Witam,
Czy ktoś z Was rozbierał przełącznik zespolony (pająk), dokładnie chodzi mi o dosztukowanie kabla, któy wchodzi w środek metalowej rurki przełącznika kierunkowskazów.
Znalazłem usterkę – zdjąłem izolację i kabelki są dokładnie w miejscu wejścia przewodu do środka rurki są załamane i przez to mam disco ze światłami mijania.
Muszę to rozebrać, wyciągnąć przewód, dosztukować i złożyć. Niestety załamanie jest w takim miejscu, że nie da się tego zrobić bez rozbiórki przełącznika kierunkowskazów.
Załamanie kabli powstało w miejscu zaznaczonym czerownym kolorem.
Potrzebuję rozebrać przełącznik (pomarańczowy kolor), wyciągnąć kabel (chociaż 15 cm), dosztukować i złożyć tak jak było.
Na tym przełączniku z tyłu jest jakby śrubka albo bolec (średnica 1 mm) – pytanie czy i jak to rozebrać?
ps. kupiłem taki przełącznik, ale niestety kostki do mojego auta nie pasują (prawdopodobnie z modelu 323 BA po FL – kabelek, który u mnie robi problem ze światłami został poprowadzony trochę inaczej).
323 BA familia (sedan) – pająk/przełącznik kierunkowskazów
Strona 1 z 1
Też kiedyś się zastanawiałem jak ten bolec wyjąć ale bez konstruktywnych wniosków.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ten bolec można co najwyżej wyciągnąć wykrętakiem i do tego bardzo cienkim o ile takie są. Jest to niestety kołek rozprężny i łatwo nie wyjdzie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości