Immobiliser i różne problemy z nim związane.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez MarTnes » 19 kwi 2009, 12:22

Witam
Wczoraj jechałem sobie w korku, czyli 20 metrów do przodu a potem minuta postoju, i trwało to jakieś 20minut. W pewnym momencie chciałem znowu ruszyć, a tu raptownie silnik zgasł. Niestety już nie odpalił. Tzn. odpala, ale po 1 sekundzie gaśnie. Rozrusznik kręci, silnik ochoczo zaskakuje i znowu gaśnie. Przy otwartej masce jak silnik zgaśnie da się słyszeć takie: biip, biip. Czy ktoś wie co to może być?
Odpinanie akumulatora nic nie dało. Zmiana kluczyka na zapasowy również. Podpięcie pod komputer nie wykazało błędów w silniku. Czy to może być immo, który odcina mi zapłon?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2008, 21:56
Posty: 102
Skąd: Nysa

Postprzez Lucasek » 24 kwi 2009, 11:25

Ja mam pytanko odnosnie poprawnosci dzialania immo,
Jak odpalam silnik to kontrolka odciecia zaplonu nie swieci sie po wlozeniu kluczyka
Tylko w momencie rozruchu autka
jak kreci i uruchamia sie silnik na chwilke zaswieca sie kontrola immo i gasnie
To ma dzialac wlasnie w ten sposob ?
Czy powinna sie zaswiecic po wlozeniu kluczyka i przekreceniu go do pozycji gotowosci do odpalenia
(czyli jak zaswieca sie kontrolki aku, oleju itp)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2009, 13:32
Posty: 200
Skąd: Bytom
Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE

Postprzez Don Gregorio » 24 kwi 2009, 14:23

Znalazlem rozwiązanie problemu Ja u siebie w mojej 323F z silnikiem 2.0 odłączyłem aku na cala noc a następnego dnia kupiłem nowy i wszystko działa jak powinno:) za słaby aku powoduje to ze komp zaczyna wariowac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 10:55
Posty: 1380 (0/1)
Skąd: Chełm
Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red

Postprzez Slaby6 » 8 cze 2009, 18:27

Witam
Mam spory problem, robiłem swapa w Xedosie 6 2.0 na 2.5. Osprzęt został od 2.0 tak samo komputer. Dzisiaj postanowilem przełożyć kompa od 2.5 i tutaj pojawił się problem. Auto na kompie od 2.5 nie odpaliło, ale problem polega na tym, że teraz nie odpala na kompie od 2.0. Z tego co się dowiadywałem to zablokował się immobiliser. Pytanie czy istnieje możliwość zresetowania go lub jakiś inny sposób na odpalenie autka :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2008, 21:50
Posty: 9
Skąd: Mosina_Poznań
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KL-DE 1997r.

Postprzez QBAelectric » 12 lip 2009, 23:24

Panowie czy ktoś może jednoznacznie powiedzieć dlaczego nie zapala sie kontrolka immo?..mam Mazde 323F 2.0 Diesel i po przekluczeniu kluczyka nie zapala się wogole kontrolka immo a auto nie pali oczywiscie ale kręci....jak wchodzę w procedure programowania czyli 5x ON i za szóstym razem przekręcę kluczyk to dopiero wtedy się zapala kontrolka z kluczykiem i pali ciagle...to chyba oznacza że kluczyki są wkodowane...mam dwa kluczyki....niestety nie wiem dlaczego nie zapala sie kontrolka po przekluczeniu stacyjki...Immo Mitsubishi.
QBAelectric
 

Postprzez kurczaczek » 19 lip 2009, 12:28

Hej! Mam Mazdę 3 1.6 diesel 2006 rok i mam problem- auto po odpaleniu gaśnie, natomiast jeśli uda się odpalić i dalej jechać, zdarza się, że gaśnie w trakcie jazdy. Czy możecie mnie naprowadzić w czym może być problem?? Sam póki co podejrzewam immo... A może to jakiś banał typu bateryjka w pilocie?? Z góry dzięki koledzy.
kurczaczek
 

Postprzez Pucio » 26 lip 2009, 23:54

Witam. Jestem od wczoraj szczęśliwym (mam nadzieję) posiadaczem mazdy 3 1,6 dti. Widzę że jesteś mocno w temacie z problemami z "immo", a ja mam już problem. Dziś rano i wczoraj oraz przez kilka wcześniejszych dni (gdy oglądałem auto) paliło i wszystko było Ok (odpalałem tylko jednym kluczykiem – większym) . Mam spięte razem dwa kluczyki z pilotem do centralnego zamka. Wczoraj spróbowałem odpalić Maździe drugim kluczykiem i raz się udało a potem już nie. Dziś popołudniu Mazda już nie odpala od żadnego kluczyka, silnik kręci ale nie zapala, dodam że cały czas mruga czerwona kontrolka z kluczykiem (czy to kontrolka IMMO? ) nawet przy wyłączonym i zamkniętym aucie. Sprawdzałem akumulator miernikiem – OK (chyba jest to cały czas fabryczny akumulator bo Panasonic – auto 2005). Proszę o pomoc w uruchomieni Maździ.
Pozdrawiam.
Pucio
 

Postprzez mazgh » 27 lip 2009, 13:02

kontrolka ,zachwuje się prawidłowo.
immo raczej tez,ponieważ nie blokuje ci rozrusznika.

pozdr

podłącz wpier auto pod ids,dalej szukanie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Dżeki » 2 sie 2009, 01:52

Witam.Panowie potrzebuje pomocy. Posiadam MAZDE 323 F 2.0 ditd 90 km 99r.Zmienilem rozrzad i przy okazji wyslalem pompe wtryskowa do regeneracji.Pomijajac fakt iz ta okazja kosztowala mnie 2.800 pln[sama pompa i od razu zaznaczam ze byla taka potrzeba] .Po zlorzeniu Rozrzadu,zalorzeniu Pompy Wtryskowej i pozostalych gadzetow nie pozostalo nic innego jak tylko zalac plyny,odpalic Madzie,jechac nabic Klime i Jazda na urlop[do tesciowej <glupek2> <glupek2> <glupek2> ].Wsiadam do Auta ,wkladam kluczyk do Stacyjki,KRECE. Raz,drugi,trzeci piaty Lipa Stwiredzilem ze na dzsiaj koniec.Na drugi dzien popuszczam pzewody paliwowe przy wtryskach,Krece,paliwo dochodzi.Zaczyna sie MYSLENIE.Zdejmuje listwe ze swiec zarowych,sprawdzam sa O.K.Wypinam kabel pradowy do podgrzewania swiec,sprawdzam a tu lipa,prad nie dochodzi.Dzwonie do OLA,bo z nim to wszystko robilem a ten zauwarza [przez telefon] ze po przekreceniu kluczyka NIE zapala sie na desce czerwona kontrolka KLUCZYK ktora po ok.dwoch sekundach gasnie.I TU PROSZE O POMOC. IMMOBILAJZER? KLUCZYK? KODY? Czy JESTESMY w stanie zrobic to sami ,czy po odwaleniu czarnej roboty bede musial jechac do serwisu zeby odpalic auto.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 12:16
Posty: 23
Skąd: Kraków
Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.

Postprzez mazgh » 3 sie 2009, 07:56

Witaj, jeżeli p-pę wysłałeś do naprawy do Mabi to teoretycznie nic nie powinieneś robić w Mażdzie nie jest tak jak np w focusie tdi czy mondeo ,że po wymianie trzeba programować za pomocą ids czy tam wds ,p-pa musiała przejść testy na stole probierczym i wystarczy ją tylko zamontować ,odpowietrzyć przewody wys.ciśnienia i musi zagadać.
Tak mam zawsze gdy p-pa jest naprawiana lub całkowicie regenerowana w Mabi.
Z innymi firmami często jest problem,zalezy co robili ,co powymieniali,eprom itp.

pozdr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Dżeki » 3 sie 2009, 22:38

Witam.Pompe wyslalem do HOFFMANA w Rzeszowie podpieta do stolu,sprawdzona,ustawiona zakladac auto ma palic.Dwie godziny temu odpalilem ja na samostarcie i chodzila az zlapala temperature,zgasilem i po ponownej prubie nie pali.Znowu samostart i auto gada,po okolo pieciu minutac gasze.POnownie prubuje [bez samostartu] i lipa.W miedzyczasie ujawnil sie blad 1402-EGRValve Position Sensor Circuit.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 12:16
Posty: 23
Skąd: Kraków
Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.

Postprzez mazgh » 4 sie 2009, 08:13

co do uruchomienia ,zawór egr nie ma nic wspólnego.

czy wymieniona jest w twojej pompie pompa zasilająca ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Dżeki » 5 wrz 2009, 13:53

Witam cie mazgh.W koncu okazalo sie ze byl to zawor SPV i po wymianie go autko pali na dotyk.Sorki ze nie odpowiadalem tyle czasu ale ostatnio mialem straszny zajob.Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 12:16
Posty: 23
Skąd: Kraków
Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.

Postprzez mazgh » 6 wrz 2009, 10:05

cześć,
fajnie ,że motor biega.

czyli jednak pompa nie przeszła testów na stole probierczym (program denzo mazda),czy oni na pewno go maja jak w Mabi,dostałeś po remoncie pompy wydruki z testów p-py.

pozdr.
www.mazda-ford.pl

Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1

POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Dżeki » 11 wrz 2009, 12:04

Nie dostalem.Testy na stole przeszla z podmienionym SPV .Gosc dzwonil do mnie i mowil jaka jest sprawa ale jesli palila to nie chce mnie wciagac w koszta bo i tak z 1.000-pln zrobilo sie 2.900-pln no i do tego jeszcze zawor.poprosze ich o te wydruki jesli nie jest za puzno.Pozdro.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 maja 2008, 12:16
Posty: 23
Skąd: Kraków
Auto: 323F 2.0 DITD 90Km 99r.

Postprzez tomson33 » 1 lis 2009, 15:19

immobilizer to problem mojej mazdy xedos 6 , a dokładnie chodzi o to ze raz działa a raz nie muszę po kilka razy próbować żeby dioda zgasła i silnik odpalił , nie mam pojęcia co się dzieje , możne ktoś z was drodzy koledzy mi pomorze , pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 16:59
Posty: 28
Skąd: sieraków wlkp
Auto: mazda xedos6 2.0v6

Postprzez tomson33 » 1 lis 2009, 15:25

immobilizer to problem mojej mazdy xedos 6 , a dokładnie chodzi o to ze raz działa a raz nie muszę po kilka razy próbować żeby dioda zgasła i silnik odpalił , nie mam pojęcia co się dzieje , możne ktoś z was drodzy koledzy mi pomorze , pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 16:59
Posty: 28
Skąd: sieraków wlkp
Auto: mazda xedos6 2.0v6

Postprzez grzeskien » 14 lis 2009, 23:13

Witam! ja mam to samo; zdarza mi się ostatnio co tydzień tak jak u Ciebie.ostatnio ściągałem woza z miasta do domu bo nie chciał gadać i tak samo dwa razy odpala i gaśnie a pużniej nic.A jak postoi problem znika. ZAPALA się i miga kontrolka immo!!!
grzeskien
 

Postprzez tomson33 » 16 lis 2009, 19:51

kolega ma oryginalnie zamontowany immobilizer ? u mnie mimo był zamontowany przez osobę trzecia , wiec pozbyłem się go dzięki osobie czwartej i po problemie , ale jeśli immo jest zamontowany seryjnie to elektryk nie da rady , tylko elektronik będzie musiał pogrzebać w kompie bo immo seryjny jest ściśle powiązany z komputerem samochodowym , tyle dowiedzialem sie od elektryka
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 16:59
Posty: 28
Skąd: sieraków wlkp
Auto: mazda xedos6 2.0v6

Postprzez grzeskien » 18 lis 2009, 00:25

chyba mam fabryczny immo, takrze nie wiem ile mnie to będzie kosztować zobaczymy jak pojadę do elektronika od alarmów itd...,bo ponoć samo odłączenie to ok 300 zl a naprawa dużo taniej zobaczymy!!???? ja to bym najlepiej odłączył!!!
grzeskien
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323