Witam, chciałbym się was poradzić co może być przyczyną tego że na benzynie auto poprostu nie jedzie? Dodaje gazu naprawde minimalnie to obroty rosną tak do 1.5 tys obrotów/min a gdy dodam więcej gazu to nagle słychać takie dławienie jak by dostawał tylko powietrze dodam tylko że kiedyś zabrakło mi paliwa do końca gdzie auto już stanęło i może to jest problemem że może pociągnęło jakiegoś ''syfa'' z baku i może filtr paliwa jest do wymiany, a może też pompka paliwa się zajechała? Dodam tylko że mniej więcej tydzień może dwa po tym zdarzeniu auto zaczęło wariować czy to może być przez ten brak paliwa?
Do tego doszedł następny problem bo auto na LPG jeździło normalnie (instalacja BRC) i teraz przeważnie pracuje na 3 cylindrach.. zdarza się tak że jest nagle taki moment że 4 cylinder ''zaskoczy'' i jeździ przeważnie cały czas na tych 4 cylindrach przeważnie do albo ponownego zatankowania LPG lub do zgaszenia i uruchomienia silnika. Nie wiem co jest grane, to raczej nie wina przewodów i świec bo je zamieniałem, lecz obawiam się że to może być padający wtryskiwacz. Dodam tylko że filtr gazu nie był długo wymieniany i czy ewentualna wymiana go może coś pomóc
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
323F BA BP Problem na gazie jak i na benzynie
Strona 1 z 1
Przyczyn może być wiele. Może być uszkodzony aparat zapłonowy (cewka). Należy zatem sprawdzić błędy komputera aby wykazał czy rzeczywiście to jest przyczyną.
zacznij od elektryki aparat zapłonowy (czy nie jest zalany lub zasyfiony czymś w środku)–> kable (czy nie maja przebić) –> świece (czy nie sa wypalone)
Następnie sprawdź układ dolotowy od początku(aczkolwiek najważniejsza część jest od obudowy filtra az do przepustnicy (popatrz czy nigdzie nie masz nieszczelności).
Jak to będzie okej idziesz dalej czyli układ paliwowy i musisz sprawdzisz wszystko od zbiornika z pompa włącznie (zapnij na sztywno ja i zobaczy czy buja) nie musisz jej wyjmować. dalej filtr paliwa wymień bo to jakieś 8zl to jest wiec warto nawet jak nie był wymieniany. Sprawdzasz później listwę wtryskową pod kątem wycieków itd. Aczkolwiek ja obstawiam ze coś z prądem bo często kable mają przebicia i wtedy właśnie nierówno pracuje motor i ma kłopoty z wkręcaniem na obroty.
Następnie sprawdź układ dolotowy od początku(aczkolwiek najważniejsza część jest od obudowy filtra az do przepustnicy (popatrz czy nigdzie nie masz nieszczelności).
Jak to będzie okej idziesz dalej czyli układ paliwowy i musisz sprawdzisz wszystko od zbiornika z pompa włącznie (zapnij na sztywno ja i zobaczy czy buja) nie musisz jej wyjmować. dalej filtr paliwa wymień bo to jakieś 8zl to jest wiec warto nawet jak nie był wymieniany. Sprawdzasz później listwę wtryskową pod kątem wycieków itd. Aczkolwiek ja obstawiam ze coś z prądem bo często kable mają przebicia i wtedy właśnie nierówno pracuje motor i ma kłopoty z wkręcaniem na obroty.
8zł za filtr paliwa to chyba w mercedesie 123 (beczka) kolego.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości