Wymiana oringu w aparacie zapłonowym BA Z5

Postprzez Lesiu » 18 cze 2010, 19:49

LESIUX u mnie też nie wypełnił, miejsce jest tam zostawione, żeby oring miał miejsce na ułożenie się jak zostanie ściśnięty od zewnątrz


aha
według mnie lepiej kupić oring w sklepie hydraulicznym za 1zł niż oryginał za 11zł. czym się to różni ? nazwą ? :D
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 11:48 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2005, 12:29
Posty: 361
Skąd: Dębica
Auto: 323F BA Z5 :] '96

Postprzez grzesiek1989cz » 18 cze 2010, 21:49

moze mi ktos dokladnie opisac co moge zrobic zle przy wymianie ORINGU na kopulce i jakie moga byc skutki mojego bledu??:)bo nie wiem czy sie za to zabierac:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2010, 15:19
Posty: 181
Skąd: łódź
Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM

Postprzez esina » 18 cze 2010, 21:53

zaznacz tylko w jakim miejscu jest aparat, przykręć go tak w takiej samej pozycji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2009, 18:50
Posty: 140
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 323F BA

Postprzez grzesiek1989cz » 18 cze 2010, 22:11

a tam w srodku sa takie wciecia jak bede go wyjmowal albo wkladam to tam sie nic nie przestawi??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2010, 15:19
Posty: 181
Skąd: łódź
Auto: była 323f 98 rok BA gaz 1.5 90KM
teraz 323F 2.0 V6 GT 144KM

Postprzez puznies0 » 18 cze 2010, 22:18

grzesiek1989cz napisał(a):a tam w srodku sa takie wciecia jak bede go wyjmowal albo wkladam to tam sie nic nie przestawi??



aparat musi ci najść w te wcięcia... nie wpasuje się inaczej... masz z jednej strony taki ząbek głębszy a z drugiej jest bez ząbka... tak samo masz w wałku rozrządu bo to w nim masz zamieszczoną końcówkę aparatu... musisz sobie zajrzeć tam głębiej z latarką i będziesz widział... ząbek do ząbka a płaskie do płaskiego... nic nie przestawisz bo inaczej ci nie podejdzie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2008, 16:44
Posty: 456
Skąd: stąd
Auto: Mazda

Postprzez Leszek » 25 wrz 2010, 17:31

Wielkie dzięki za tę fotorelację. Dodałem do zbioru <spoko>

Dzisiaj uporałem się z tym problemem u siebie. Przy okazji czyściłem silnik i skrzynię, więc trochę mi zleciało. Ale sama wymiana oringu to 15 minut. Uszczelka u mnie wyglądała jak plastikowa część aparatu :|
Przy okazji podziękowania dla Christophorusa za zakup oringu, u mnie nie było :P
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez Garbage1989 » 14 lut 2011, 16:41

Mam takie pytanie co to za masa podpięta do śruby mocującej osłonę kolektora wydechowego?? bo u mnie czegoś takiego w ogóle nie ma. Rozumiem, że w różnych modelach różnie to wyglądało ale może być tak że to poprzedniemu właścicielowi przeszkadzało czy coś i się pozbył, a lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Postprzez mykel » 8 lip 2011, 21:21

Dzisiaj wymieniłem ten oring bo mi ciekło. Oring kupiłem za 1,40zł w sklepie z oringami i innymi uszczelkami :D, rozmiar oczywiście 38x3.5 i wszedł bez problemu. Wymiana zajęła mi 30min.

Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 23:02
Posty: 50
Skąd: Lubliniec
Auto: Mazda 323F BA 1.5 16V 98r.

Postprzez ggmarszal » 18 lip 2011, 10:47

Pytanie z innej beczki. W sklepie mają oringi 38x3,5, ale temperatura maksymalna 100 stopni. Wystarczy?
ggmarszal
 

Postprzez Przemek323c » 18 lip 2011, 15:57

Dobry bedzie. Nalepiej jakby mieli olejoodporne, chociaz ja u siebie mam zwykly i daje rade juz ponad 10 tysiecy km.
Przemek323c
 

Postprzez lesiux » 18 lip 2011, 21:30

ja też mam zwykły i daje rade
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez dayman » 15 lip 2015, 13:34

Fotki wygasly, a przydały mi by sie gdyz musze wymienic oring przy aparacie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2012, 17:36
Posty: 111 (2/0)
Skąd: Norway, Drammen
Auto: Mazda 323 BA 1.8 1998

Postprzez Andrzej414 » 19 lip 2015, 09:16

Dasz radę zrobić to bez fotorelacji. Mogę Tobie zrobić zdjęcie silnika i na jego podstawie pokazać co i jak. Ale aparatu wyciągać specjalnie nie będę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Postprzez Marek 161BD081 » 21 lip 2015, 11:02

Faktycznie nie jest to jakaś b. trudna operacja :)

W niedługim czasie sam muszę to zrobić więc jak nie zapomnę to cykne parę fotek.
Zresztą jak będziesz dayman wymieniał u siebie to też mógłbyś zrobić kilka fotek dla potomnych ;)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323