut 2008, 12:41

sprawdz kable – tez szarpalo mi w okolicach 1300-2000 obr/min na rozgrzanym silniku glownie i okazalo sie ze wystarczylo wymienic kable.
Gość
 

Postprzez mlody3mm » 20 lut 2008, 16:37

ale kable sprawdzalem w nocy psikalem woda az naprawde byly mokre i kopulke tez nie widzialem zadnego przeskoku iskry wiec przeczowam ze to jest ten [tiiit] aparat tylko wlasnie nie wiem czy to cewka czy modul odpiszcie
Początkujący
 
Od: 28 gru 2007, 14:48
Posty: 21
Skąd: Kutno
Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.

Postprzez Artiks » 20 lut 2008, 17:43

mlody pogadaj z Organo on regeneruje te aparaty zaplonowe. Na pewno cię to mniej wyniesie niż zakup nowych kabli NGK (ok 250 zl). Te aparaty padają nagminnie, mają przebicia i iskra ucieka. Ja kable zmienilem , stare mialy 200 tys nalatane i z racji wieku wypadalo je wymienić a różnicy nie poczulem po wymianie poza lżejszym portfelem. Dlubalem w aparacie ale nie do końca jest oki jest troche lepiej ,ostatecznie podeślę do Organo ma wprawę w ich naprawie. W sumie zrobilem to wszystko od pupy strony, kolejność taka jakbym się najpierw wykąpal a potem wysral :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez frmn89 » 20 lut 2008, 22:10

Miałem to samo – szarpanie poniżej 2000 rmp. Malowanie cewki (zgodnie z metodą Organo) nic nie poprawiło, wręcz przeciwnie ;) Kupiłem nową cewkę (gdzieś nawet kiedyś podawałem linka na forum, nie chce mi się szukać chwilowo). Zrobiłem 5 tys. km (w tym 2500 przy średniej prędkości 110 kph) – zero szarpnięć.
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2007, 20:00
Posty: 52
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97

Postprzez sps-snipers » 28 mar 2008, 00:54

I dobrze zrobiles ze kupiłes cewke ale zawsze jak nie cewka to tak czy siak przewody jak nic :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez mlody3mm » 30 mar 2008, 19:56

frmn89 witam kiedys gadalismy o cewce powiedz mi gdzie kupowales ta cewke podaj mi namiary bo w moim miescie wszystkie sklepy siadaja i nie moge zamowic szukam bezskutku prosba poszukaj tych namiarow bys mi podal ok dzieki z gory pozdrowka
Początkujący
 
Od: 28 gru 2007, 14:48
Posty: 21
Skąd: Kutno
Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.

Postprzez frmn89 » 31 mar 2008, 21:03

Forumowicz
 
Od: 9 lip 2007, 20:00
Posty: 52
Skąd: Poznań
Auto: 323F BA 1.5 Z5 '97

Postprzez tuzek1985 » 7 kwi 2008, 21:48

witam tylko dodatkowo mam tak ze stoje na swiatlach i obroty mi fiksuja i jak chce przygazowac przerywa mi a po 2000 obrotach wszystko jest wporzadku prosze o odpowiedz
tuzek1985
 

Postprzez Lukano » 8 kwi 2008, 08:15

Albo do Smirnoffa z forum. Ja u niego zamówiłem cewkę do P5 i właśnie czekam na nią.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Artiks » 8 kwi 2008, 12:15

Lukano myślałem że po regeneracji aparatu masz już wszystko oki coś jednak nie domaga ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Lukano » 8 kwi 2008, 12:58

Powiem tak, jest różnica niebo a ziemia :) Wcześniej było jedno wielkie szarpanie. Teraz potrafi raz na jakiś czas szarpnąć. A ja lubię mieć wszystko perfekt. Może ja za mało bitexu polałem czy coś, nie wiem, szkoda jeszcze raz rozbierać, lepiej wtedy nową założyć. A do tego droga nie jest, zawsze nowa to nowa. Z takiego założenie wyszedłem.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez mlody3mm » 8 kwi 2008, 15:30

Lukanoa mozesz wiesz gdzie dostac taka cewke bo ja nigdzie nie moge dostac jest problem jak cholera z tym bynajmniej ja nie moge tego dostac wszystkie sklepy co dzwonie mowia mi ze jest to nie osiagalne moze masz dojscie odezwij sie jak najszybciej narazka
Początkujący
 
Od: 28 gru 2007, 14:48
Posty: 21
Skąd: Kutno
Auto: mazda 323F 1.5 16v 95r.

Postprzez sps-snipers » 11 kwi 2008, 21:40

Zobacz na stronce Intercars oni maja wszystko :D no moze prawie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323