Problemy z temperaturą silnika – wspólna dyskusja dla modelu BA/BH
Termostat na 99.9%
Poza tym polecam Tomku na przyszłość lekturę: Podział Działu BA/BH
Temat przenoszę.
Poza tym polecam Tomku na przyszłość lekturę: Podział Działu BA/BH
Temat przenoszę.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
wymieniłem dziś termostat
dostałem dwie uszczelki założyłem tą co leży wyżej na zdjęciu
lecz jakoś pod dokręceniu obudowy jakoś dziwnie się ułożyła
tak jak by ta uszczelka była za gruba ponieważ z jednej wyszła lekko ale nic nie cieknie
stary termostat miał 3 razy cieńszą uszczelkę
dostałem dwie uszczelki założyłem tą co leży wyżej na zdjęciu
lecz jakoś pod dokręceniu obudowy jakoś dziwnie się ułożyła
tak jak by ta uszczelka była za gruba ponieważ z jednej wyszła lekko ale nic nie cieknie
stary termostat miał 3 razy cieńszą uszczelkę
- Od: 24 lip 2013, 21:08
- Posty: 56
- Skąd: wielkopolska Wągrowiec
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 1996
rozgrzałem silnik do momentu włączenia się wentylatorów potem przejechałem jakieś 15 km niema żadnych wycieków wiec chyba będzie wszystko ok
no i co najważniejsze już się nie grzeje
dzięki panowie i pozdrawiam
EDIT by Marek: Dołączyłem do tematu wspólnego
no i co najważniejsze już się nie grzeje
dzięki panowie i pozdrawiam
EDIT by Marek: Dołączyłem do tematu wspólnego
- Od: 24 lip 2013, 21:08
- Posty: 56
- Skąd: wielkopolska Wągrowiec
- Auto: Mazda 323f BA
1.5 1996
Witam,
mam problem i nie wiem jak go rozwiązać, problem dotyczy grzania się silnika.
Opis: podczas jazdy silnik ma ok temp jednak postój bądź powolna jazda pod górkę i temp chwila moment maksymalna.
Powód: wentylatory nie załączają się
Gdzie jest jakiś czujnik odpowiedzialny za prace wentylatorów ? Który odpowiada za ich załączenie się ?
Temp wskazuje na desce rozdzielczej OK.
Pozdrawiam i dziękuję za każdą poradę/wskazówkę
mam problem i nie wiem jak go rozwiązać, problem dotyczy grzania się silnika.
Opis: podczas jazdy silnik ma ok temp jednak postój bądź powolna jazda pod górkę i temp chwila moment maksymalna.
Powód: wentylatory nie załączają się
Gdzie jest jakiś czujnik odpowiedzialny za prace wentylatorów ? Który odpowiada za ich załączenie się ?
Temp wskazuje na desce rozdzielczej OK.
Pozdrawiam i dziękuję za każdą poradę/wskazówkę
- Od: 27 kwi 2011, 10:53
- Posty: 31
Po pierwsze to sprawdz czy wogole dzialaja, w kosci Diagnostycznej polacz 2 piny TEN+GND i przy przekreconej stacyjce, przekrec przepustnice. Chyba ze CI sie chce to bezposrednio do aku podciagnij 2 kable i tez sprawdzisz czy dzialaja.
Po drugie termostat jest dobry?
Po drugie termostat jest dobry?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Witam,
a więc w momencie kiedy temp byla powyżej połowy na wskaźniku to załączał się wentylator prawy (strona kierowcy) jednak ten od pasażera nie chce sie załączyć...
wziąłem na krótko ten od pasażera i chodzi...
jak sprawdzić sam termostat czy jest dobry ?
Przepraszam za głupie pytania...
a więc w momencie kiedy temp byla powyżej połowy na wskaźniku to załączał się wentylator prawy (strona kierowcy) jednak ten od pasażera nie chce sie załączyć...
wziąłem na krótko ten od pasażera i chodzi...
jak sprawdzić sam termostat czy jest dobry ?
Przepraszam za głupie pytania...
- Od: 27 kwi 2011, 10:53
- Posty: 31
A jak test ktory opisal arafal21 ? Plyn w ukladzie ok ? Chlodnica sie nagrzewa ? Probowales odpowietrzac ?
-
Przemek323c
Termostat sie przycina. Chlodnica zimna, znaczy masz w duzym obiegu zimna ciecz tylko termo jej prawdopodobnie nie puszcza.
To bardziej niebezepieczna sytuacja od tego jaka mialem ja, u mnie sie otworzyl z dnia na dzien i kaput, 10km przejechalem zanim na gaz przelaczylo. Ciagle duzy obieg.
To bardziej niebezepieczna sytuacja od tego jaka mialem ja, u mnie sie otworzyl z dnia na dzien i kaput, 10km przejechalem zanim na gaz przelaczylo. Ciagle duzy obieg.
- Od: 28 sie 2007, 22:34
- Posty: 271
- Skąd: Łapy
- Auto: 323f 96' :)
To ja również odświeżę temat, lecz moje pytanie jest jeszcze bardziej prymitywne. Mam madzie 97r z silnikiem 2.0 diesel. Po ustaleniu przyczyny z wujkiem, byłym mechanikiem, do wymiany termostat. Jest już on zakupiony tylko nie mogę zlokalizować gdzie on się znajduję. Wujek patrzył, tak pobieżnie, na szybko czy nie ma gdzieś go u góry czy na dole przy przewodzie, ale go nie znalazł. Ja również starałem się szukać jakiejś małej obudowy co by do niego pasowała i niestety (chyba jestem ślepy) nie mogę namierzyć. Czy może wjechać na kanał i poszukać go od dołu? Pomocy pliss
-
Grisza2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości