Wylaczanie ssania

Postprzez DRAGO » 4 mar 2005, 01:02

mam dosc nietypowe pytanie,a mianowicie jak rozpoznac kiedy w mojej mazdzie wylaczylo sie ssanie,czy tylko po wskazaniach temperatury silnika czy moze cos wiecej na to wskazuje?
Ostatnio edytowano 12 mar 2005, 04:44 przez DRAGO, łącznie edytowano 1 raz
www.v6gryfice.pl

Kupujesz samochód ? Nie daj się nabrać ! Pomożemy Ci:

– Wybrać używany samochód
– Profesjonalnie zdiagnozować wybrany pojazd
– Wynegocjować niższą cenę
Ponadto:
– Zmierzymy twój czas na 1/4 mili, moc, moment obrotowy twojego pojazdu na sprzęcie G – Tech Pro Competition
– Zdiagnozujemy komputerowo usterki twojego samochodu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2004, 00:20
Posty: 10 (0/1)
Skąd: gryfice
Auto: honda legend 3,2 v6

Postprzez jarek_323C » 4 mar 2005, 11:39

Sądze że wskazują na to obroty silnika. Jak zauważysz że spadły do 500-700 to znak że ssanie już się wyłączyło.
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez Waluś » 4 mar 2005, 11:48

jarek_323C napisał(a):Sądze że wskazują na to obroty silnika. Jak zauważysz że spadły do 500-700 to znak że ssanie już się wyłączyło

I taka jest prawda :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tomekrvf » 4 mar 2005, 13:30

Jak jestes bardzo wnikliwy to zmierz czas wtrysku na cieplym silniku i porownuj na biezaco w miare rogrzewania silnika
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Waluś » 4 mar 2005, 13:32

Jak jestes bardzo wnikliwy to zmierz czas wtrysku na cieplym silniku i porownuj na biezaco w miare rogrzewania silnika

Jak ??
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tomekrvf » 4 mar 2005, 13:33

np oscyloskopem
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Shoovar » 5 mar 2005, 13:59

jarek_323C napisał(a):Sądze że wskazują na to obroty silnika.


Ja też tak sądze. U mnie na zimnym silniku są na poziomie jakichś 1300 obr/min, jak się silnik troszkę zagrzeje i ssanie się wyłącza obroty na jałowym spadają do jakichś 800. Ostatnio po dobrym rozgrzaniu silnika na trasie spadły mi nawet do 500, i mam problem :( bo to już chyba za mało, a i praca silnika niezbyt mi się podobała,cociaż niby się nie dusił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2005, 08:56
Posty: 30
Skąd: Nowa Ruda
Auto: 323F '90 1.6 16V

Postprzez Waluś » 5 mar 2005, 14:41

Shoovar napisał(a):na poziomie jakichś 1300 obr/min

Jezu u mnie jest 2200 obr/min :O to dobrze czy źle ??
bo mi sie wydaje że to troszke przydużo.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez LUP » 5 mar 2005, 15:48

Jezu u mnie jest 2200 obr/min :O to dobrze czy źle


też dobrze . :D "mam i ja" tzn. w 1,5 (Z5) <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2004, 11:50
Posty: 140
Skąd: Kraków
Auto: 323

Postprzez Waluś » 5 mar 2005, 16:11

huuuu, to całe szczęście hihi :D
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez mrdok » 5 mar 2005, 17:52

moim zdaniem to 2.2 to za duzo, maks to 1.5 <czytaj>
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2004, 01:49
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r

Postprzez tomekrvf » 5 mar 2005, 18:57

odpowiedź napewno jest w manualu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez jarek_323C » 5 mar 2005, 23:14

2200 to nie jest za dużo. Jak silnik jest zimny (np mróz) to przez pierwsze chwile mogą być i takie obroty.
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez mrdok » 5 mar 2005, 23:41

hmmm jak uwarzacie.... ruszanie z miejsca bez dodawania gazu????
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2004, 01:49
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r

Postprzez jarek_323C » 5 mar 2005, 23:48

heh ja zazwyczaj czekam z 3 minuty aż trochę obroty spadną i dopiero zaczynam powolne i delikatne ruszanie. :)
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez LUP » 6 mar 2005, 08:57

2200 to nie jest za dużo. Jak silnik jest zimny (np mróz) to przez pierwsze chwile mogą być i takie obroty.

heh ja zazwyczaj czekam z 3 minuty aż trochę obroty spadną i dopiero zaczynam powolne i delikatne ruszanie.

<soczek> <aniołek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2004, 11:50
Posty: 140
Skąd: Kraków
Auto: 323

Postprzez xXx » 6 mar 2005, 11:05

Proszę normalnie nazwać temat...


MODERATOR
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez DRAGO » 10 mar 2005, 21:21

jako ze niebardzo wiem jak zmienic tytul tematu chyba taki pozostanie,chyba nikogo nie urazilem tym dwuznacznym zdaniem :D
www.v6gryfice.pl

Kupujesz samochód ? Nie daj się nabrać ! Pomożemy Ci:

– Wybrać używany samochód
– Profesjonalnie zdiagnozować wybrany pojazd
– Wynegocjować niższą cenę
Ponadto:
– Zmierzymy twój czas na 1/4 mili, moc, moment obrotowy twojego pojazdu na sprzęcie G – Tech Pro Competition
– Zdiagnozujemy komputerowo usterki twojego samochodu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 wrz 2004, 00:20
Posty: 10 (0/1)
Skąd: gryfice
Auto: honda legend 3,2 v6

Postprzez Waluś » 10 mar 2005, 22:01

Drago kliknij przycisk edytuj w pierwszym poście na początku wątku i zmienisz :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Anade » 11 mar 2005, 07:49

hej
myśle że 2,2 to chyba jeszcze nie tak zle. u mnie zaraz po włączeniu na zimnym po całej nocy jest ok 2 tyś i stopniowo spada do 800 jak się nagrzeje po przejechaniu paru km. A i gdzieś wyczytałem że powinno być coś właśnie koło 2 tyś na ssaniu. :)
Anade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2005, 14:48
Posty: 330
Skąd: Warszawa
Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323