Strona 4 z 19

PostNapisane: 14 maja 2009, 19:08
przez zieba1982
właśnie tak

PostNapisane: 14 maja 2009, 19:13
przez sly1234
ja mam chłodnicę klimy lekko walniętą, ale działała ( do czasu:((). Pewnie to ona puszcza no ale lepiej będzie pojechać i sprawdzić gdzieś to?

a powiedzcie czy można kupić osuszacz do 323f BA w jakimś zamienniku. chciałbym wymienić , ale lepiej na coś nowego.

PostNapisane: 15 maja 2009, 10:05
przez JanuszM
Arkadios napisał(a):– czy oprócz chłodnicy, która chłodzi silnik jest jeszcze jedna właśnie do klimy

Chłodnica do klimy jest oddzielnie – zazwyczaj zamontowana przed chłodnicą do silnika patrząc od przodu i cieńsza.

PostNapisane: 15 maja 2009, 10:49
przez madzia
sly1234 napisał(a): powiedzcie czy można kupić osuszacz do 323f BA w jakimś zamienniku. chciałbym wymienić , ale lepiej na coś nowego.

Można kupić https://webshop.nissens.com/main.asp?language=7 ale nie wiem jaką mają cenę?

PostNapisane: 15 maja 2009, 11:00
przez madzia
sly1234 napisał(a):Pewnie to ona puszcza no ale lepiej będzie pojechać i sprawdzić gdzieś to?

Napewno masz w swoim mieście serwis zajmujący się klimą.
http://www.google.com/search?q=klima+sa ... 1I7SUNA_en

PostNapisane: 15 maja 2009, 12:49
przez Majki88
http://www.climateam.com.pl/product_inf ... ts_id/1044
taki polecam bo w katalogu Kager'a są błędy i oba co zamówiliśmy z kumplem nie pasują
a ten jest prawidłowy

PostNapisane: 19 maja 2009, 12:56
przez sly1234
Reanimuję swoją klimę i mam pytanko do was

wiecie jakie oringi potrzebne są do mojej klimy ? (mazda 323f BA 95r.) tzn. ile czego i jakich rozmiarów. Mam zamiar zreanimować swoją klimę i chciałbym przy tym wymienić oringi tak aby nie wracać do tego tematu za rok,dwa.

PostNapisane: 20 maja 2009, 00:15
przez Lazir
Mam pytanie odnośnie parownika. Widziałem że są co najmniej dwie wersję – biała i czarna.

Czy wersja biała różni się od czarnej jedynie kolorem czy są różne kształtem i nie będzie pasować do takiej sytaucji:
Obrazek
Mam podobnie więc pożyczam fotkę.

Nie wiem jak to jest z tymi filtrami kabinowymi czy w czarnej wersji są też filtry? Maciek 251 czy u Ciebie był filtr?

wersja biała:
Obrazek

wersja czarna:
Obrazek

PostNapisane: 20 maja 2009, 01:01
przez Majki88
Jeżeli mnie wzrok nie myli to czarna jest z BJ a biała z BA
i w obu są filtry

PostNapisane: 20 maja 2009, 08:51
przez sly1234
a co z tymi oringami? wiecie jakie i ile tego jest w takiej klimie?

PostNapisane: 20 maja 2009, 20:43
przez Lazir
Majki88 napisał(a):Jeżeli mnie wzrok nie myli to czarna jest z BJ a biała z BA
i w obu są filtry

Bardziej chodzi mi tu o to czy one są w budowie takie same i czy będą pasować do BA niezależnie czy czarny czy biały.

PostNapisane: 21 maja 2009, 08:28
przez Marek 161BD081
Witam!
Mam mały problemik.
Miąłem u siebie uszkodzona chłodnice klimy po jakimś "dzwonku" poprzedniego właściciela.
Po obejżeniu uszkodzeń chłodnicy .... dałem ja chłopakom w pracy na próbę do pospawania – o dziwo nawet się udało i spokojnie 8barów ciśnienia wytrzymywała :)
Wczoraj ze znajomym w końcu ją zamontowałem, napełniliśmy instalacje czynnikiem i ..... okazało się, ze klima nie chce się załączać.
Po zwarciu presostatu na osuszaczu jak najbardziej uruchomiła się i faktycznie chłodziła powietrze :)
W części wysokiego ciśnienia miałem około 7-8 barów.
Przy jakim ciśnieniu czujnik powinien się załączyć?
Czy osuszacz jest jakoś mocowany bo u mnie wygląda jakby był luźno włożony w ten otwór w profilu metalowym.

Na razie tymczasowo dałem "mosteczek" (ostatnio częste określenie u mnie w pracy <lol> ) i spróbuje poużytkować klimę przez parę dni aby się przekonać o szczelności instalacji.

Pozdrawiam!
Marek

PostNapisane: 21 maja 2009, 11:27
przez Majki88
Lazir
Wydaje mi się że jeżeli to są 2 różne modele auta to mogą mieć inaczej wyprofilowane wymienniki i ich obudowy nie ma na allegro wymiennika z BeJotki żeby wzrokowo porównać

Marek 161BD081
Jeżeli się nie mylę to chyba ciśnienie w części wysokiego jest koło 10 barów ale mogę się mylić
tu najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto pracuje przy takiej maszynce do nabijania i by wiedział

PostNapisane: 21 maja 2009, 12:37
przez Marek 161BD081
Majki88 – tak jak wczoraj kombinowaliśmy to szczerze niewiele więcej chciało się tam pokazać ciśnienia.
Po prostu po wyssaniu wszystkiego z układu i napełnieniu 1kg czynnika (z olejem) ciśnienie nie chciało być wyższe.
Przyznam się, że nie znam się zbytnio na klimatyzacji więc ... cóż mogę powiedzieć na ten temat.

PostNapisane: 21 maja 2009, 13:09
przez soul
nie za duzo tego czynnika tam wrzuciles????? chyba od 600 do 700 powinno byc a nie 1000 ;p

PostNapisane: 21 maja 2009, 14:17
przez Marek 161BD081
Kolega bazował na tym co było na etykietce naklejonej na autku.
Też trochę zdziwiony był, ze aż tyle skoro w innych autkach (Golfy i podobne) właśnie idzie w okolicach 650g
On się zresztą "nieco" dłużej zajmuje odemnie więc zakładam, ze miał rację chociaż ... każdy bywa omylny.
Ale tak czy innaczej wydaje mi się, że czujnik chyba mam uszkodzony bo nie chce mi się on przełączać po napełnieniu instalacji.

PostNapisane: 21 maja 2009, 20:55
przez dzik86
w Ba wchodzi 750g,

wiem bo ostatnio napełniałem i już mi uciekło :( wiecie gdzie można znaleść tanią chłodnice klimy (nieużywaną) ???

PostNapisane: 21 maja 2009, 21:49
przez madzia

PostNapisane: 22 maja 2009, 13:14
przez sly1234
dowiem się coś o tych uszczelkach?? oringach? co z tego że wymienię chłodnicę i osuszacz jak będzie gaz uciekał na łączeniach. Przy rozkręcaniu klimy dobrze mieć pod ręką nowe uszczelki i je wymienić!!

PostNapisane: 23 maja 2009, 00:58
przez kamil0109
Witam. Mam prośbę. Czy ktoś mógłby umieścić fotkę na której będzie pokazane w jaki sposób jest ułożony przewód klimy od sprężarki do chłodnicy. Z góry dziękuję i pozdrawiam.