Wylaczanie ssania
1, 2
mam dosc nietypowe pytanie,a mianowicie jak rozpoznac kiedy w mojej mazdzie wylaczylo sie ssanie,czy tylko po wskazaniach temperatury silnika czy moze cos wiecej na to wskazuje?
Ostatnio edytowano 12 mar 2005, 04:44 przez DRAGO, łącznie edytowano 1 raz
www.v6gryfice.pl
Kupujesz samochód ? Nie daj się nabrać ! Pomożemy Ci:
– Wybrać używany samochód
– Profesjonalnie zdiagnozować wybrany pojazd
– Wynegocjować niższą cenę
Ponadto:
– Zmierzymy twój czas na 1/4 mili, moc, moment obrotowy twojego pojazdu na sprzęcie G – Tech Pro Competition
– Zdiagnozujemy komputerowo usterki twojego samochodu
Kupujesz samochód ? Nie daj się nabrać ! Pomożemy Ci:
– Wybrać używany samochód
– Profesjonalnie zdiagnozować wybrany pojazd
– Wynegocjować niższą cenę
Ponadto:
– Zmierzymy twój czas na 1/4 mili, moc, moment obrotowy twojego pojazdu na sprzęcie G – Tech Pro Competition
– Zdiagnozujemy komputerowo usterki twojego samochodu
Sądze że wskazują na to obroty silnika. Jak zauważysz że spadły do 500-700 to znak że ssanie już się wyłączyło.
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
jarek_323C napisał(a):Sądze że wskazują na to obroty silnika. Jak zauważysz że spadły do 500-700 to znak że ssanie już się wyłączyło
I taka jest prawda
Jak jestes bardzo wnikliwy to zmierz czas wtrysku na cieplym silniku i porownuj na biezaco w miare rogrzewania silnika
Jak
jarek_323C napisał(a):Sądze że wskazują na to obroty silnika.
Ja też tak sądze. U mnie na zimnym silniku są na poziomie jakichś 1300 obr/min, jak się silnik troszkę zagrzeje i ssanie się wyłącza obroty na jałowym spadają do jakichś 800. Ostatnio po dobrym rozgrzaniu silnika na trasie spadły mi nawet do 500, i mam problem bo to już chyba za mało, a i praca silnika niezbyt mi się podobała,cociaż niby się nie dusił
- Od: 3 lut 2005, 08:56
- Posty: 30
- Skąd: Nowa Ruda
- Auto: 323F '90 1.6 16V
Shoovar napisał(a):na poziomie jakichś 1300 obr/min
Jezu u mnie jest 2200 obr/min :O to dobrze czy źle
bo mi sie wydaje że to troszke przydużo.
huuuu, to całe szczęście hihi
2200 to nie jest za dużo. Jak silnik jest zimny (np mróz) to przez pierwsze chwile mogą być i takie obroty.
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
heh ja zazwyczaj czekam z 3 minuty aż trochę obroty spadną i dopiero zaczynam powolne i delikatne ruszanie.
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
jako ze niebardzo wiem jak zmienic tytul tematu chyba taki pozostanie,chyba nikogo nie urazilem tym dwuznacznym zdaniem
www.v6gryfice.pl
Kupujesz samochód ? Nie daj się nabrać ! Pomożemy Ci:
– Wybrać używany samochód
– Profesjonalnie zdiagnozować wybrany pojazd
– Wynegocjować niższą cenę
Ponadto:
– Zmierzymy twój czas na 1/4 mili, moc, moment obrotowy twojego pojazdu na sprzęcie G – Tech Pro Competition
– Zdiagnozujemy komputerowo usterki twojego samochodu
Kupujesz samochód ? Nie daj się nabrać ! Pomożemy Ci:
– Wybrać używany samochód
– Profesjonalnie zdiagnozować wybrany pojazd
– Wynegocjować niższą cenę
Ponadto:
– Zmierzymy twój czas na 1/4 mili, moc, moment obrotowy twojego pojazdu na sprzęcie G – Tech Pro Competition
– Zdiagnozujemy komputerowo usterki twojego samochodu
Drago kliknij przycisk edytuj w pierwszym poście na początku wątku i zmienisz
hej
myśle że 2,2 to chyba jeszcze nie tak zle. u mnie zaraz po włączeniu na zimnym po całej nocy jest ok 2 tyś i stopniowo spada do 800 jak się nagrzeje po przejechaniu paru km. A i gdzieś wyczytałem że powinno być coś właśnie koło 2 tyś na ssaniu.
myśle że 2,2 to chyba jeszcze nie tak zle. u mnie zaraz po włączeniu na zimnym po całej nocy jest ok 2 tyś i stopniowo spada do 800 jak się nagrzeje po przejechaniu paru km. A i gdzieś wyczytałem że powinno być coś właśnie koło 2 tyś na ssaniu.
Anade
- Od: 28 lut 2005, 14:48
- Posty: 330
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323f BA 1.5 Z5 r. 95
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości